PlussMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde et eldre sim-kort til å begynne med og alt var bare lykke. Så sendte de meg et nytt sim-kort, og jeg hadde ikke lengre 4G. Ikke kunne jeg motta eller sende SMS/MMS. En stor tragedie. Jeg var i kontakt med 3 stykker som skulle hjelpe meg, og først når jeg fikk snakket med den siste, kunne jeg få endret innstillingene i telefonen min. En person som ikke har kunnskap ville aldri klart å få dette til. Jeg spurte selvsagt om jeg ikke kunne få mitt gamle sim-kort tilbake, med da var det nei. For noen dager siden begynte noe nytt å skje. Når jeg ringer til noen vil jeg jo høre om det ringer, men dette forsvant når jeg ringer flere av mine kontakter. Dem jeg ringte hører at det ringer og kan ta telefonen, og hvis jeg ikke har lagt på etter å ha ventet, så kan jeg snakke med dem når de tar telefonen. Dette skjer hver gang med de samme kontaktene jeg har, ikke alle. De dette hender med, har ikke samme mobilselskap, og ingen har Plussmobil. Jeg ringte til Plussmobil og fikk snakke med en "såkalt" kundebehandler, forklarte problemet mitt og han slo øyeblikkelig fast at dette var ett problem hos de andre mobilselskapene. Jeg sa at dette var en ny feil som var oppstått, og at jeg hadde prøvd å ringe de samme kontaktene med det gamle sim-kortet satt over til min mobiltelefon, (en i familien har også Plussmobil men med det gamle simkortet) og da virker alt flott. Jeg sa også at når jeg tok mitt nye simkort over til den som har den gamle type simkort, så virker ikke det på den telefonen heller. Feilen følger dermed mitt nye simkort. Jeg hevdet at det ikke kunne være de andre mobilselskapene som har feil når alt virker med det gamle sim-kortet. Kundebehandleren slengte på røret. Jeg skifter nå mobilselskap.
Hei Leif, Takk for god forklaring og oppsummering av din opplevelse. Dette er ikke bra. Her har du rett og slett ikke fått god nok hjelp fra oss. Vi ønsker å løse dette for deg så fort som mulig så ta kontakt med oss igjen og så skal vi få byttet tilbake til ditt forrige SIM kort som vil fungere som tidligere! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Oversiktlige og grei faktura som er enkel å forstå.
Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var meget fornøyd inntil de "oppdaterte" og sendte nytt SIM-kort. Alle samtaler går på et elendig 2G nett. Samtalene var av svært dårlig kvalitet og etter 7-8 minutt måtte jeg avslutte og ringe opp igjen. Håper +mobil får ordnet dette, da kan det være mulig å gi dem en ny sjangse. Håper de har lært at en oppgradering skal forbedre og ikke forringe sånn som det ble hos meg. Og ikke minst, gi god informasjon om utfordringene dere har. Jeg brukte utrolig mye tid på å finne ut av problemene dere tilførte meg. At dere ikke har fått orden på 4G, VoLTE og WiFi telefoni på bl a Google Pixel telefoner er ikke akseptabelt.
Hei Terje! Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut. Har du vært i kontakt med kundeservice om dette? Det er ikke noe problem å aktivere ditt tidligere SIM-kort så vil alt fungere igjen. Vi venter på at Google skal implementere 4G-tale og WiFi-tale, og dette kommer i løpet av februar 2024. Generell 4G/5G-dekning fungerer fint på Google Pixel, så dette gjelder kun VoLTE og WiFi-tale. Send en e-post til [email protected] så hjelper vi deg med å aktivere ditt tidligere SIM-kort eller et eSIM som fungerer samme dag. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Klar og tydelig konsulent! God oversikt og veldig behjelpelig! Tusen takk!
Hei Arne, Takk for omtalen! Hyggelig å høre at du fikk god hjelp og er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Umulig å få kontakt. Fakturerer ikke reelle smser.
Hei Hans! Dette høres ikke bra ut. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi se på saken din med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kunne ikke sende eller motta meldinger. Vanskelig å bruke mobildata uten wifi, gjaldt både i Roma og Marrakesh.
