Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lett kunde brukervennelig. Billige priser og utrolig bra kundeservice
Hei Lilly, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på å gi våre kunder den beste opplevelsen i møte med oss, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende vår kundeservice. Det gleder oss å høre du er fornøyd med brukervennlighet i appen/ Min Side, og våre priser. Vi takker igjen for tilbakemeldingen, og gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Føler meg ivaretatt som kunde.Kan anbefales. De kan sine saker.
Hei Jorunn, Tusen takk for fin omtale. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Derfor setter vi stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen kan bli bedre. Norges energi var mye bedre. Lettere og bruke
Hei Marit, Tusen takk for din tilbakemelding. Så leit å høre funksjonaliteten i appen ikke stod til forventning. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller e-post [email protected] med en detaljert beskrivelse av funksjonaliteten du mener ikke fungerer. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen og tar til oss alle forbedringsforslag. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er utrolig fornøyd . Oversiktig app og liten kø til kundeservicen. Har vært kunde i fjordkraft og der satt jeg i 30 til 45 min i kø for og snakke med noen ,her tok det nøyaktig 3 min og en koslig dame i andre enden supert 👍
Hei Ingrid, Tusen takk for den fine omtalen av oss som strømleverandør og app. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er alltid hyggelig å høre at vi oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Gjennom tid er spotpris rimeligst. Fortum tilfredsstiller mine behov
Hei Tom, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre vi tilfredstiller dine behov. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere gir ikke korekt info når dere ringer og lokker oss til og bli kunder da d koster 99kr pr mnd og hva dere bet i innkjøpæøø
Hei Ragnhild, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker alltid å være transparente og informative i møte med våre kunder. Vi beklager hvis dette ikke ble oppnådd i ditt tilfelle. Vi tar tilbakemeldingen på alvor og vil sørge for å ta nødvendige skritt for å sikre dette ikke skjer igjen i fremtiden. Med en spotprisavtale betaler du som kunde det samme for strømmen som Fortum kjøper den inn for. Det eneste vi tjener penger på er et månedlig fastbeløp (administrative avgifter) og et eventuelt påslag. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected] så kan vi undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Positiv og løsningsorientert. Samtalen med (anonymisert navn) idag var et møte med positiv stemme og klare svar.
Hei Christian, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du har hatt en positiv opplevelse i møte med en av våre kunderådgivere. Vi legger stor vekt på å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere lurer kundene når de sier opp! Å fortsetter å med regninger i flere mnd! Ner eg sier opp i oktober hos dere å flytter til Nederland så fortsetter dere å sende regninger til langt ut i februar! Å så sky høye regninger også. Er det sånn dere driver ett strømselskap??? Dere burde være flau! Eg sa opp strømmen mellom 15 og 25 oktober
Hei Dag, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker selvsagt aldri å lure våre kunder. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk mange gode råd og veiledning og det setter jeg pris på,men det kan bli mye på kort tid. La meg få prøve en stund
Hei John, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er flott å høre du har fått veiledning og gode råd. Hvis det er noe mer du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt. Vi er klare for å bistå! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De sier det som er riktig, og prøver ikke å lure kundene.
Hei Frank, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på ærlighet og integritet i vårt arbeid. Vi er her for å hjelpe våre kunder på best mulig måte, og det inkluderer å være ærlig i all vår kommunikasjon. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du trenger hjelp eller har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Blant strømleverandørene med lavest pris på markedet
Hei Bjørn, Det gleder oss å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes at kundeservice din er god erfaringer å mot kundene. Tusen takk med hyggelig samtale på telefon.
Hei Muhima, Tusen takk for positiv omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fornøyd med at strømregningen er jevnt fordelt gjennom året
Hei Karl, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble direkte løyet til av telefonselger. Det er tydelig at de gjør alt for å dra inn kunder. Hadde det ikke vært for en telefon fra Fjordkraft og hjelp i fra dem (som også var det selskapet jeg hadde i utgangspunktet) så hadde jeg sittet i en kjip situasjon pga. lovord fra Fortum selger. Ikke stol på dem om de forsøker å selge til deg, gjør research selv. Tilbudet var for godt til å være sant.
Hei Mariann, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt for den negative opplevelsen du hadde med vår selger. Det er viktig for oss at våre kunder har en positiv opplevelse med våre selgere. Vi beklager at dette ikke ble oppnådd i ditt tilfelle. Vi tar tilbakemeldingen på alvor og vil sørge for å ta nødvendige skritt for å sikre dette ikke skjer igjen i fremtiden. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og greit løsning for meg nå når NorgesEnergi blir til Fortum.
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vår prioritet er å gi alle en knirkefri overgang fra NorgesEnergi til Fortum. Vi setter derfor stor pris på at du er fornøyd med overgangen:) Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller e-post [email protected] hvis du har noen spørmål. Vi er klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er kunde hos NorgesEnergi, Fortum ringte meg for noen år siden på et tidspunkt jeg ikke hadde anledning til å snakke, ba om tilbud på epost, når jeg kommer hjem ønskes jeg velkommen som kunde. Slik FREKK markedsføring aksepterer ikke jeg og nå fusjonerer disse to. Om jeg hadde fått betalt for å bruke strøm fra Fortum, ville jeg ikke hatt noe kundeforhold pga helt uakseptabel markedsføring.
Hei Per, Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og det er synd å høre du har hatt negativ opplevelse med oss tidligere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt, og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm