Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har bare dårlige erfaringer med Gjensidge, anbefaler ikke å bruke dem. Jeg er ikke fornøyd med dette selskapet.
I tillegg til å være dyrere enn sine konkurrenter, glemte de å øke min bonus poeng i to år (uten skade). Deres startbonus er også lavere enn mange konkurrenter. Etter å ha etterlyst bonussaken ble jeg lovet å få et beløp tilgode, noe de tar sin tid til å betale tilbake. Bare for å sammenligne forsikringsprisen; tilbudet jeg fikk fra konkurrenten med 60% bonus var mer gunstig enn 70% bonus hos gjensidige. Det hjelper å benytte seg av bytt.no :)
Helt utrolig dårlig behandling og ansvarsfraskrivelse.Fikk en skade i vaskehallen og så mener dere at ikke dere skal dekke hele skaden??
Ryddig opplegg med app, grei pris siden jeg er NAF-medlem. Hyggelig kundeservice
Greie oppgjør ved skader i bolig og på bil, og medlemsbonus. Er Tekna-medlem som gir gunstige rabatter.
Greie å ha med å gjøre, du blir tatt alvorlig og er greie i oppgjør
De bruker kort tid på å svare ved salg av forsikring. Javel. Men ved klagesaker så tar det minimum 24t å få svar via deres egen nettside. MINIMUM. Når du får svar så får du ikke vite alt du trenger i den videre prosessen. Da må du purre og vente. Slik går ukene, og månedene mens skaden består. Hva er da vitsen med forsikring hvis man ikke får ordnet opp i ting? Hvorfor må man purre på svar og vente så lenge før man får minste hjelp her? Hva er vitsen å bruke et selskap som har fokus på salg, ikke å hjelpe eksisterende kunder? OGså kommer det nok en kommentar her på bytt.no.. fra selskapet om at denne kunden tar helt feil og at verden ser helt annerledes ut. Og så slenger de sikkert ut med et telefonnr. eller epost eller begge deler som skal magisk påstå noe annet...uten bevis. Dere som leser for da tolke ting selv, men dere er herved advart om at hvis dere kjøper noe fra dette selskapet, så kan en relativt normal skadesak ta laaangt tid.
Prisen har steget mye, noe som gjør at man må shoppe litt rundt.
Dårlig kontakt med kundekontakt. er alltid opptatt og vanskelig å få tak i.
Leverte inn mobil for reperasjon på forsikring(skjermbytte gjennom innbo pluss). Har teke totalt 5 veker til no, fortsatt ikkje fått igjen mobilen. Får ingen estimert dato på når eg kan forvente denne tilbake heller. Kjem til å bytte selskap pga. dette, håplaust. Har teke kontakt med både Elcare og Gjensidige, Gjensidige skylder glatt på Elcare og seier dette har dei ingenting med.
Hyggelige og effektive medarbeidere. Hurtig oppgjør.
Anbefaler ikke Gjensidige Forsikring til noen. Oppstår det skade er de ikke flinke med og håndtere sånne saker. Har ventet på snart 1 år på at tak skaden skulle repareres dette har enda ikke skjedd. Forsikring selskapet venter fra byggefirmaet til de sender pris overslag nå har jeg ventet med det i ca 1 år!
Rask kundebehandling, gode priser. virker som seriøse
God service og rask skadeoppgjør, - er dyr forsikring, fordel får utbetalt bones hvert år,
God dialog og oppfølging fra kundekontakt. De beste prisene i markedet oppnår jeg i Gjensidige. Spesielt når man også tar hensyn til utbytte.
Tusen hjertelig takk for hilsen i forbindelse med mitt bilkjøp. Men vi er tre parter som er forsikret i Gjensidige, to sønner og vi to. Alle tre har Mitsubishi outlander, alle tre er i Gjensidige og Nordea. Mitsubishi representerer Kjærlighet, Gjensidige representerer Tro Nordea representerer Håp. Alle tre representerer sikkerhet og seriøsitet Alt for sikkerhet skyld, for den Norske befolkningen.