Hurum Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det må bli mulig med en app for oversikt over strømforbruk og priser
Stabilt og bra sjelden strømbrudd som det var mye av på 70-80 tallet. Ikke billigst men det er ikke mange hundre å spare på å bytte Behagelig å få bare en regning fra en levrandør
Jeg har vært fornøyd med selskapet tideligere men desverre ikke lenger.
Smart selger binder deg til avtalen i ett år. Sjekk Forbrukerrådets sider først. Bytt.no
Aldri vært noe problem med Hurum kraft, selvom jeg bor i Bergen.
Pass på før du inngår en avtale om levering av strøm fra Hurum Kraft da du kan risikere å måtte betale flere tusen kroner for å gå ut av en bindingsavtale. Det står INGENTING om dette i deres vilkår, det eneste som står der er følgende: Du kan kjøpe deg ut av avtaler med bindingstid for minimum kr 500. Mine foreldre endte også opp med å måtte betale kr. 3000,- for å kjøpe seg ut av en avtale om strøm med Hurum Kraft.
Selger tilbydde seg å betale bruddgebyr hos min nåværende strømleverandør, hvis jeg gikk over til dem. 3 ganger spurte jeg om han var sikker på at de skulle betale og han sa ja alle gangene. Fikk gebyr fra min nåværende strøm leverandør og ringte opp igjen til Hurum kraft. De ville ikke betale gebyr. Styr unna. Nå må jeg betale brudd gebyr selv. Spurte etter opptak av samtalen, men de kunne ikke spille inn hele samtalen. Ergo ord mot ord. Løy også om den lave strømprisen de opererte med. Ville sannsynligvis ikke gå under 26 øre. I går 04.04.21 var kWh prisen 56 øre. Aldri blitt løyet til slik før. Samtalen varte 14 min. Men de tok ikke opptak av hele samtalen sa de. Så da er det ord mot ord og jeg har tapt. 🤔
Hyggelig.Oversiktelige og grei å snakke med. Så ja, kikke til
Avtalen jeg har har dessverre 12 mnd binding og koster kr 150 pr mnd som er igjen hvis den brytes, så unngå det. Ellers har de en veldig ok min side på nettet.
Har vært kunde der i flere år. Enkelt å bytte til ny avtale pr. tlf. eller på nett. Veldig fornøyd med kundeservice.
Bra servise får mail vær 3måned.ingen ting å klage på.kunne gjerne hvært litt lavere priser.
Legg på når de ringer. De sender SMS og prøver å få deg som kunde ,selvom du har sagt at du ikke skal ha. De kamuflerer angreskjema, så det ikke er lett å oppdage.
Strøm er strøm, så det handler om pris og kundeservice. Jeg byttet til Hurum Kraft Bare Strøm i våres. Det var først litt krøll med å få opprettet e-faktura, men jeg fikk god hjelp av kundeservice. De svarer raskt på henvendelser, er blide og hjelpsomme, og har e-poster som kan besvares. Juni måned var jo riktig varm og deilig dette året, og det meste foregikk utendørs. Da strømregning for juni kom var den på 34 kroner og 4 blanke øre. Det er første og eneste gang jeg har smilt når strømregningen kom. Att nettleien var 13-14 ganger så høy er jo ikke kraftselskapets feil. Jeg får tenke på de 34,04 kronene til vinteren når forbruket ligger rundt 3000 kwh i måneden (gammelt, dårlig isolert hus).
Virker som en ryddig og ærlig leverandør, som er lett tilgjengelig hvis det er noe.
Etter påtrykk fra Viva Iks, har jeg installert Netti for avlesning av momentant strømforbruk og vannforbruket. Etter prøveperiode som snart utløper må jeg skifte til Hurum kraft fra Glitre som jeg har i dag. Dette ble ikke opplyst da jeg mottok og installerte Netti. Når det brukes en slik fremgangsmåte er det helt sikkert at jeg ikke vil vurdere å bytte til Hurum Kraft.