Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Verisure
2.0
141 verifiserte omtaler

Verisure omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Verisure opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
141 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#15
Forferdelig
Verisure er rangert
#15 av 15 boligalarmselskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Verisure
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!

Utforsk 141 omtaler om Verisure

FILTRER OMTALER
10
8
8
19
96
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig kundebehandling i forbindelse med oppsigelse av avtale.

Omtale av  Kåre D

Forferdelig kundebehandling i forbindelse med oppsigelse av avtale. Avtalen ble telefonisk bekreftet oppsagt av Verisure 10.08.23. Ved kontakt med Verisure 06.11.23 sier de at oppsigelse kun er gyldig ved skrifttlig meddelelse og at 06.02.24 er avtalen gyldig til! Dette er helt uhørt!

Dyrt og dårlig service

Omtale av  Håkon G

Først fjernet de vekterutrykning for området jeg bor, deretter skrudde de opp prisene, og nå utfører de ikke en gang service på anlegget. Mottar en endeløs strøm av påminnelser om at jeg må skifte batterier på alarm-komponenter, men uten at de sender ut de nødvendige batteriene. Tok kontakt med kundeservice for å etterlyse en bartteriforsendelse de hadde varslet, men som aldri ankom, men kundeservice gadd ikke rette opp i det. Verisure er dyrt og har utrolig dårlig service.

Prisene stiger og stiger, servicen blir dårligere

Omtale av  Olav

Verisure er et selskap du kan stole på at blir dyrere og dyrere, og de blir stadig vanskeligere å kontakte. Det tok meg over 19 minutter å nå gjennom til kundeservice isted. De skal nå ha over 1000,-/mnd for alarmsystemet, selv etter rabatten så koster det nå nesten 500,-/mnd. Det er landeveisrøveri i mitt eget hjem.

Tragisk

Omtale av  Tor A. N

Har slitt med problemer på anlegget i over 6 måneder, etter Verisure selv anbefalte en oppgradering av systemet (som selvfølgelig koster noen tusen). De har flere ganger sendt teknikker ut for å «se på» problemet. Som normalt resulterer i restart av sentralen. Nektet dem å sende ny teknikker for å «se på» systemet, og krevde en plan for hva de vil gjøre med feilen. Som resulterte i en telefon fra deres service partner om at de hadde fått ordre om å demontere anlegget. Fikk time for avinstallasjon 10 dager frem i tid. Denne kommer selvfølgelig kl 1800, etter kundesenteret er stengt. Og alarmstasjonen vet ingenting. Så her har Verisure bestemt seg for å si opp avtalen, uten varsel oppsigelsestid eller noe som helst. Flott behandling av kunder! Har hatt samme avtale siden 2005, men siste årene har Verisure tapt seg noen helt sykt. Her er det bare å styre langt unna. Kundeservice og Kundebehandling har blitt helt forferdelig. Håper vi får noen nye «seriøse» aktører på markedet snart

Verisure er ikke det de engang var….

Omtale av  Paul

Får feil på alarmanlegget etter 7- år, alarm av / på funksjon. Ringer kundeservice, og de nekter at det er feil på anlegget… selv om jeg spiller av feil via telefonen, og anlegget via lydstemme sier feil. Verisure har en nedlatende tone og truer med å avslutte samtale fordi de sier jeg hever stemmen?

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Et anlegg som virker.

Omtale av  Gunnar H

Godt utført installasjon av nytt anlegg. Stabil funksjon uten feilvarsel. Enkel betjening.

Narretilbud

Omtale av  Liv

Fikk tilbud i fjor høst på 299 i mnd. De sa ikke noe om at dette var tidsbegrenset til 6 mnd, med noe høyere nest 3 mnd og full pris etter 9 mnd. Forsøker nå å si opp og de skal ha 3 måneder på oppsigelsen. Blir ikke anbefalt av meg og aldri mer Verisure. Hverken hjemme eller hytte.

Inkompetent og upålitelig kundeservice

Omtale av  Thomas

Jeg har slitt med deres kundeservice siden juni, i 4 måneder, uten å få løst problemet med min Yale Doorman som til tider ikke klarer å låse. I tillegg oppdager jeg at jeg kunne vært informert om problemet tidligere, dersom Verisure hadde skrudd på denne type varsling som standard. De siste 5 uker har jeg opplevd en kundeservice som ikke setter seg inn i problemstillingen, prøver å snakke meg vekk fra problemet, tilbyr meg løsninger som montør allerede har utført, og dikter opp krav som de påfører meg som kunde. Yale sin kundeservice ga meg løsningen i løpet av 5 minutter. Samme ettermiddag fikk jeg løst problemet på egen hånd.

Forstår ikke hvorfor disse ligger så langt nede.

Omtale av  Elisabeth

Jeg har kun opplevd positive erfaringer med Verisure. De er raske med å ta kontakt ved brannalarm som går og hvis det har vært noe de har sett så tar de kontakt og ordner opp superraskt. Veldig fornøyd.

Verisure må seriøst være den verste aktøren på smarthus-markedet

Omtale av  Trond

Verisure sender nå ut epost om at husstander som ikke har abbonnement ikke lenger vil ha fungerende komponenter. Dette gjelder blant annet dørmodul til yale doorman, røykvarslere, vanndetektorer, smartkontakter. Har tidligere også vært i kontakt med kundeservice der, og det er helt seriøst den verste kundebehandlingen jeg har opplevd i mitt snart 50 årige liv. Komponenter som er kjøpt hos dem, eller andre aktører til deres system, er så og si umulig å få låst opp igjen dersom man skal selge dette videre, og vil gå over til andre systemer. Dette til tross for at nåværende eier både ringer og ber om at det slettes fra systemet. Verisure er fullstendig rigide og låser komponenter til både adresse og kode. Umulig å få låst opp sier de, og kommer med regelrett usannhet om at de ikke kan hente frem info om komponentene. Kundebehandler er både arrogant og fullstendig uinteressert. Dette til tross for at de sitter med hele systemstrukturen og databasene foran seg. Dette gjør de for at nye brukere skal gi opp, kjøpe nye komponenter hos dem, SAMT tvinges til å tegne dyrt abbonnement. Dette til tross for at komponentene i utganspunktet selges med lovnad om åpenhet og mulighet for skifte i systemer. Nevn et annet selskap innen bransjen som gjør det samme! Jeg kommer til å kjempe mot Verisure så lenge jeg lever, og jeg kommer til å spre dette til alle mulige kanaler og bekjentskapskrets. Slik går det ikke an å behandle kunder. Man har tross alt kjøpt en eller flere komponenter som de har tjent penger på. Abonnent eller ikke.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Prdokutet

Omtale av  August E

Produktet dems har funket vekdig bra og har anbefalt til flere i min familie som har fått det samme og til og med enda bedre tilbud. De er minst like fornøyde som meg, om ikke mer!! Veldig koslige selgere også

Umulig å si opp

Omtale av  Børge

Misfornøyd med alarmsystemet for innbrudd og det er i tillegg alt for kostbart å ha dette når systemet uansett ikke er i bruk. Eneste som fungerer skikkelig er røykvarslere, men her er Homely til 199 bedre å bruke enn Verisure til over 500 pr mnd. I tillegg er det et mareritt å få tak i rette vedkommende som kan informere deg om hvor man må sende skriftlig oppsigelse. Glemte jeg si at det er 3 mnd oppsigelse også? Verisure er laget for at det skal være så vanskelig å si opp avtalen at man gir opp og fortsetter som avtalekunde.

Verisure

Omtale av  Ole

Meget fornøyd med tjenesten. Rask respons, men vurderer pga pris.

Styr unna

Omtale av  Aneta

2 utløste alarmer (en brann alarm), selskapet fikk ikke tak i med oss, ingen aksjon. Våg forklaring at nødetetene var på vei ifm med utløst brannalarm, men den ble slått av, så de avlyste aksjonen. Alarmen ble slått av etter 15-20 minutter etter at den ble utløst. Om dette hadde vært reelt brann, hadde huset brant ned allerede... Allikevel mener kundeservice at de gjørde alt som de skulle. 3 måneders oppsigelsestid er bare tull...

Bra oppfølging

Omtale av  Glenn

Ringer om alarm eller røykvarsler utløses , hvis jeg ikke slår av alarmen.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tar betalt fir noe de ikke leverer!

Omtale av  Lisbeth L

Har akkurat kjøpt ny leilighet og solgt nåværende hus solgte huset nå i juni for overtakelse 15.juli. Ringte Verisure, og det var helt greit å stoppe alarmen 15.juli, men da bekrwftrlsesbrevet kom, sto det at jeg måtte betale fram til 01.oktober. De skal altså ha over 2000kr for en alarm dom hverken jeg eller nye eiere vil ha tilgang til. Med andre ord - de skal ha over 2000kr for ikke å gjøre noen ting!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR