Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Spurte om å avslutte abonnement et par uker etter jeg gjorde avtale siden jeg følte at noe skurret etter å ha lest omtaler om bedriften. Jeg ser også på andre omtaler at de elsker å kaste lydopptak fra samtalene de hadde med sine kunder som "bevis" på at de har loven på sin side. Det samme gjorde de med meg, og nå er jeg stuck med bindingstid på 24 mnd med mindre jeg vil betale 3000kr for å avslutte. Det var veldig lite fokus på å hjelpe og finne gode løsninger til kundene sine, og mere på hvordan kan vi låse de inn i en avtale de ikke slipper unna. Det overrasker jo meg selvfølgelig ikke med tanke på at vi snakker om et teleselskap, men disse når et nytt lavmål for meg uansett. Om de ringer er det bare å legge på med en gang, for mest sannsynligvis kommer du til å angre fremover i tid. Her er det bare å holde seg unna! :)
Hei, Magne. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg er som vanlig strålende fornøyd med hjelpen jeg får hos Phonero - alltid god og rask hjelp.
Hei, Roger. Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ble lurt til å tegne abonemet hos phonero.Jeg sa. i fra at jeg ikke ville ha problem med bankid på mobil,da fortalte han at det gikk av seg selv ,bare å bytte kort.jeg sjekket det og fant ut at de ikke stemte .Sendte Mail to dager etter på sa jeg ikke villle bytte .En stund senere fikk jeg regning i posten på 3750kr for brutt avtale ringte til kundebehandler.han sa Han hadde opptak av samtalen der jeg sa jeg ville bytte ti l phonero,og at det var bevis .Jeg har ikke noe firma og ble tilbudt firma avtale.Hva jør jeg ?
Hei, Even. Det skal selvfølgelig ikke være slik at man blir lurt inn i avtale med Phonero. Dersom foretak sier opp innenfor avtaleperioden fakturerer vi et avbestillingsgebyr. Dersom du ikke har noen foretak skulle du ei fått et bedriftstilbud og vi vil gjerne se nærmere på saken. Uten å kjenne saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så kan vi undersøke dette videre. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har bare godord og si om Fhonero. Det jeg la mest merke til var at etter noen uker så ringte det en fra phonero og spurte om Jeg var fornøyd. Noe jeg setter stor pris på.
Hei, Ola. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Er fornøyd med dekning. Billig abonnementet. God kundeservice.
Hei, Bente Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Fikk god hjelp til å sette opp telefonen igjen med PUK kode som ikke var tilgjengelig og telefon som var slått av 😅
Hei, Astrid. Takk for din tilbakemelding. I applikasjonen Ditt Phonero har du alltid tilgang til din personlige PIN- og PUK kode, og mye mer. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
god oversikt, mange muligheter. lett å lære, lett å bruke. Er det spørsmål kommer det straks svar gjennom verdens mest hjelpsomme chat-tjeneste som betjenes av vaske-ekte mennesker, ikke roboter.
Heisann. Så gøy å se at du er fornøyd med oss. I selvbetjeningsløsningene som Din Bedrift og Bedriftsnett har du mange muligheter til å administrere både abonnement og telefonsamtaler. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero