Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.2
1 779 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
1 779 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#5
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#5 av 83 bredbåndsleverandører
34%
Middels
34% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 779 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
354
237
144
143
901
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 779 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra så langt

Omtale av  Thor C. B

Utstyret som ble levert fungerer bra og kundeservice var hjelpsomme

Svar fra NextGenTel Bredbånd
13.05.2024 10:14

Hei, Thor! Takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å lese at du er godt fornøyd med WiFi-utstyret, kundeservice og hastigheten som du har på abonnementet 💚 Ha en superfin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra bytte.

Omtale av  Hilde

Ruteren fungerer bra med iPhone, I pad og Mac datamaskin. Men jeg får ikke koblet opp Crome cast for TV lenger.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 11:51

Hei Hilde, Tusen takk for tilbakemeldingen din, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel ☺️ Utfordringen du nevner med å koble opp Chromecast er ikke noe som vi hører så mye om, så jeg vet ikke om det nødvendigvis har noen sammenheng med ruteren du fikk fra oss. Men hvis du fortsatt har problemer med dette så ville jeg fulgt stegene for å fabrikk tilbakestille Chromecasten, hvis du ikke har gjort det selvfølgelig. Om du fortsatt har problemer er du velkommen til å kontakte kundeservice via chat når du er innlogget på MinSide, så kan det hende de har vært borti lignende tilfeller og har noen gode tips til deg ☺️ Ønsker deg en flott dag videre ☀️ Mvh Christian NextGenTel

internett kortslutter, funker ikke å restarte ruteren.

Omtale av  Minh

mister nettet annenhver kveld,det har skjedd minst 100 ganger nå. må vente par timer før det kommer opp igjen hver gang. begynner å bli så lei. funker ikke å restarte ruteren, må bare vente timesvis til det dukker opp igjen

Svar fra NextGenTel Bredbånd
26.04.2024 13:58

Hei, Minh! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no. Jeg forstår godt at det veldig irriterende når nettet faller ut så mye som det du beskriver. Det er jo ikke slik det skal være. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn navnet ditt her, men jeg er ganske sikker på at vi skal kunne finne ut hva som er feilårsaken. Det som er relevant å vite for oss her er hva som skjer med lampene på fiberboksen og WiFi-ruteren din når nettet faller ut. Du kan notere ned, eller ta bilde av hvilke lamper som endrer farge på de ulike boksene. Denne metoden gjør det mulig å finne ut akkurat hvor feilen ligger. Endrer ingen av lampene seg på noen av boksene så tyder det på at det er WiFi-dekning som trøbler. Til akkurat det problemet har vi samlet mange gode tips her: https://www.nextgentel.no/tips/darlig-dekning-les-vare-5-beste-tips-for-bedre-wifi-dekning Ta kontakt med oss på telefon 98707979 når du er hjemme slik at vi kan finne en løsning på problemet 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Fungerer godt.

Omtale av  Rolf J

Det har vært utmerket så langt. Det eneste var noe med fakturering 1 mnd. Fikk faktura både fra Telenor. Det var litt vanskelig å forstå.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
03.05.2024 13:21

Hei, Rolf J Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt for oss i NextGenTel å høre at internett har fungert utmerket og det skal vi jo jobbe for at det må fortsette å være! Jeg kan ikke flere detaljer fra ditt abonnement enn det du skriver her, så jeg kan ikke si en sikker grunn til hvorfor du har fått faktura fra begge, men det kan høres ut som at det gjelder oppsigelsestid hos forrige leverandør. Ta gjerne kontakt med oss, så vi får en oppklaring i hva som er grunnen. Ring oss på 98707979 eller ta kontakt med oss på chat via MinSide så hjelper vi deg 🤗 Ønsker deg en strålende helg, Hilsen Jenny NextGenTel

Gode Forberedelser

Omtale av  Jan E

Lettvint med god bruksanvisning. God dekning og design

Svar fra NextGenTel Bredbånd
29.04.2024 11:35

Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 God bruksanvisning, dekning og design klinger bra i ørene mine. Vi jobber hver dag for å gjøre internett så enkelt som mulig, til en billig penge, og det er utrolig hyggelig å høre at du opplever starten på abonnementet på en så god måte 😊 Dersom du har spørsmål, eller ønsker rådgivning fra oss om internettabonnementet ditt, er vi klare til å hjelpe deg via chat på MinSide eller på telefon 98707979 🙌 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Selger som lyver, dyrere enn de andre, ligg unna

Omtale av  Magne

Selger løy om mengde data og priser, og oppkoblingsdato. Aldri få tilbud pr tlf. Oppkoblingsdato forsinket med 2 mnd fra det som var lovet av selger, og et helt styr med mange MANGE runder på chat og tlf for å få fortgang i oppkobling. Ingen oppfølging, og alt for kort agrerett ( 14-dagers agrerett og 5000 for å komme ut av knipa etter det) Jeg føler meg lurt! Styr unna!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 11:38

Hei Magne, Dette hørtes ikke helt bra ut. Jeg vet ikke helt om jeg forstår hele bildet ift. at du nevner "mengde data" og at dette omhandler fibernett, men uansett så håper jeg at du sammen med kundeservice har kommet frem til en god løsning for deg. Når det gjelder angrerett så opererer NextGenTel med helt ordinære vilkår etter Angrerettloven, som er 14 dager. Merker meg at du vurderer opplevd hastighet som god, og det er selvfølgelig hyggelig å se ☺️ Ønsker deg en strålende dag videre ☀️ Mvh Christian NextGenTel

dårlig

Omtale av  Leif

Etter under to uker har signalet falt ut to ganger, ene gangen borte i ca. 13 timer

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 11:27

Hei Leif, Jeg har ingen problem med å forstå frustrasjonen som følger med i situasjonen du beskriver. Internett skal bare funke, ikke sant? 😅 Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som har skjedd i ditt tilfelle, og hva som var årsaken til at du opplevde de utfallene du gjorde. Det trenger ikke nødvendigvis å ha noe med utstyret hos deg å gjøre, men kan også være knyttet til utfall hos leverandør av selve kabelen, eller utstyr i hovedsentralen i området. Sånn generelt så kan vi heldigvis si at vi har ekstremt høy oppetid på tjenestene vi leverer, og når det først inntreffer en feil så har vi et godt apparat som sikrer effektiv feilretting slik at du kommer på nett igjen så raskt som overhodet mulig. Jeg håper du har opplevd større grad av stabilitet i etterkant av dette, og at du nå nyter stabilt og godt nett ☺️ Ønsker deg en fin dag videre, og en riktig god 17. Mai i morgen 🥳 Mvh Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 779 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR