Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrt og Ustabilt. Nettet detter ut hver eneste dag, til omtrent samme tid. Ønsker man feilsøking på linjen, så "truer" de med. Finner vi ikke feil på deres utstyr må du betale selv. De prøver også å skylder på at antageligvis har en nabo noe som slår inn på vårt trådløse nett og gjør det ustabilt... Vi fikk billigere Internett en stund, vi satte ned linjen for at det skulle bli billigere. Men nå satte de opp prisen til det vi betalte for full linje. Så nå betaler vi 849,- for 150/150 linje...
Har hatt fiber fra Eidsiva fra tidenes morgen. De skruer opp hastigheten ettersom de har kapasitet til, for deretter å øke prisen. Kundene har ingen valg. Det er ikke sikkert alle trenger så raskt linje, men det bryr de seg ikke om.
Ingen nedetid, og god kundeservice når man trenger teknisk bistand
Dårlig og ustabil linje. Dyrt i forhold til kvalitet på tjenesten. For lite konkurranse.
Kundeservice mangler det lille ekstra. Jeg trenger lavere Ping, og de mener det ikke er mulig å få til.
For dyrt når det er bare et eldre par som bruker nette. Burde ha billigere tilbud for de som trenger bare nett hjemme og ikke høy hastighet.
Kan ikke skjønne hva som er å klage på. Meget hyggelig kundeservice.