Hei Solveig! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du opplevde problemer på reise. Jeg er usikker på hvorfor du opplevde dette, og det mulig at mobilen din ikke var stilt inn med riktige innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne ut av dette så du ikke opplever problemer neste gang du er ute og reiser! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Tålmodig og fantastisk service fra kundebehandler.
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god og tålmodig hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
God pris og meget god kundeservice. Har aldri opplevd en så hyggelig, pålitelig og dyktig kundebehandler. Han fulgte oss i en prosess med overføring til ny mobil. En slik positiv tålmodighet er av de sjeldne. Slike ansatte gjør at vi med stor sikkerhet vil anbefale Plussmobil også til andre.
Hei Mia, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du fikk god hjelp 😊 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter dårlig info fra Samsung i går, 30.11. som la ansvaret over på dere, så ordnet PlussMobils kundebehandler Mentor opp. Så tommel opp for ham. Tusen takk for hjelp
Hei Nils, Takk for tilbakemeldingen - godt å høre at du fikk god hjelp fra Mentor 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fantastisk god service og raske svar ved spørsmål.
Hei Lars, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hjalp meg og ringte opp igjen får og høre at alt fungerte.
Hei Beate, Takk for tilbakemeldingen, og veldig hyggelig å høre at du fikk god hjelp og løsning 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
kutter tjenesten så fort de klarer. svarer ut henvendelser uten å besvare spørsmålene
Hei Thor, Takk for tilbakemeldingen. Det hørtes ikke bra ut - jeg skal forsøke å finne ut hva som skjedde. Hvis du ikke har fått gode svar så send gjerne en e-post til [email protected] så skal vi få sett på saken din med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Tenkte å bytte til plussmobil, men ble heldigvis gjort oppmerksom på at de bruker en underleverandør (erate) som ikke har støtte for VoLTE/VoWIFI for flere kjente mobilmerker som Motorola, Google pixel og sikkert mange fler. Så dette er en advarsel til de som tror plussmobil er like bra som telenor, for det er de ikke når slike viktige tjenester ikke støttes.
Hei Tor, Ja, dessverre er det enkelte telefoner og produsenter som ikke har tilpasset seg vår nye plattform enda. Per i dag så fungerer 4G tale og Wifi-på de aller fleste telefoner som er i bruk i Norge per i dag. Vi jobber med å få opp de siste også, men dette avhenger av hvor villige produsenten er til å løse dette. Google Pixel kommer med 4G-tale om kort tid, og WiFi-tale skal være klart i mars 2024. Ta kontakt med oss hvis du trenger mer info om når disse tjenestene vil være tilgjengelig på din telefon. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter jeg må byttet SIM-kort på grunn av nye systemet fra Plussmobil går det tilbake til steinalderen for mobilkommunikasjon. Ingen 4G tale, ingen Wificall. Tilgang til Mobildata, mms må settes manuel opp og dette 2023.
Hei Uwe, Takk for tilbakemeldingen din! Ja, dessverre er det enkelte telefoner og produsenter som ikke har tilpasset seg vår nye plattform, og per idag så fungerer 4G tale og Wifi-på de aller fleste telefoner som er i bruk i Norge per i dag. Vi jobber med å få opp de siste også, men dette avhenger av hvor villige produsenten er til å løse dette. Ta kontakt med oss hvis du trenger mer info om når disse tjenestene vil være tilgjengelig på din telefon. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Grei nok men bare 250 minutter ringetid på basis. Ellers ok
Hei! Takk for tilbakemeldingen :-) Ja, det stemmer at det er mindre ringeminutter på 0,5GB Basis, og derfor er månedsavgiften også veldig lav på 79,- /mnd. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bytt størrelse i abonnementet, og betal for BEGGE avtaler, den opprinnelige og den nye, med samme tlfnr og samme operatør (fortsatt Plussmobil) men BARE den måneden skiftet blir begått. Snille er vi jo, mente, og mener sikkert fortsatt kundeservicen jeg fikk der, telefonisk. Heldigvis hadde jeg OPPgradert til fri tale og SMS.
Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen - jeg er litt usikker på hva du lurer på rundt endring av abonnementet. Ta kontakt med oss på [email protected] hvis du fortsatt har uavklarte spørsmål, så skal vi få hjulpet deg eller rettet opp hvis det er noe feil! Hilsen Thomas fra PlussMobil