Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi
3.0
2 085 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
2 085 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#74
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#74 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 086 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
136
125
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lang tlf. kø

Omtale av  Geir

Lang ventetid på tlf. Ringte ikke tilbake når jeg la igjenn tlf. nr. Mangelfull informasjon ang. tillegsavtaler.

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 11:35

Hei Geir Vi er leie oss for at du ikke hadde en god opplevelse da du kontaktet vårt kundesenter. Det er mange faktorerer som spiller inn når det kommer til ventetid på telefon og det kan dessverre føre til at vi i enkelte perioder har lenger svartid enn vi ønsker. Vi beklager dette. Man skal alltid ringes opp igjen når man legger igjen telefonnummer. Det er vanskelig å si hva om har skjedd her, men vi ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Det er også viktig for oss at våre kunder får riktig og tilstrekkelig med informasjon om sin avtale og eventuelle tilleggstjenester. Tilleggstjenester skal alltid informeres om ved inngåelse og må takkes ja til skriftlig. Vi ønsker å tilby gode og skreddersydde løsninger for hver enkelt kunde og har avtaler og tjenester som dekker de fleste ønsker og behov. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med din avtale hos oss og ønsker ikke at du har tjenester som du ikke ønsker eller har behov for. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan ta en titt på din avtale og finne den beste løsningen for deg. Samtidig kan vi sjekke opp i hvorfor du ikke ble ringt tilbake av oss da du la igjen ditt nummer. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Brukbart, men lite oversiktlig

Omtale av  Tor H

Pris og uovetsiktlig app. Ser ut som prisen ligger i øvre skikt, og appen er dårlig på statistikk og sammendrag for inneværende periode. I forhold til andre apper har jeg lite oversikt over kostnader i løpet av peroden, hvor mye strømstøtte. Ser at noen har en regnskapsoversikt. Her er det kun diagrammer jeg har funnet som er lite lesbare og informative

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 11:11

Hei Tor H Takk for din tilbakemelding. Tilbakemeldinger fra våre kunder hjelper oss å gjøre innholdet i appen enda bedre. Vi jobber kontinuerlig med innhold og oppsett i appen og ønsker å gi en best mulig brukeropplevelse for våre kunder. Blant annet har vi nå inkludert en funksjon hvor man kan se estimert kostand i kroner og øre hittil i måneden. Denne skal inkludere både strømforbruk, nettleie og strømstøtte. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker veileding på min side eller i app, eller har noen forslag til endringer og forbedringer hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Ønsker de å beholde kunden?

Omtale av  Aap

Ber om mulighet for å gi bedre pris da vi har vært kunde over lengre tid men blir med en gang forklart at det ikke er mulig. Ikke lett å holde på kundene da.

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 11:06

Hei Aap Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Inkludert i våre avtaler har man også flere gode fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Vi vil alltid forsøke å skreddersy en best mulig strømavtale basert på kunders ønsker og behov. Vi synes det er leit å høre at du ikke opplever din avtale hos oss som god nok. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Etter ca 10 år som kunde er jeg fortsatt fornøyd med utmerket kundeservice og avtaler. Det sier sitt

Omtale av  Jeann

Profesjonell og utmerket kundeservice. Blir alltid møtt med forståelse og god kunnskap for akkurat min situasjon og behov.

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 10:34

Hei Jeann Takk for fin tilbakemelding. Det er vi veldig glade for å høre. Det er viktig for oss at våre kunder blir møtt på en god måte og at de opplever å få hjelp og veileding i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Ringer om igjen og om igjen

Omtale av  Kyrre

Norgesenergi ringer hele tiden, de forsøker å selge meg en ny avtale. Sagt nei 5 ganger de siste 8 dagene. De ringer opp neste dag igjen. De respekterer ikke et nei, jeg ville aldri inngått en avtale med et slikt firma.

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 10:49

Hei Kyrre Vi synes det er leit å høre at du hatt en slik opplevelse hos oss. Et nei skal selvsagt respekteres og det skal være nok å gi beskjed i telefonkontakt med oss at man ikke ønsker å bli ringt igjen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Snefrid

Ble lurt til masse unødvendig tilleggstjenester. Vanskelige å få kontakt med.

Svar fra NorgesEnergi
13.03.2024 09:21

Hei, Snefrid! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon når man inngår en strømavtale, både skriftlig og muntlig. Dersom du føler at du ikke har fått dette må du gjerne kontakte oss på kundesenteret, enten på e-post [email protected] eller telefon 38 10 00 80. Det er for øyeblikket lav svartid på både telefon og e-post. Vi håper kontakt med en av våre rådgivere kan rette på inntrykket du har fått fra oss. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Bruddgebyr

Omtale av  Belinda H. J

Sendte oss faktura på bruddgebyr kr 3000 pluss admin kostnader da vi byttet strømleverandør. Ikke bare sendte de faktura, men fjernet også vår tilgang til fakturaen slik at vi ikke kunne se hva fakturaen inneholdt. Bruddgebyr fikk vi da til tross for at vi hadde hvert kunde i mange år. Dette ga oss mye plunder og heft med telefoner og mailer frem og tilbake før denne fakturaen ble kreditert. Seriøse firmaer gjør da ikke slikt.

Svar fra NorgesEnergi
07.03.2024 13:33

Hei, Belinda! Takk for din tilbakemelding. Her ser det ut til at du har hatt en bedriftsavtale med oss. På bedrift er det enkelte avtaler som har oppsigelsestid, altså at man må si opp i forkant at man skal bytte leverandør. Det er altså forskjell på oppsigelsestid og bindingstid. Det kan virke som om saken din ble løst, hvis ikke anbefaler jeg deg å ta kontakt med bedrift på 38 10 00 81 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

NorgesEnergi har 2 086 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR