Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk feil på min antenne, ringte Telenor å fikk beskjed om at de skulle sende en tekniker innen 1-2 dager, pluss at jeg fikk 200 GB på mitt mobiltelefon for å surfe på mens jeg venter, dagen etter kom det en å byttet antennen min og alt funket normalt igjen. Alt gikk på garantien. Så synes de gjorde en kjempe jobb raskt og enkelt.
Kvaliteten på nettet er helt greit. Men det er LATTERLIG dyrt! Her må noe skje.
Dårlig kundeservice. Umulig og komme frem på tlf og lite behjelpelige når de til slutt svarer
Helt ok, litt ustabilt til tider, men ved testing så er farten god, men reelt ikke godt nok.
Umulig å få tak i kundeservice. Kan bare ringes, ingen epost. Ustabilt nett og langt dårligere hastighet enn lovet
Høy ping, høy latency, ustabilt nett. Dårlig kundeservice som gir feil informasjon om saker. oppleves ikke troverdig
Pris og enevelde. De har liten konkurransen fra andre, og bruker datterselskap som konkurrenter.
Får ikke den hastigheten jeg betaler for. Abonnementet er altfor dyrt. Telenor tar ekstrabetaling for e-post adresse.
Det er lett å få tak i en person om noe skulle komme på.
Jeg er veldig fornøyd med alt.Internett,radio og tv.
Utmerket! Alltid tilgang til wi-fi Nettverk uten graving
Teknisk fungerer det rimelig og greit, men jeg betaler for mye, og vurderer annen leverandør. Telenor er for dem som søker det trygge😊
God kvalitet og høy oppetid. God kapasitet og dekning i huset.
Prisen er for høy. Både sett i sammenheng med kvaliteten/stabiliteten som levers, og sammenlignet med andre konkurrenter.
God hastighet, enkelt å snakke med kundeservice hvis behov
Dårlig Internett samt sleipe selgere som prøver å gi deg gratis perioder som man må abonnere videre på.