Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
284 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

PlussMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
284 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 284 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
32
49
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 284 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra service

Omtale av  Anne

Fikk utmerket service i forbindelse med noe jeg ikke fant utav. Alt fungerer ~ er veldig fornøyd å ha Plussmobil abonnement. Kan anbefales 😊

Svar fra PlussMobil
19.10.2023 20:01

Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra service.

Omtale av  Kenneth A

Pluss mobil er et telefon selskap som faktisk tar telefon når man ringer. Raskt. Den erfaringen har jeg ikke med noen andre telefonselskapet jeg har brukt siden jeg kjøpte min første mobil i 1989. Service innstillingen er i særklasse.

Svar fra PlussMobil
18.10.2023 11:37

Hei Kenneth, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Super kundeservice

Omtale av  Eli W

Kjapt svar og de ordner opp veldig raskt. Superfornøyd. Anbefales

Svar fra PlussMobil
17.10.2023 10:44

Hei Eli, Takk for tilbakemelding, og hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Teknisk rot og lang venting på kundeservice

Omtale av  Ann

Etter at de sendte nytt simkort pga bytte teknisk et eller annet, så får jeg ikke sendt/mottatt mms ute å fysisk slå på mobildata. Dette trengte jeg ikke med forrige simkort. Da slo mobildata seg på automatisk. Etter kontakt med kundeservice (umulig å nå på tlf og chat..måtte sende mail) der jeg fikk oppsett for å løse dette problemet. Noe som overhode ikke hjalp. Fikk da svar fra kunderådgiver, at han skulle ta kontakt med teknisk avd og gi meg tilbakemelding. Har ikke hørt noe på snart en uke. Hvis dette problemet hadde blitt ordnet, så hadde jeg sikkert fortsatt vært kunde, selv om de har økt prisen på abb. Nå har jeg byttet operatør

Svar fra PlussMobil
17.10.2023 10:50

Hei Ann, Det var synd å høre om din opplevelse med MMS når du byttet til nytt SIM-kort hos oss. MMS krever mobildata tilgang, men med det nye SIM-kortet så krevde det at innstillingene ble lagt inn manuelt på enkelte eldre mobiltelefoner. Her høres det ut som du skulle fått bedre hjelp for å løse problemet, og jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Håper du kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden du var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil

God og rask service

Omtale av  John I. N

Min henvendelse ble ordnet på en rask og grei måte

Svar fra PlussMobil
17.10.2023 10:48

Hei John, Så fint at du fikk rask og grei hjelp fra oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

OMLEGGINGER TIL NYTT SYSTEM KREVER BEDRE PLANLEGGING

Omtale av  Gabriel J

Har ikke mottatt nytt SIM-kort som lovet/forventet. Registrerer at flere kunder har opplevd det samme. Ved større omlegginger kreves selvsagt økt bemanning, i hvert fall noen tid. Da blir det håpløst å vente timer på en telefonsvarer. At en omsider når fram og at det skuyldes på POSTEN holder dessverre heller ikke.

Svar fra PlussMobil
17.10.2023 10:47

Hei Gabriel, Det er synd å høre at SIM-kortet ikke kom frem til forventet tid. Enkelte dager har det vært veldig mye trøkk på kundeservice, og vi har jobbet for å bemanne opp den siste tiden - beklager at du opplevde kø for å nå frem til oss. Håper du er i gang med nytt SIM-kort, og bare å kontakte oss på [email protected] hvis du fortsatt skulle trenge hjelp. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Mobildata fungerer ikke

Omtale av  Ove

Måtte bytte telefonselskap med én gang, da SIM-kortet fra Pluss(minus)mobil ikke fungerte på mobildata. Gjorde alle triksene, men like dødt. Ikke bra nok.

Svar fra PlussMobil
05.10.2023 21:02

Hei Ove! Det var veldig synd å høre, og merkelig at du ikke fikk mobildata til å fungere - mulig det var noe spesielt med din telefon, og at den ikke ville ta i mot våre mobildata innstillinger. Forstår selvsagt at du byttet vekk fra oss hvis dette ikke fungerte. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 284 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR