Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra erfaring så langt. Ikke så mye mer å tillegge, abonnementet virker!
Hei Jørn. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for at våre mobilabonnement skal være kundevennlige og attraktive for nye og eksisterende kunder, så vi er veldig glade å høre at du har en bra opplevelse så langt. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft Mobil
Abonnementet er utmerket inntil videre , det er også billig
Hei, Bjørn! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for å levere et godt produkt til gode priser, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd :) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Like god som Telenor og er meget fornøyd , da jeg har kun vært abonnement i en mnd. Grei e-faktura og håper at info og hjelp hvis jeg trenger det.
Hei Kåre! Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd, dette er vi veldig glad for! :-) Om du skulle trenge hjelp med noe i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice hvor du vil få ypperlig bistand! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Billig abon.De over til Telia,ikke dekning på hytt
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Vi beklager å høre at du opplever dårlig dekning på hytta. Hos Telia jobber de kontinuerlig med å utvide og forbedre dekningen over hele Norge, for å sikre at kunder får den beste mulige opplevelsen, uansett hvor de befinner seg. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig Hilsen Jonathan
Jeg får ikke brukt appen til Fjordkraft til mobilbruk fordi min e-post er knyttet opp mot strømabbonement som står på min mann. Det gjør nitt abbonement ugreit da jeg ikke kan følge med på bruk, særlig vil det bli utfordrende på utenlandsturer hvor mobilforbruk/databruk vil øke
Hei Torild G, Takk for din henvendelse! Dette er noe vi jobber med, men i mellomtiden kan du følge med på mobilbruken din via Min Side. Der får du full oversikt over forbruk og annet. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt hvis du ønsker, så skal vi hjelpe deg med dette. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Bruker Chrome kast med mobilt bredbånd på hytta og det faller ut i perioder.
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre. Har du sjekket dekningskartet vårt? Telia jobber hardt for å utbedre dekningen sin over hele Norge, og vi ønsker at kundene våre skal være fornøyde. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, kanskje vi kan hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Stort sett fornøyd. Men var kjedelig å bytte leverandør da min rollover fra tidligere leverandør ikke fulgte med over. Måtte kjøpe 2 ekstra pakker med mobildata, da det var påske den første måneden. Ellers fornøyd
Hei Ellen! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du stort sett er fornøyd. Du kan alltid kontakte vårt kundesenter så kan vi se på abonnementet ditt og om det er noe som eventuelt kan endres der. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Bra hjelp når det trengs av kundeservice - kjekk og oversiktelige app totalt sett (strøm og mobilabonnement). Så langt veldig fornøyd :)
Hei Lotte! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Bytte av abonnement til Fjordkraft foregikk uten problem. Synes kanskje det er litt dårligere dekning med nytt abonnement, men er stort sett fornøyd.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så flott at byttet gikk fint, og godt å høre at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, så er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil
Alt fungerer som det skal, ingen negative opplevelser.
Hei Arild! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at alt fungerer som det skal! Det er vi utrolig glade for :-) Om det skulle være noe i fremtiden du lurer på, ikke nøl med å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter hvor du vil få ypperlig bistand! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning. Hakking og brudd under samtale . Noen dager ingen dekning.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan se nærmere på saken. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Veldig fornøyd med prisen på abonnement til meg og mine barn.Der er det topp. Men dekning er dårlig. Der håper jeg på bedring.
Hei Cathrine. Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prisen på Deres mobilabonnement. Dekningen er det dessverre ikke så mye vi får gjort med her og nå, men Telia jobber kontinuerlig med å oppgradere nettet slik at det dekker mer og mer av landet vårt. Om du opplever at det er noe dårigere dekning i en kort periode, anbefaler jeg deg å sjekke dekningskartet her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Her kan du legge inn adressen du oppholder deg på, så får du opp hvillen dekning det er i området og om det eventuelt er noe utfall. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft
Veldig bra så langt har vært stabilt og godt hele tida i min forholdsvis korte tid som kunde👍
Hei Arve! Takk for tilbakemeldingen din, og hyggelige ord :-) Ønsker deg en fin ettermiddag videre. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Ingen problemer med dekning, har surfet og brukt telefonen som før uten problemer.
Hei Ingrid! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Dette er vi utrolig glad for :-) Om du skulle trenge noe bistand i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter - hvor du vil få ypperlig hjelp om det skulle være noe! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
God service, rimelig. Foreløpig holdt hva dete lovey
Hei! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag :) Vennlig hilsen Michelle, Fjordkraft
Har jo såvidt kommet igang med bruken.Men så langt fungerer den utmerket for mitt bruk
Hei Gubben, Tusen takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd, det håper vi at du fortsetter å være :) Ta kontakt hvis vi kan bistå deg med noe! Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft