Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice mangler det lille ekstra. Jeg trenger lavere Ping, og de mener det ikke er mulig å få til.
Hei, Nina! Takk for din tilbakemelding. Jeg måtte forhøre meg litt her på huset med de mest teknisk anlagte, og det er mulig å få pingen helt ned i 2 - 5 under optimale forhold. Og det er mer enn lavt nok til hva enn man gjør, selv gaming i verdenstoppen. Ikke via Wi-Fi, vel å merke. Det vil kun være med kabel. Også kommer det litt an på hvilken server man er koblet til. Er den på andre siden av kloden så vil pingen være høyere. Mvh Eidsiva Bredbånd
For dyrt når det er bare et eldre par som bruker nette. Burde ha billigere tilbud for de som trenger bare nett hjemme og ikke høy hastighet.
Kan ikke skjønne hva som er å klage på. Meget hyggelig kundeservice.
Det er for høy pris på tjenesten. Med Altibox tv og bredbåndsløsninger har prisen siste året steget for mye med tanke på hva som leveres av kanaler i grunnpakke
Selgere lover ting de ikke kan holde, elendig kundeservice når man endelig får koblet seg opp på fiber. Ulike kundebehandlere gir ulike svar, de har ingen oversikt over hva som er planlagte hendelser i ditt området. Kundeservice har tydelig blitt opplært til å stoppe alle klager slik at man ikke må rydde opp i egne system. Ingen kommunikasjon ut til kunder. Vil overhode ikke anbefale, dette er et selskap som lever godt på monopol og som ikke har noen ønsker om å forvedre seg selv.
Dyrt og dårlig kundeservice. Tar nesten en time å komme gjennom på telefon.
Følger ikke opp når man henvender seg om ting som ikke fungerer, bare sier at de skal gjøre det. Virker ikke som de ansatte kommuniserer overhodet ettersom informasjon åpenbart stopper opp hos den man snakker med fra gang til gang.