Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gratis-periode - bløff, billig-bløff. Forklaringer "vi fakturerer på en annen måte" :: bortforklaring! Hvis du vil ut av avtalen må du betale 150kr. per mnd. For den gjenstående avtaleperioden! IKKE betal dette!! Du har vel ikke sett den delen av avtalen... Eller sett noe i hele tatt, Forbrukerombudet er varslet- GJØR DET SAMME! Hilsen Nils S, Drammen.
Ingenting er bra. De tar dobbelt pris ut fra hva de lovet. Estimert forbruk er det dobbelt av hva som er realiteten. Hvordan skal vi få bort en leverandør som dette?
Telefonselger introduserte samtalen med at jeg var en av de heldige som var trukket ut til 1 mnd gratis strøm fordi jeg tidligere hadde svart på noen spørsmål. Jeg sier til selger at jeg har aldri svart på noen spørsmål og ville ha dokumentasjon på påstanden. Selger hadde ingen dokumentasjon, men sa at jeg hadde gjort dette for ca. 3-4 mnd siden. Jeg fortsatte å etterspørre fakta og 1,5 minutt senere la han bare på.
Gjentatte ganger fått samboer til og tegne strømavtale i mitt navn med min personalia med 12mnd binding, helt klart ulovelig. styr unna.
Etter at jeg byttet fra Norges til Folkepakka, har strømmen blitt dobbelt så dyr. De lovte pristak på 27 øre, og har fakturert for 64 øre, når prisen hos Norgesenergi har vært 35 øre.
Ble oppring av selger i mars måned (2017) som ønsket å tilby et meget konkurrransedyktig tilbud på strøm. Skulle få første måned gratis. Ble oppfordret til å "fyre" for kråkene. Det endte med at nettleien ble skyhøy pga ufornuftig bruk av strøm i april måned. Ble også lovt at strømprisen skulle være meget konkurransedyktig. Betaler i dag kr 0,66 Kwh - dette er vel ikke konkurransedyktig?? Har aldri opplevd å få så store strømregninger som nå. Har ringt strømleverandøren og referert til fornøyd garantien og fått kreditert "mindre beløp". Føler meg egentlig litt lurt. Så snart bindingstiden på 12 måneder er over skal vi bytte strømleverandør uten tvil.
Svidlet min 74 år gamle mor. Håper hele firmaet går dukken. Styr for all del unna dette firmaet.
Ren svindel fra telefonnummer 421*****. Selgeren fikk meg til å tro at dette var i samsvar med den avtalen jeg allerede hadde. Jeg skjønte faktisk ikke at jeg ufrivillig hadde byttet strømleverandør før Skandia Energi ringte og lurte på hvorfor jeg ville bytte. Jeg kommer ALDRI til å anbefale Oslo Kraft til noen!
Får purringer på strøm jeg i perioden ikke har hatt hos dem.
Bestilte et kampanjeprodukt: 0 kr de 2 første månedene, co2fri flytende etterpå. Ingen bindingstid. Etter 4 uker kommer første faktura. Tok kontakt med dem. Oslokraft hevder at jeg bestilte vanlig co2fri flytende, ikke kampanje. Skal du bestille strømabonnement, hos Oslo Kraft anbefaler jeg at du tar vare på dokumentasjon (printe ut, ta bilder av skjermbildet, osv) og ikke stole på hva selskapet Oslokraft gjør med din bestilling. De lokker med tilbud som de velger å ikke overholde og sikkert regner med at kundene ikke gidder å krangle med dem. Uetisk og lukter som pyntet svindel.
Ble lovet 30-40%billigere strøm, bare løgn de hadde ikke opptak av hva selger lovet meg som kunde, kun at jeg hadde trykt OK på en SMS??? Mange mail og tlf til selskapet, men måtte bli i et år. Ble ikke opplyst at det var 12 mnd binding, ikke før jeg ville bort fra Oslo Kraft. Lureri styr unna. Skal bytte tilbake til det selskapet jeg var i før. Skal det være opptak av samtaler må det være av hele samtalen, der selger lover mye billigere strøm.
Har faktisk ikke en eneste positiv ting å si. Får ikke faktura opp i nettbank, får ikke hjelp fra kundeservice. Blitt påprakket ett produkt som er helt feil. Lar meg ikke gå ut av avtalen. Ikke levert det produktet de prakket på meg.
Du slette tid dette er ille! Selgere tar ikke nei for ett nei! Det er mulig strømselskapet er ok, men de som sørger for å få inn kundene er totalt forkastelig! Her mangler: Moral, etikk, forståelse på rett og galt, og oppriktighet. Anbefaler Oslo Kraft å gå inn å lytte til opptak av samtaler! Det ble sagt at dere har samarbeid med min nåværende leverandør, og at det er ikke snakk om bytte, bare en lavere pris. Opplysningsplikten selgerne har er totalt fraværende. Jeg jobber selv med salg, å dette er ikke måten å tilegne seg nye kunder på!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pågående og frekke. Sier at andre lyver når det gjelder tilbud. Huff.
Fikk Norgespakka hos Oslo kraft å det er den verste søppla æ har vært borti. Det er totalt uoversiktlige regninger som man ikke skjønner noe av. Jeg har ringt 2 ganger for å få ordnet slik at jeg får "vanlige" regninger men det er ikke blitt gjort. Å det virker som det er en umulig å komme seg ut av avtalen uten å betale 150 kr igjen per mnd for å komme seg ut av det! Det er helt urimelig. Dem prakker folk på den eneste avtalen dem har med 12 mnd bindingstid når de andre avtalene ikke har noe bindingstid kun for å få folk til å være hos dem selv om man er sykt misfornøyd.. Jeg skulle aldri gått bort ifra Kraft i Nord.
Det var veldig bra telefon salg av strøm avtale, og etter det var svart på sms OK da startet de dårlige tingene. Etter første faktura fikk jeg vite at det er 3 års bindingstid og priser som var fakturert var langt fra rimlegste markedspriser i forvaltningsavtale. Hold unna dem!