Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Gudbrandsdal Energi
4.0
707 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
707 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#5
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#5 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 707 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
409
110
43
34
111
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Har øket prisen etter en lang periode som kunde

Omtale av  Johan

Ligger langt oppe på pris, i forhold til konkurenter.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.11.2023 09:23

Hei Johan! Takk for din tilbakemelding. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Har aløtid hatt en god erfaring med GE.

Omtale av  Herman

Jeg har alltid hatt en god kommunikasjon med GE. Dere har gitt meg gode tilbud og gitt gode råd som har fungert veldig bra. Kan absolutt anbefale GE til mine venner.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.11.2023 09:29

Hei Herman! Tusen takk for denne fine omtalen! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Litt uventet prisøkning.

Omtale av  Rolf H. K

Synes prisendringen som kommer er relativt høy, ellers veldig fornøyd med både selskapet og appen de har

Svar fra Gudbrandsdal Energi
13.11.2023 09:34

Hei Rolf! Så hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Kundevennlig

Omtale av  Gerd C. E. B

Fornøyd, kort ventetid. Alltid hyggelig, gir råd hva som lønner seg.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.11.2023 12:30

Hei Gerd! Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Ryddig

Omtale av  Thomas B. W

Ryddig og forståelig avtale, men aner ikke om det er den billigste avtalen man kan få.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.11.2023 14:22

Hei Thomas! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du synes vi er ryddige :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

påslag

Omtale av  Geir L

liker ikke påslaget dem har på strøm. god kundeservice

Svar fra Gudbrandsdal Energi
03.11.2023 08:40

Hei Geir! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

3 doblet prisen, derfor er Gudbrandsdalen energi uaktuell

Omtale av  Jan H. M

De har nå økt prisen fra 1 til 3 øre, det er ikke akseptabelt. Deres strømmåler for HAN porten har ikke Wifi og er fryktelig dyr pr. mnd. Ikke bra ! Derfor må jeg bytte leverandør.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.11.2023 12:21

Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Det er ingen tvil om at pris er et viktig aspekt. En justering av påslaget, fra 1 øre til 3 øre, er jo for så vidt en tredobling, men som i realiteten egentlig utgjør lite på selve strømregningen. I et gitt regnestykket ved et forbruk på 1000 kWh i en måned, betyr det å betale 30 kr i stedet for 10 kr i påslag. Spotprisen kommer i tillegg, og er lik uansett hvilken leverandør du har. Vi vet at det som monner når det gjelder å redusere strømregningen, er å redusere forbruket og bruke strømmen smartere. Derfor investerer vi i strømsparetjenester som våre kunder kan nyte godt av, og som vi vet kan hjelpe dem med å redusere både strømforbruk og -kostnader :-) Vi håper du var fornøyd så lenge du var kunde hos oss, og du er velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Helt topp!

Omtale av  Hans

God app som er enkel å bruke og som passer mine behov. Kundeservicen er også upåklagelig!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.11.2023 12:22

Hei Hans! Tusen takk for hyggelige ord, det er gøy å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Solid

Omtale av  Ole J

Hatt i 1 år - ingenting negativt å peika på. Om eg skal leite etter noko må det væra at appen kan væra litt treig. Har rett nok berre vore i kontakt med kundeservice ein gang, men dette var ei utelukkande god oppleving.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.11.2023 12:23

Hei Ole J Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Trygg og forutsigbar strømleverandør

Omtale av  Christel G

Trygg og forutsigbar. Oversiktlig info i app. Varsler om forbrukspris kommer som daglig varsel. Lett å holde seg oppdatert.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
25.10.2023 13:27

Hei Christel G! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oversiktelig app

Omtale av  Atle L

Oversiktelig app med det en trenger, men har satt opp prisene så lurt å sjekke flere leverandørerh

Svar fra Gudbrandsdal Energi
25.10.2023 13:49

Hei Atle! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår :-) Vårt mål er at du som kunde skal ha full oversikt og innsikt i eget strømforbruk, og gjøre det enklere for deg både å bruke mindre strøm og bruke strømmen smartere. For vi vet at det er det som monner når det gjelder å redusere strømkostnadene :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

GE har jeg hatt siden 1989

Omtale av  Louis

Har hatt GE siden 1989, og har hatt GE på hytta i 20 år før jeg solgte den.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.10.2023 11:15

Hei Louis! Så utrolig hyggelig å høre :-) Det setter vi veldig stor pris på, tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

God strømavtale

Omtale av  Sigurd

God oversikt i appen på forbruk og priser. Forhåndsvarsling av morgendagens priser, kan da planlegge feks lading av El-bil.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.10.2023 11:22

Hei Sigurd! Tusen takk for flotte ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Har du elbil kan du også benytte deg av smartladingsfunksjonen i appen, enten via ladeboks eller direkte mot bilen om den har støtte for smartlading. Da lades bilen automatisk når strømprisen er rimeligst! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Tilbakemelding på service

Omtale av  Lisbeth

Er ikke så fornøyd da de ikke forhandler på pris , her bør de endre seg.Hadde en meget ugunstig strømavtale hos dem for 1 år siden , og ingen nevnte noe om at jeg da burde bytte den. ( ja vet det er mitt ansvar ) men som leverandør for kunder handler dette om god service . Øker priser unødvendig tar alle under en kam. F.eks skryter av el bil lading mm . Det er kjedelig for kunder som ikke har de behovene. Med det mener jeg de bør individualisere sine avtaler mer til den enkelte kundes behov .

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.10.2023 11:31

Hei Lisbeth! Takk for din tilbakemelding, vi tar den med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Misvisende månedsavgift

Omtale av  Bjørg

Tidligere 0,-kr i månedsavgift, nå er den 39,-og i oversikten står det ingen månedsavgift. Det er misvisende.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.10.2023 07:59

Hei Bjørg! Vi er litt usikre på hvilken oversikt du snakker om. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på e-post til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsigelse

Omtale av  Thomas

Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsagt kundeforhold. Du får ingen informasjon om at denne avtalen løper videre ved oppsigelse, og den listes heller ikke i avtaleoversikten i appen. De lener seg på at det står i avtalen at den løper frem til retur av enhet, som er fair nok. Men når du sier opp får du ingen påminnelse om dette, eller oversikt over at du faktisk har en løpende avtale noe sted. De bare sender faktura og koser seg med at du betaler for en enhet som er ubrukelig, da den ikke kan kobles til andre selskap. Ved oppsigelse ringte de meg og disset leverandøren jeg hadde byttet til fordi de ment de hadde dårlig kundeservice. Gudbrandsdal Energi, ta en titt i speilet.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.10.2023 12:21

Hei Thomas! Som du selv skriver så står det i avtalen at kostnaden løper til pulsenheten er returnert, siden du har leid den av oss. Som også er grunnen til at denne enheten kun kan benyttes i kombinasjon med en strømavtale hos oss. Vi takker uansett for dine innspill til hvordan vi kan bli bedre og sikre våre kunder en best mulig kundeopplevelse. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR