Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dere gir ikke korekt info når dere ringer og lokker oss til og bli kunder da d koster 99kr pr mnd og hva dere bet i innkjøpæøø
Positiv og løsningsorientert. Samtalen med (anonymisert navn) idag var et møte med positiv stemme og klare svar.
Dere lurer kundene når de sier opp! Å fortsetter å med regninger i flere mnd! Ner eg sier opp i oktober hos dere å flytter til Nederland så fortsetter dere å sende regninger til langt ut i februar! Å så sky høye regninger også. Er det sånn dere driver ett strømselskap??? Dere burde være flau! Eg sa opp strømmen mellom 15 og 25 oktober
Fikk mange gode råd og veiledning og det setter jeg pris på,men det kan bli mye på kort tid. La meg få prøve en stund
Hei John, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er flott å høre du har fått veiledning og gode råd. Hvis det er noe mer du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt. Vi er klare for å bistå! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De sier det som er riktig, og prøver ikke å lure kundene.
Hei Frank, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på ærlighet og integritet i vårt arbeid. Vi er her for å hjelpe våre kunder på best mulig måte, og det inkluderer å være ærlig i all vår kommunikasjon. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du trenger hjelp eller har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Blant strømleverandørene med lavest pris på markedet
Hei Bjørn, Det gleder oss å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes at kundeservice din er god erfaringer å mot kundene. Tusen takk med hyggelig samtale på telefon.
Hei Muhima, Tusen takk for positiv omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fornøyd med at strømregningen er jevnt fordelt gjennom året
Hei Karl, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble direkte løyet til av telefonselger. Det er tydelig at de gjør alt for å dra inn kunder. Hadde det ikke vært for en telefon fra Fjordkraft og hjelp i fra dem (som også var det selskapet jeg hadde i utgangspunktet) så hadde jeg sittet i en kjip situasjon pga. lovord fra Fortum selger. Ikke stol på dem om de forsøker å selge til deg, gjør research selv. Tilbudet var for godt til å være sant.
Hei Mariann, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt for den negative opplevelsen du hadde med vår selger. Det er viktig for oss at våre kunder har en positiv opplevelse med våre selgere. Vi beklager at dette ikke ble oppnådd i ditt tilfelle. Vi tar tilbakemeldingen på alvor og vil sørge for å ta nødvendige skritt for å sikre dette ikke skjer igjen i fremtiden. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og greit løsning for meg nå når NorgesEnergi blir til Fortum.
Er kunde hos NorgesEnergi, Fortum ringte meg for noen år siden på et tidspunkt jeg ikke hadde anledning til å snakke, ba om tilbud på epost, når jeg kommer hjem ønskes jeg velkommen som kunde. Slik FREKK markedsføring aksepterer ikke jeg og nå fusjonerer disse to. Om jeg hadde fått betalt for å bruke strøm fra Fortum, ville jeg ikke hatt noe kundeforhold pga helt uakseptabel markedsføring.
Hei Per, Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og det er synd å høre du har hatt negativ opplevelse med oss tidligere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt, og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er bra og økonomisk.Har også lading via recharge gjennom Fortum
Hei Rune, Tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør, og bruker oss ved lading av elbil. Vi takker for tillitten og ser frem til å fortsette betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ble tilbudt en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, helt uten noen grep fra min side. Jeg sa tidligere opp min avtale med Fortum og byttet til annen leverandør, først da kom de på banen med et bedre tilbud. Nå kom tilbudet automatisk opp i appen, så fort de hadde en bedre avtale. Dette mener jeg er slik man skal behandle eksisterende kunder!
Hei, Tusen takk for fin omtale. Hyggelig å høre du kom tilbake til oss som kunde. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd hver gang jeg hadde litt økonomisk problem de forstår meg og de gjør hva de kan og hva er mulig for å gi meg mer tid for å betale de er supert og hyggelige mennesker Takk for det
Hei Oana, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder. Det er vår prioritet å sikre at alle føler seg godt ivaretatt og forstått. Vi setter pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er veldig billig strøm og støtte kunde jeg er glad for å bli kunde hos fortum. Mvh Sawsan
Hei Sawsan, Tusen takk for din omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Bare å gi beskjed om det er noe du lurer på så er vi alltid klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Everything s was very good and I think you very much for your service
Hi Khaled, Thank you for your kind words. We strive to provide the best support possible, and its great to know that our efforts are making a difference for our customers. Best regards, Sofie // Fortum Strøm