Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble overtalt til å bytte til Oslo Kraft av en telefonselger, med det forbehold at selger sjekket at jeg ikke hadde binding til et annet selskap. Jeg ble deretter raskt gjort oppmerksom på fra mitt selskap at jeg hadde bindingstid. Dette var altså ikke sjekket. Da jeg tok kontakt henviste de til at de hadde tatt opp min bestilling på band. Heldigvis hadde jeg også det. De ville da ha mitt opptak, hvilket jeg ikke ville. Resultatet var at jeg fikk en mail om at jeg ikke var kunde og at de beklaget. Sist uke så plutselig skal de ha et sluttoppgjør på noe som ikke var etablert??? Viser til ref. 18***1-2****8, faktura nr. 13-5****3 Jeg har som pensjonist gått med tid og møter de gjerne i retten.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble lovet 29 øre pr kw time, på faktura 69 øre. Jeg blei skuffet og ringte men fikk ikke mye hjelp, når de nærmer seg bindingstidens slutt skal jeg fortest mulig ut.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Har aldri opplevd så gjennomført elendig aktør i noen bransje. Her endres forbruksoppdelingen akkurat som det passer dem, for å tjene mest mulig. De vil heller ikke gå gjennom forbruket med kunden, som beviselig påpeker feil. De er ikke interessert i å høre det kunden sier. Elendig kundebehandling. Anbefaler ikke disse til noen.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vurderer å anmelde dette useriøse opplegget. 77,96 Øre /kWh i April er helt sinnsykt. Bindingstid er ikke opplyst. Dette er en sak for TV2 hjelper deg.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg har bare opplevd regningsrot. Er dritt lei hele selskapet. Ikke hva de lovet.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Unødvendig dyre, elendig kundebehandling, upålitelige tilsnikelser i kontraktinngåelse og særdeles ubehagelige å ha med å gjøre når man ber om innsyn i forbruk, avtalevilkår eller liknende.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg bytter ofte avtaler og selskap for å få best mulig pris og GNP\oslokraft har ofte vært billige. De har vært billigst siste halvåret og er det fremdeles. Kundeservice på chat svarer raskt og hyggelig! Det eneste negative jeg kommer på er antall avtaler de har. Det er litt for mange, men de er ikke blant de verste. Mange selskaper har flere og det blir vanskeligere å finne "rett" avtale.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De leverte det som ble lovet. Faktura lett forståelig.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De lurer deg til å tro på avtale i telefonsamtale med selger men avtalen er fullstendig. Endret når du har godtatt en kort, men smart sms-formulering. Eieren har endret firmanavn flere ganger og har enkelt sagt bare negative omtaler. Forbrukerrådet har drøssevis av henvendelser og saker på dette firmaet som sist het Oslokraft. Brukeravtalen ser ut som den er laget av et kobbel med forretningsadvokater og da tenker den ikke på deg som kunde.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pakkebytte enkelt og greit forklart. Hyggelig service innstilt person som også gjorde om til etterskudd.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Føler meg lurt av Oslo Kraft på prisene som er den høyeste jeg har hatt noen gang!!! Lyg om priser og avgifter på telefon! Straffbart? Anbefales IKKE..!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vi er en forening og tegnet en avtale sist år og har allerede spart flere tusen kr i vinter. Gjennomsnitt prisen vår i november 2017 til februar 2018 var på godt under 30 øre. Samtidig ble en annen forening jeg er knyttet til fakturert opp mot 84 øre i samme periode av foreningens gamle leverandør. Vi har uansett en garanti at prisen uansett ikke i perioden blir over 42 øre så det vil si at vi de neste vintrene er sikkert oss mot slike høye kostnader vi hadde hos den gamle leverandøren. Det har gjort at medlemmer i foreningen nå kan betale mindre for tilknytningen til foreningen så vi er fornøyd med GNP Energy.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt og behagelig å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig hyggelige folk som jobber der, holder det de lover. Kunden kommer alltid først!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fremstår som veldig profesjonell strømleverandør med konkurransedyktige priser! Jeg fikk en super-avtale på fastpris!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Føler vi har blitt lurt opp i stry. Har hittil i år fått faktura på 25.000kr (pluss nettleie!). Useriøst. Har ikke fått beskjed om noen endringer, og måtte søke opp navnet når jeg gikk den siste (sinnsyke) fakturaen. Over dobbel pris som tidligere.
Hei, Det er dessverre vanskelig å kommentere denne episoden, da vi ikke kan finne noe kundeforhold basert på din informasjon som er lagt inn her. Vi setter pris på om du vil sende oss en mail til: [email protected], så skal vi se på dette. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Det skulle bli billigere med Oslokraft Men de sa ikke at det kostet kr 1800,- om jeg angret meg. Det var enkelt om jeg angret meg sa de. Det ble ikke nevnt!
Hei, Alle våre husholdningskunder har 14 dagers angrerett fra avtaleinngåelse. Det er enkelt å angre seg, og vi tar i mot angringer i alle de kanalene hvor vi er tilgjengelige, både på telefon, per e-post, chat, messenger og brev. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy