Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Xplora Mobile
1.7
97 verifiserte omtaler

Xplora Mobile omtaler og erfaringer

Negativ trend

Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
97 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#22
Forferdelig
Xplora Mobile er rangert
#22 av 22 mobilselskaper
13%
Dårlig
13% anbefaler Xplora Mobile
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 97 omtaler om Xplora Mobile

FILTRER OMTALER
10
2
3
8
74
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Xplora Mobile?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Værste mobiltjenesteleverandør noensinne. Ren svindel

Omtale av  Oliva H. B

Har byttet fra pepcall for et par år siden. Ved gjennomgang av brukskonto idag oppdaget vi at de for tredje gang har hevet penger månedlig fra oss. Blir politianmeldt nå. Går jo heller ikke an å komme i kontakt med dem.

Startet billig, dyr over tid

Omtale av  Elias

Et godt konsept i starten med automatgir som de plutselig forsto genererte for lite avkastning, og derfor økte prisene med flere hundre kroner. Promoterte heller vanlige abonnement, men lot kunder være låst i dette automatgiret som kostet 5-600 kroner med masse ekstra utgifter. I tillegg er nettsiden så dårlig oppdatert, "11 000 nordmennene har byttet til Pepcall" har vært slagordet siden 2015. Kan heller ikke bli ringt, dårlig responstid på mail. Forkastelig, styr unna.

Dyrkjøpt erfaring

Omtale av  Ole

Da Telia plutselig ikke lenger nådde hyttetelefonen vår måtte jeg si opp ett gammelt abonnement som Chess hadde latt meg beholde i mange år (1 øre pr sekund samtale, ingen minstebeløp), valget ble pepcall med telenordekning og 0. - i minstebeløp. 3 uker etter kjøp fikk jeg regning på fastpris, fant da ut at abonnementet var endret uten varsel!

Et billig og godt tilbud

Omtale av  Frøydis U

Har vært kunde 5-6 måneder og er veldig fornøyd. For de som sender meldinger over Messenger el.a. Via Internett, men ringer av og til uten tilgang til wi-fi er dette et billig alternativ. Å ringe eller sende sms til Norge eller andre Europeiske land fra Spania - er kjempe-billig har du Pap-Call.

Endret pris uten å si fra og fortsetter å fakturere et halvt år etter oppsigelsen

Omtale av  Mann

Tittelen sier alt, vi ble ikke varslet om endringen i prisene for abonnementene. I tillegg har det fortsatt å sende betalingspåminnelser på en faktura vi ikke har mottatt i utgangspunktet. Litt etter at folk begynte å miste tiltro til dem fjernet de også telefonnummer fra kundeservicesiden, sannsynligvis for å slippe telefoner fra sinte kunder. Telefonnummeret eksisterer imidlertid fortsatt, det er bare vanskelig å lete opp. Ring 815 56 046 for å nå dem.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mest useriøse virksomhet jeg har sett! Terningkast NEI!

Omtale av  Anders

Det er ikke ofte jeg tar meg bryet til å skrive omtale om et produkt eller tjeneste, men hvis dette er med på å motvirke at noen flere bytter til Pepcall, så er det så aldeles verdt det. Pepcall, eid at folkene bak treningskjeden Elixia, kjørte en aggressiv reklamekampanje da de startet opp. De lovet gode betingelser og variabel fakturering basert på ditt faktiske forbruk. De lovet fri bruk av ringeminutter, SMS og MMS og gunstige priser per MB datatrafikk. Ved dataforbruk under en gitt grense ville kunden ikke bli fakturert i det hele tatt. Jeg, som mange andre byttet til Pepcall, bare for å finne ut senere at de endret kjøpsvilkårene UTEN Å INFORMERE SINE KUNDER! De sendte deretter ut fakturaer i bøtter og spann til alle sine nye godtroende kunder. I tillegg er de nye prismodellene så lite konkurransedyktige at det vanskelig å tro at de fremdeles er i live. For eksempel så tilbyr ICE 1 GB data og fri MIN/SMS/MMS til 99kr mnd, hvor Pepcall tar hele 189kr mnd for samme produkt... Altså 89% dyrere. Jeg kontaktet kundeservice og spurte om et bedre tilbud hvis de ønsket å beholde meg som kunde. Etter flere dager fikk jeg endelig svar: "Nei, vi har ingen priskrig da vi er en av de billigste aktørene i markedet" Da tenkte jeg at de måtte være en gjeng som satt med hode i sanden - de kan da umulig tro at de kan holde på slik? Uansett... Et lite glimpt på hjemmesidene deres viser at de fremhever som sine styrker: - Telenordekning - fri MIN/SMS/MMS, - gratis bankID - HD voice. La meg gjøre dette klinkende klart: ALT (med unntak av telenordekning) er å forvente av en seriøs teleoperatør. Det er på ingen måte "styrker" Pepcall har i forhold til konkurrentene. Kort sagt tilbyr de samme produkt til en langt dyrere pris, noe det ikke ser ut til at de helt forstår. STYR LAAAAAAANGT UNNA!

Dyrt og dårlig

Omtale av  Jessy

Styr unna! Veldig høye regninger selvom man bruker mobilen lite.

Dårlig. Ingen telefonservice

Omtale av  Hans H. P

De sender ikke ut fakturaer på papir, bare på mail. De legger på salær på 400 kr på beløp under kr 200. Bonnier er best i klassen, de stopper abonnementet, og sender bare ut krav på x antall blader, og aldri salær eller renter. Først etter 6 mnd går sakene til inkasso, men uten salær de første 3 mnd.

Useriøst

Omtale av  Johansen

Blir fortsatt fakturert fra dette selskapet på tross av at jeg har både byttet abonnement og betalt overprisede regninger fra da jeg var kunde. Styr unna!!

Bare tull

Omtale av  Bernt K

Bare tull med Pepcall. Sender feil fakturaer og svarer ikke ordentlig på henvendelser.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tull og tøys

Omtale av  Jon

Tar helt andre avgifter enn de sier, informerer lite eller ingenting. Kundeservice er vanskelig tilgjengelig, og når man først får tak i dem er de mer opptatt av å hjelpe seg selv. Det ble en dyrkjøpt opplevelse. Styr langt unna.

Velg noe annet

Omtale av  Jens

Elendig kundeservice, endrer på vilkår og priser uten å opplyse. Klarer å fakturere mb på en tlf som ikke har den egenskapen (billig jobbtlf). Anbefaler IKKE pepcall.

Aldri mer pepcall

Omtale av  Annie

Tegnet et abbonnement som skulle kostet meg 149, - pr mnd. Kort tid etter endret de betingelsene og jeg skiftet operatør. Fikk en regning på 239, - kr som jeg betalte 2 ganger ved en feiltagelse. På det tidspunket var det et tragisk dødsfall i familien og jeg orket ikke krangle på regningen. Men da jeg forsøkte å få de 239 kronene tilbake som jeg hadde betalt for mye, ble jeg møtt med nedlatenhet og uvilje. Masse epost frem og tilbake hvor jeg måtte forklare gang på gang hva saken dreide seg om. Har ikke opplevd maken til såkalt kundeservice. Totalt uintresserte i å løse problemer. Aldri mer. Vurderer å anmelde dem for svindel.

Forferdelig useriøst selskap

Omtale av  Moen

Fikk dette abonnementet anbefalt da jeg er firmatelefon og ikke bruker min private, men jeg ville gjerne beholde mitt gamle mobilnr så jeg opprettet et abonnement. Etter 4 mnd der pinkortet bare har ligget der uten telefon får jeg regning på 80kr for brukt data. Kontakter pepcall men de svarer at de har endret abonnementet sitt uten jeg har fått vite noe. Svært useriøst, hold dere unna.

Omtale av PepCall abbonement ..

Omtale av  Inge P

Fikk en melding av en kamerat ang PepCall skulle være billig, ja nesten gratis å ha og bruke. Ettersom jeg bruker telefonen svært lite, tenkte jeg at det kune være ett godt alternativ for meg. Fikk tak i et SIM-kort, og det gikk 2 mndr til jeg fikk en regning på 800 nummer som jeg ikke kunne huske jeg hadde ringt. Brukte telefonen fremdeles svært lite, og senere fikk jeg en regning for databruk (eller det jeg kunne bruke) Jeg bruker ikke telefonen til noe slikt,det nærmeste jeg bruker data, er SMS'er av og til. Regningen for denne telefonoperatøren ble mye større enn det kontantabbonementet jeg hadde hos OneCall , og jeg byttet tilbake igjen, så denne operatøren vil ikke jeg anbefale til noen som bruker telefonen svært lite.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

dette må jo være smart

Omtale av  Edvard

tenkte jeg når jeg byttet over til Pepcall. Har aldri brukt mobilen så lite men får likevel høye regninger. litt over normalt databruk og en utenlandstur eller to koster mer enn det smaker når jeg ser på mobilregningene. I tillegg er dekningen elending . Gikk inn her for å finne et alternativ

Xplora Mobile

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR