Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Bredbånd
2.1
766 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
766 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 763 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
50
41
69
115
488
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Feilretting fraværende

Omtale av  Morten K

Bredbånd 5. Faller ut i timesvis. Utallige klager. Feilretting består kun i og kjøre en nettsjekk. "Nettet ditt er i orden" bla bla. Telenor setter bort feilretting til Eltel. Hva de gjør for betalingen fra Telenor kan man saktens lure på..Aldri hørt noe fra dem. Ingen spørsmål, ingen assistanse..

Dårlig kundeservice og oppfølging!

Omtale av  Lina-Marln

Klarer ikke å levere farten du betaler for. Hvis du trenger nytt modem klarer de heller ikke å sende dette til normal tid. Risikerer og vente i en mnd +/- før det dukker opp. I mellom tiden ringer vi flere ganger for å høre hvor den blir av. Og hver gang skylder de på teknisk feil, og at de skal sende med en gang. Skjerpings Telenor!!

Håpløs linjeservice i Bergen

Omtale av  Odd G

For noen år siden var ikke Telenor villig til å akseptere at jeg ikke hadde fastnettforbindelse i det hele tatt. Feilen lå i nabolaget. Det tok en måned med løgner og merkelige påfunn før de sendte en reparatør. Nå har jeg nett med redusert hastighet, Telenor erkjenner dette, men firmaet de har engasjert for å vedlikeholde nettet i Bergen er nærmest umulig å komme i kontakt med. Hvis en likevel klarer å få avtaler med dem, blir de ikke overholdt. Det eneste de hittil har klart er å ta ned nettforbindelsen min fullstendig og uten varsel. Jeg har gjentatte ganger måttet ringe Telenors kundeservice for å få den opp igjen. Problemet gjelder trolig alle leverandører av fastnett-bredbånd som betjenes av dette servicefirmaet i Bergen.

Dårlig og tregt nett

Omtale av  Tone J

Gikk over til Telenor og ble lovet bedre dekning og kjappere nett, til omtrent samme pris vi hadde tidligere. Vi faller ut av nett flere ganger om dagen, og ofte er netter så tregt, at det er så godt som umulig å bruke. Altså daglig problemer med Telenors nett, så vi kommer til å bytte igjen. Når jeg har klaget har vi fått redusert pris, og det et jo fint(!).

Ok!!!

Omtale av  Alf H

Hva er bra? Grei fart. og hva er dårlig? Dyr leverandør, med andre ord, bra fart men dyrt!!! og dårlig service!!!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Produktet bør avvikles

Omtale av  Marius

Ingenting positivt å si. Konsekvent nedetid når det er trafikk (16-24). Kundeservice leser fra script.

Fungerer nesten ikke når en person er på nett

Omtale av  Anonymous

Hva som er dårlig? ADSL internettet de leverer + at de ikke kan levere bedre internett i område jeg bor. Hva telenor kunne gjort er å bygge ut internett over hele landet og ikke utelate de som ikke bor i byene, eks RENNESØY.

4 år med Telenor Fiber, stabilt og god kundeservice.

Omtale av  Tore

Hatt fiber fra Telenor i 4 år nå. Først 50Mbit, så 100Mbit og nå 500Mbit. Alltid på nett, stabil hastighet og god kundeservice. Ikke hatt noe tull med linja så langt på 4år, og det er jeg imponert over. Telenor Fiber anbefales!!

Dårlig service med avtaler

Omtale av  Dennis T

Jeg har bedt om fiber internettabonnement. Avtale var i 13.02.2018 som de ikke holdt - Ringte til Telenor - Unnskyldning - feil i systemet - Order var ikke gjennomført - Ringte igjen siden jeg krever reklamasjon/kompensasjon på grunn av jeg måtte være hjemme hele dagen mellom 7:30 og 16:00. Det kostet meg faktisk 1 fri dag.. - Forferdelig at de avtale at montøren kommer mellom 7:30 og 16:00 Konklusjon: - Jeg lever fortsatt med mobil bredbånd av 200 gb (ikke nok) og skikkelig dyrt per måned. Må passe på forbruk. Jeg har sagt opp siden jeg forventet fiber denne måneden. Ny avtale er i mars og jeg betaler dobbelt så mye med begrenset data. - Finnes ikke et alternativ siden Telenor kan bare levere det på adressen min.

Utrolig bra fiber og kundeservice !

Omtale av  Knootzen

Har nå hatt telenor fiber i snart 5 år, vært dønn stabilt og får alltid oppgitt hastighet. Har ringt 2 ganger til kundeservice og ventet aldri over 1 minutt før jeg fikk hjelp.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Enkle å forholde seg til og stabilt nett

Omtale av  Mats

Byttet fra NextGenTel til Telenor og er superfornøyd, jeg ble fakturert for 7 dager for tidlig tjenesteleveranse, en liten samtale med raskt svar så ble disse dagene kreditert på neste faktura. Jeg har sånn alltid på nett garanti men ikke har behov for det enda. Kanskje ikke den laveste prisen men det er det verdt.

Ihvertfall stabilt

Omtale av  Kjell

Har generelt sett et inntrykk av at Telenor gir flatt f#%n i kundene sine, men linjene er dønn stabile, det skal de ha. Hadde lenge en ADSL-linje ifra Telenor. Ikke kjapt, men stabilt lav ping. Utrolig nok bedre hastighet enn man betaler for.

Middels på det meste

Omtale av  Sabotert

Liker ikke å være kunde her... Men... Selv om de er dyrest så er det ikke mye seriøst å bytte til som alternativ, de fleste selskap er makkverk uten like, spesielt nextgentel, folk burde stå i gapestokk på torget hver helg!

Dyrt, utilgjengelig og dårlig

Omtale av  Per F

Dårlig eller ingen kundeservice, dyrt i forhold til ytelse.

Variabel Mbits / mange svar, ikke ofte en får forståelse, de bare viser til minste Mbits

Omtale av  Kjell

Den bra siden er at bredbåndskontakten er stabil. Men jeg gikk ned fra bredbånd 16 til 10 etter anbefalinger fra Telenor siden de sa jeg fikk det samme. Dette ender opp med at de kan gi alt fra 6 - 20 Mbits. Jeg får maks 12 Mbits som jeg trenger for å streame tv serier og være på nett samtidig. Jeg må ringe ofte og det er fortvilende å ligge på 6-7 Mbits og det er ikke mulig å se på tv uten at det stopper streamingen etc. En får alle forklaringer inkl. våt grunn. Jeg har hatt en gang 6 måneder med 12 Mbits, og grunnen var at Telenor sette en måling på mitt bredbåndsabonnement. Siden det har jeg gitt opp og håper at jeg av og til skal få 12 Mbits. Meste av tiden fungerer de som da jeg hadde oppringt modem, selv om en betaler for noe bedre. Jeg skulle ønske at Telenor fulgte litt mer med på linje mengden Mbits. Slik at kunden ikke får disse problemene. Jeg har alltid vert trofast telenor kunde i mange 10 år. En gir bare opp å ringe hver gang til kundeservice.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tilstrekkelig

Omtale av  Marianne L

Fornøyd med tilbudet Telenor har til kundene. Telenor sitt ADSL abonnement er billig og bra.

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR