Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
PlussMobil
3.7
280 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
280 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 280 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
30
47
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppsett mobildata

Omtale av  Ida

Helt topp veiledning for å sette opp mobildata manuelt.

Svar fra PlussMobil
24.10.2023 09:55

Hei Ida, Takk for omtalen, og fint å høre at det var enkelt for deg å sette opp mobildata. Dette skjer normalt automatisk på de fleste telefoner, men på enkelte telefoner krever det manuelt oppsett :) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke kunden i fokus

Omtale av  Bjørn

Stenger support for tidlig. Fikk beskjed om bytte av som kort uten å oppgi egentlig grunn. God Telenordekning. Support lite villig til å løse problem etter bytte av SIM-kort. Gjelder min sønns abbonement. Etter at han byttet SIM-kort kan han ikke bruke mms. Det er heller ikke mulig å sende mms til han. Mye teknisk støy i samtale med han. Dette er feiler som jeg ikke opplever til andre brukere. Mon sønn har en IPhone 13 pro som fungerte perfekt før tvunget bytte av SIM-kort. Han er høyst oppegående og datakyndig, men opplevde ingen evne til hjelp hos Plussmobil. Han byttet til Happy bite straks.

Svar fra PlussMobil
25.10.2023 16:59

Hei Bjørn! Det var synd å høre at ting ikke ikke fungerte som de skulle når din sønn byttet til nytt SIM-kort hos oss. Foreløpig så krever iPhone at MMS innstillingene oppdateres manuelt på telefonen på vår nye plattform. Dette er enkelt å gjøre, så det høres ut som dere burde fått mye bedre hjelp til dette. Jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Det vil være likt med MMS innstillinger hos HappyBytes også, da de bruker samme plattform, men håper dere har fått til å fungere der! Håper dere kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden dere var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Veldig bra service

Omtale av  Anne

Fikk utmerket service i forbindelse med noe jeg ikke fant utav. Alt fungerer ~ er veldig fornøyd å ha Plussmobil abonnement. Kan anbefales 😊

Svar fra PlussMobil
19.10.2023 20:01

Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Veldig bra service.

Omtale av  Kenneth A

Pluss mobil er et telefon selskap som faktisk tar telefon når man ringer. Raskt. Den erfaringen har jeg ikke med noen andre telefonselskapet jeg har brukt siden jeg kjøpte min første mobil i 1989. Service innstillingen er i særklasse.

Svar fra PlussMobil
18.10.2023 11:37

Hei Kenneth, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Super kundeservice

Omtale av  Eli W

Kjapt svar og de ordner opp veldig raskt. Superfornøyd. Anbefales

Svar fra PlussMobil
17.10.2023 10:44

Hei Eli, Takk for tilbakemelding, og hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Teknisk rot og lang venting på kundeservice

Omtale av  Ann

Etter at de sendte nytt simkort pga bytte teknisk et eller annet, så får jeg ikke sendt/mottatt mms ute å fysisk slå på mobildata. Dette trengte jeg ikke med forrige simkort. Da slo mobildata seg på automatisk. Etter kontakt med kundeservice (umulig å nå på tlf og chat..måtte sende mail) der jeg fikk oppsett for å løse dette problemet. Noe som overhode ikke hjalp. Fikk da svar fra kunderådgiver, at han skulle ta kontakt med teknisk avd og gi meg tilbakemelding. Har ikke hørt noe på snart en uke. Hvis dette problemet hadde blitt ordnet, så hadde jeg sikkert fortsatt vært kunde, selv om de har økt prisen på abb. Nå har jeg byttet operatør

Svar fra PlussMobil
17.10.2023 10:50

Hei Ann, Det var synd å høre om din opplevelse med MMS når du byttet til nytt SIM-kort hos oss. MMS krever mobildata tilgang, men med det nye SIM-kortet så krevde det at innstillingene ble lagt inn manuelt på enkelte eldre mobiltelefoner. Her høres det ut som du skulle fått bedre hjelp for å løse problemet, og jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Håper du kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden du var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil

God og rask service

Omtale av  John I. N

Min henvendelse ble ordnet på en rask og grei måte

Svar fra PlussMobil
17.10.2023 10:48

Hei John, Så fint at du fikk rask og grei hjelp fra oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR