Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er til veldig tregt nett enkelte steder , hvor jeg ikke har hatt problemer før🫤
Hei Ingar S! Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager ulempen med det tregere nettet på noen steder der du vanligvis ikke har hatt problemer tidligere. Vi hos Fjordkraft mobil bruker Telias nett, og det kan hende at du er i et område der det oppstår forstyrrelser eller andre problemer for dette nettet. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på tjenestene våre, og vi setter pris på tilbakemeldingen din som bidrar til å identifisere områder der vi kan gjøre forbedringer. Hvis du trenger ytterligere hjelp eller har flere spørsmål, er du velkommen til å ta kontakt med oss når som helst. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft
Fjordkraft mobil er billig og fakturaen er lett å forstå, kan anbefales
Hei, Sture! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd. Vi er opptatt av å gi alle våre kunder et godt tilbud og setter brukeropplevelse høyt. Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Nästan inget att anmärka på. Dekkning og internet på gränsen runt Strömstad var lite undermålig men i utganspunkte ikke värre en vad en kan förvänta sig fra noen operatör. Ubegrensed hastighet er veldig veldig rask når den virker, ellers normalt ca 20Mbit men så bor jeg også i glesbygd.
Hei Nikke! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Dersom du har flere spørsmål i fremtiden ta kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft Mobil
Goe dekkning og greie pris så langt og lett å kåma i kontakt mæ opratørane.
Hei Ernst E. Ø, Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive dette! Vi håper du fortsetter å være fornøyd med oss :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Første faktura var feil!!! Ikke bra! Måtte ringe dere. Dere har rettet det nå.
Hei, Egil Beklager at det ble feil på første faktura. Godt å høre at det ordnet seg i kontakt med kundeservice. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft Mobil
Har bare hatt det en måned,må ha litt mer tid for å finne ut mer
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Vi håper at opplevelsen din så langt er positiv, og ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi er her for å hjelpe :) Vennlig hilsen, Karine Fjordkraft
Dårlig dekning. De burde sagt fra at de skulle bort fra Telenornettet. Tror vi ble kunder 2 mnd før der ble endret.
Hei, Hilde! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med dekningen hos oss. Hos oss får du full Telia-dekning. Vi varslet alle våre kunder ved migreringen fra Telenor til Telia sitt nett. Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.
Veldig dyrt abonement, meget dyrt å ringe til Sverige… føler meg lurt…..!!!
Hei, Erik Det er synd å høre at du føler deg lurt. I våre abonnement er det inkludert fri bruk i alle land som er medlem av EU/EØS. Dette gjelder når du reiser til andre EU/EØS land. Når du ringer fra Norge til utlandet og andre EU/EØS land, så gjelder egne priser. Det samme gjelder hos de aller fleste mobiloperatører i Norge. Oversikt over disse prisene finner du her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Vennlig hilsen Per Harald Fjordkraft Mobil
God dekning og lett å finne ut av ting på nettsiden
Hei Mona, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd! Skulle det være noe er det bare til å gi oss en lyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Bare gode erfaringer med mitt abbonement til nå så langt,god dekning utmerket Sevice
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Smidig overgang fra forrige operatør utført av Fjordkraft. Varslet uventet om introduksjons rabatt på 50% de 3 første månedene. Tilstrekkelig info gitt underveis i overgangen. Ingen avbrudd etter problemer den første måneden og håper det fortsetter slik. Så etter første måned veldig fornøyd. Særlig abonnements prisen er imøtekommende.
Hei Sidsel! Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn å høre at du er fornøyd med ditt mobilabonnement hos oss. Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og vil kontinuerlig jobbe for at du og våre kunder skal være fornøyde hos oss :) Vennlig hilsen, Jonas, Fjordkraft Mobil
Veldig lätt att bytte fra Telia till Fjordkraft. Fungerte bra. Är förnöjd
Hei, Siv! Takk for din tilbakemelding! Så fint å høre at det gikk lett å bytte over til oss og at du er fornøyd. Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil.
Det er dårlig dekning når man kommer litt utenfor byene. Det er god dekning hos konkurrenter, der fjordkraft har null dekning.
Hei Lene! Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du opplever at dekningen er dårlig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi undersøke nærmere hva som kan være grunnen til dette. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Ikke kopatibelt med Goggle Pixel 7 pro-ubrukbart til datadeling på flere maskiner.Jeg fikk skiftet til mobil abb med en 1 gb data,men det som skulle koste 57 kr ble til 302 kr.Forstå det den som vil.Håpa det bli retta på neste faktura,eller så får vi finne noe annet.😳
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Vi beklager ulempen du har opplevd med kompatibilitetsproblemer og uventede kostnader. Det er viktig for oss at alle våre kunder føler seg ivaretatt og fornøyd med tjenestene våre. Gjerne ta kontakt med kundeservice, vi står klare for å hjelpe deg med å rette opp i dette slik at din opplevelse med oss blir som forventet. Med Vennlig Hilsen Jonathan
Meget bra og vil beholde mitt abonnement ut rra at jeg er kunde til 2 andre aktører i norge på TV og da er det greit med Norsk nummer...
Hei Geir! Takk for din tilbakemelding, og så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Fikk tilbud om et abbonement som skulle være samme som jeg hadde fra før av hos Telia, bare 15kr mindre i mnd. Så får jeg regningen og den er på over 100kr MER!!! Lureri dette altså!
Hei Charlotte! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med å se nærmere på dette er det bare å kontakte oss på tlf: 55526700. På generelt grunnlag kan en mobilregning være noe høyere dersom den inneholder flere perioder, som for eksempel deler av måneden man ble kunde, samt inneværende måned. Vennlig hilsen Nora, Fjordkraft Mobil