Frende Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fremstår som veldig dårlig reiseforsikring. I alle mine år, alle mine reiser har jeg ALDRI opplevd å bli nektet dekning fra min tidligere forsikring. Nå har det skjedd begge gangene jeg trengte hjelp av Frende. Sier opp hele greiene.. Bare en stor vits.
Hei Fred, skjønner at det er leit å ikke få dekket skader som oppstår, men det spørs om ikke det ville vært samme utfall også hos andre. Sammenligner du vilkårene for reiseforsikringen i Frende med andre, vil du se at vi dekker det samme, og i de fleste tilfeller mer. Hilsen Heidi
Denne forsikringen slo If med mange tusen i året, fra 2700 pr måned så betaler jeg med leiligheten og bilen en carawelle 2017 mod reg som personbil som er tilrettelagt for el rullestol. for alt inkludert reiseforsikring betaler jeg litt over 1400,- pr mnd med 12000 km på bilen. Da svarte If det går ikke an.
Glad for å høre at du er fornøyd! Hos oss er du i trygge hender også hvis uhellet skulle være ute. Hilsen Heidi
Kundeservice og tilbudene deres er det noe rart med, ellers billig og bra og passer de fleste. Jeg har hatt Frende i alle år og har vært fornøyd kunde enn så lenge. Innlogging med Bankid App er en fin ting. De har alle forsikringene jeg trenger, men som sagt det er en grunn til at man bytter selskap
Veldig hyggelig å høre at du har vært fornøyd så langt, men kjedelig at du har hatt en mindre bra opplevelse med tilbud og kundeservice i forbindelse med det. Kanskje veiene våre krysses når du tar en sjekkerunde en annen gang :) Hilsen Heidi
Så langt er jeg veldig fornøyd med Frende forsikring.
Herlig, Magne! Det blir vi veldig glade for å høre.
Rask behandling med skade. Har ringt og fått prisen ned en gang, men mener de bør heller holde prisen nede da ikke alle føler for å prute for å få ned prisen.
Hei Widar, takk for tilbakemeldingen din! Det er nok mange som opplever et påslag på prisene sine i år, etter det heftige skadeåret i fjor, og prisøkningene på deler og reparasjoner. Skjønner at det ikke er den hyggeligste meldingen å få. Hilsen Heidi
God kundeservice. Enkelt og effektivt oppgjør etter en viltpåkjørsel. Ellers raske tilbakemeldinger på forespørsler. Rimelig pris.
Veldig glad for å høre at du er fornøyd med både skadehåndtering, pris og kundeservicen vår. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Lite imøtekommende for å diskuter skadeårsak virket kverulante og lite lydhør da det viste seg at skadeårsak var en annen en først antatt. Dette kostet meg dyrt. Klaget på vedtak,men virker som saksbehandlere ikke har nok kunnskap om båt.
Hei Kåre, det er nok slik at når skadeårsaken er avklart og viser seg å ikke være dekket i vilkårene dine, så blir det ikke utbetaling. Likevel leit at du opplever oss som lite lydhøre, sånn skal det jo ikke være. Hilsen Heidi
Jeg har vært kunde hos Frende i over 10 år. Har hatt 2 skade på kjøretøy (bil og snøscooter). Ble møtt med forståelse og veldig god hjelp i hele prosessen fra skade til kjøretøyene ble fikset. Prisen er veldig bra sammenlignet med mange andre selskaper. Om jeg skulle dra frem noe negativt, så var det vanskelig å flytte forsikringer i forbindelse med samlivsbudd (virket nesten umulig å flytte bonus på bil over til eksen). Anbefaler Frende på det sterkeste! (Tips til dere som klager, les igjennom hva du har forsikret samt vilkår!)
Tusen takk, Frank ❤️ Betyr mye for oss når fornøyde kunder tar seg tid til å si fra! Beklager ekstra styr ved samlivsbruddet, det skal vi se nærmere på!
Har vært kunde i mange år uten at noen har klart å slå prisen. Jeg lar alle selgere som ringer regne tilbud , men ingen har klart å så prisen , spesielt på ene bilen som er kronisk dyr å forsikre . Har også hatt skade. Til tross for at skademelding måtte leveres på papir i dette tilfellet gikk alt sømløst og raskt. Har vært kunde hos mange andre selskap også , så har godt sammenligningsgrunnlag
Utrolig hyggelig å høre, Kristian! Veldig glad for tilbakemelding fra en trofast kunde. Takk! ❤️
Generelt bra, men for stor prisøkning gjør at den må benchmarkes. Tilbud mottatt fra konkurrerende alternativ gir grunnlag for bytte
Hei Kai, godt å høre at du er fornøyd, det er viktig for oss! Skjønner at nykunde-rabatt kan friste hos konkurrentene, men ta gjerne en sjekk med oss også, så kan vi se at du har det du trenger og de rabattene du skal. Hilsen Heidi
Fin på vilkår og pris år nr 1, kraftig økning til hovedforfall år nr 2. Har ikke brukt forsikringer eller hatt skadesaker, mener derfor at kunder som meg ikke bør straffes for andre sin uflaks/utbetalinger.
Hei du, hyggelig å høre at du er fornøyd med vilkårene hos oss! Lokketilbud har vi ikke, men det er riktig at mange opplever prisoppgang nå, det er på grunn av alle skadene det siste året på de aktuelle produktene du har, pluss den generelle prisoppgangen i markedet som gjør at det koster mer med alle typer reparasjoner. Forstår tankegangen din, når du ikke har hatt skader, men grunntanken i forsikring er nettopp at alle går sammen om å betale litt, som et spleiselag, for å sikre seg om noe skulle skje. Og noe har skjedd for veldig mange andre med mange og store branner, mye uvær og en lang, lang rekke bilskader. Hilsen Heidi
En pris på forsikringsdokumentene og en annen pris på fakturaen.
Hei Stein, dette kan kundesenteret vårt lett forklare! Ring oss da vel. Vi har ikke lyst til at du skal gå og lure på grunnen til dette. Hilsen Heidi
Brukt dem i 10 år uten problemer fordi jeg aldri har trengt å kontakte dem. - Makan til AHA-opplevelse!.... Frarådes alle som ser etter nytt forsikringsselskap!
Hei igjen, Eirik. Hyggelig at du har vært kunde hos oss i ti år, men leit at du er misfornøyd nå. Takk kontakt om det er noe du mener vi har gjort feil, som du vil vi skal se på på nytt. Hilsen Heidi
Ønsker prissammenligning da jeg synes prisen er høyeste lag.
Hei Trygve, forsikringsselskapene har varslet at prisen må opp etter mange skader. Vi ligger vanligvis i laveste sjiktet her. Sammenlign gjerne, men ta også en telefon til oss og se om du har de rabattene og forsikringene du skal ha. Hilsen Heidi
Hyggelig og rask behandling når jeg ringer har ikke noe og utsette på dem
Nå ble vi glade, Kurt! Så hyggelig at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Hilsen Heidi
Grei pris. Vanskelig å få tak i på telefonen………………
Hei Tom, hyggelig å høre at du har det greit hos oss. I dag har vi hatt 14 sekunders svartid på telefonen, så du har nok vært uheldig. Forhåpentlig en annen opplevelse neste gang du ringer! Hilsen Heidi