Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ligger langt oppe på pris, i forhold til konkurenter.
Hei Johan! Takk for din tilbakemelding. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg har alltid hatt en god kommunikasjon med GE. Dere har gitt meg gode tilbud og gitt gode råd som har fungert veldig bra. Kan absolutt anbefale GE til mine venner.
Hei Herman! Tusen takk for denne fine omtalen! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Synes prisendringen som kommer er relativt høy, ellers veldig fornøyd med både selskapet og appen de har
Hei Rolf! Så hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fornøyd, kort ventetid. Alltid hyggelig, gir råd hva som lønner seg.
Hei Gerd! Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Ryddig og forståelig avtale, men aner ikke om det er den billigste avtalen man kan få.
Hei Thomas! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du synes vi er ryddige :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
liker ikke påslaget dem har på strøm. god kundeservice
Hei Geir! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
De har nå økt prisen fra 1 til 3 øre, det er ikke akseptabelt. Deres strømmåler for HAN porten har ikke Wifi og er fryktelig dyr pr. mnd. Ikke bra ! Derfor må jeg bytte leverandør.
Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Det er ingen tvil om at pris er et viktig aspekt. En justering av påslaget, fra 1 øre til 3 øre, er jo for så vidt en tredobling, men som i realiteten egentlig utgjør lite på selve strømregningen. I et gitt regnestykket ved et forbruk på 1000 kWh i en måned, betyr det å betale 30 kr i stedet for 10 kr i påslag. Spotprisen kommer i tillegg, og er lik uansett hvilken leverandør du har. Vi vet at det som monner når det gjelder å redusere strømregningen, er å redusere forbruket og bruke strømmen smartere. Derfor investerer vi i strømsparetjenester som våre kunder kan nyte godt av, og som vi vet kan hjelpe dem med å redusere både strømforbruk og -kostnader :-) Vi håper du var fornøyd så lenge du var kunde hos oss, og du er velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God app som er enkel å bruke og som passer mine behov. Kundeservicen er også upåklagelig!
Hei Hans! Tusen takk for hyggelige ord, det er gøy å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Hatt i 1 år - ingenting negativt å peika på. Om eg skal leite etter noko må det væra at appen kan væra litt treig. Har rett nok berre vore i kontakt med kundeservice ein gang, men dette var ei utelukkande god oppleving.
Hei Ole J Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Trygg og forutsigbar. Oversiktlig info i app. Varsler om forbrukspris kommer som daglig varsel. Lett å holde seg oppdatert.
Hei Christel G! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Oversiktelig app med det en trenger, men har satt opp prisene så lurt å sjekke flere leverandørerh
Hei Atle! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår :-) Vårt mål er at du som kunde skal ha full oversikt og innsikt i eget strømforbruk, og gjøre det enklere for deg både å bruke mindre strøm og bruke strømmen smartere. For vi vet at det er det som monner når det gjelder å redusere strømkostnadene :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Har hatt GE siden 1989, og har hatt GE på hytta i 20 år før jeg solgte den.
Hei Louis! Så utrolig hyggelig å høre :-) Det setter vi veldig stor pris på, tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God oversikt i appen på forbruk og priser. Forhåndsvarsling av morgendagens priser, kan da planlegge feks lading av El-bil.
Hei Sigurd! Tusen takk for flotte ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Har du elbil kan du også benytte deg av smartladingsfunksjonen i appen, enten via ladeboks eller direkte mot bilen om den har støtte for smartlading. Da lades bilen automatisk når strømprisen er rimeligst! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Er ikke så fornøyd da de ikke forhandler på pris , her bør de endre seg.Hadde en meget ugunstig strømavtale hos dem for 1 år siden , og ingen nevnte noe om at jeg da burde bytte den. ( ja vet det er mitt ansvar ) men som leverandør for kunder handler dette om god service . Øker priser unødvendig tar alle under en kam. F.eks skryter av el bil lading mm . Det er kjedelig for kunder som ikke har de behovene. Med det mener jeg de bør individualisere sine avtaler mer til den enkelte kundes behov .
Hei Lisbeth! Takk for din tilbakemelding, vi tar den med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Tidligere 0,-kr i månedsavgift, nå er den 39,-og i oversikten står det ingen månedsavgift. Det er misvisende.
Hei Bjørg! Vi er litt usikre på hvilken oversikt du snakker om. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på e-post til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsagt kundeforhold. Du får ingen informasjon om at denne avtalen løper videre ved oppsigelse, og den listes heller ikke i avtaleoversikten i appen. De lener seg på at det står i avtalen at den løper frem til retur av enhet, som er fair nok. Men når du sier opp får du ingen påminnelse om dette, eller oversikt over at du faktisk har en løpende avtale noe sted. De bare sender faktura og koser seg med at du betaler for en enhet som er ubrukelig, da den ikke kan kobles til andre selskap. Ved oppsigelse ringte de meg og disset leverandøren jeg hadde byttet til fordi de ment de hadde dårlig kundeservice. Gudbrandsdal Energi, ta en titt i speilet.
Hei Thomas! Som du selv skriver så står det i avtalen at kostnaden løper til pulsenheten er returnert, siden du har leid den av oss. Som også er grunnen til at denne enheten kun kan benyttes i kombinasjon med en strømavtale hos oss. Vi takker uansett for dine innspill til hvordan vi kan bli bedre og sikre våre kunder en best mulig kundeopplevelse. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon