NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble solgt denne avtalen av en veldig overbevisende dørselger som sa at det var billigste strømavtale. Han unnlot å opplyse om dyre påslag, bindingstid 12 mnd, dyre påslag, bruddgebyr, oppstartsgebyr og 3 mnd oppsigelsestid. Sendte de klage på Mail og har ikke fått svar nå etter 25 dager. Ikke eksisterende kundeservice. Det burde ikke være lovlig å drive på slik, men det er sikkert lovlig pga de skriver ting i liten skrift. Styr unna!
Vi fikk en selger fra NordlysEnergi på døren som solgte Topp 3 garanti avtalen. Han forklarte avtalen at det alltid ville være blant to tre i Norge på spotpris. Vi spurte flere ganger om det var en spotpris avtale og selger bekreftet dette. I etterkant viste der seg at selger løy om at topp 3 garanti var en spot pris avtale. Det viste seg at det var det ikke. Vi måtte binde oss i 12 mnd + ytterligere 3 måneders oppsigelsestid etter avtaleperiode. En elendig avtale som jeg ikke anbefaler noen å gå inn på. Strømmen blir mye dyrere enn en spotpris avtale.
I don't understand how such a total scam is allowed to operate in Norway. All client relationship is based on a lie. They lie about top 3 guarantee, they charge you double as much for every KWh consumed, they charge you when you want to leave, they have the worst customer service, terrible app. The only time they give you a positive impression is when they come to your door and go out of the way to try and trap you in their contract. Avoid at all cost and give up your relation with them. It might cost you, but still pays. I have reported their ill practice to forbrukerrådet, although uncertain if I will get anything out of it.
Hverken bindingstid eller bruddgebyr ble opplyst fra dørselger! Bruddgebyr på 2100,- om man ikke sier opp med 3 måneders oppsigelse. Vært kunde i 2 år. Gir ingen oversikt over strømstøtte, så usikker på om denne er med. Stort sett vesentlig høyere strømregning enn mine bekjente, så usikker på om garanti fungerer. Styr unna denne useriøse leverandøren! Byttet til TalkMore strøm.
Skjulte kostnader i form av for høy pris per kWh, skjult bindingstid i avtalen, samt oppsigelsestid på 3 mnd, bruddgebyr og enormt dyrt. Nordlys energi har ved et kort Google søk svindlet kundene sine for enormt mye penger, meg selv inkludert. STYR UNNA!
Inngikk avtale på spotpris, men faktureres summer som er langt over dette. Sender melding om bestridelse av faktura og får en tilbakemelding (etter lang tid) på dårlig norsk og jeg må jobbe hardt for å tyde hva som menes, men tyder det til at de fastslår at strømforbruket er i tråd med virkeligheten. Ingenting om at prisen som jeg klaget på? Venter fortsatt på dokumentasjon på at de har overholdt avtalen...
Dette strømselskapet må du bare holde deg langt unna. Har ikke opplevd noe mere useriøst strømselskap og forretningsdrift enn dette noen gang. At et slikt strømselskap får fortsette å operere i det norske strømmarkedet er et min vurdering ganske så utrolig og er i realiteten en skamplett for strømmarkedet generelt og for øvrige seriøse selskap spesielt. Styr unna og ikke la deg lure. Har du signert så husk angreretten. Å medvirke til slik type forretningsdrift, herunder arbeide for et slikt selskap i deres ulike ledd , og dermed frivillig «forsvare» og legitimere dette selskapet uttad, er ikke for hvem som helst og burde være rimelig flaut. Er man en seriøs arbeidstaker selv i det minste så er det naturlige skrittet her å skifte jobb og finne seg arbeid hos en seriøs arbeidsgiver.