HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
useriøst levenardør, som vil melke deg for penger. Fikk feil informasjon av selger på døren,når jeg da prlvde å komme meg ut av kontrakten fikk jeg beskjed om å betale 9000 kr for avbetillinmgs avgift. De har ikke engang startet med graving eller noe form for arbeid i område. ALDRI MER HOMENET!!anbefales ikke!!
Hei Kami, Jeg er ikke kjent med din sak hos oss, men vil anbefale å kontakte oss direkte angående annulleringsgebyr. Du kan nå oss på mail [email protected], telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Ha gjerne kundenummer klart når du kontakter oss slik at vi får verifisert deg som eier og hjulpet deg hurtigere. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Selger hos leverandør lover meg hastighet på 21 mbps. Opplevd hastighet på internet varierer fra 0,6 - 15 mbps og kutter helt til tider. Snakket med teknisk avdeling 3 ganger, men problemet forsetter. I dag fikk jeg beskjed om at jeg bruker for mye data, og at dette var min feil. For å strømme en film trenger jeg en hastighet på 6 mbps. Skulle jeg i tillegg lese en avis bruker jeg maks 8 mbps totalt, og da burde det fortsatt være noe å gå på. Det å legge ansvaret for sin egen utilstrekkelighet på kunden, er jo skikkelig lavmål og enormt provoserende. Tenker at denne leverandøren hadde hatt godt av en runde på Tv2 hjelper deg. Jeg har tidligere hatt internet fra Telenor på samme linja, uten å oppleve noen av disse problemene. Min erfaring med HomeNet er styr unna, så slipper du å oppleve måtte ta ansvar for deres utilstrekkelighet.
Hei Harry, Utrolig leit å se at du har fått slik et negativt inntrykk av oss. Basert på informasjonen i innlegget virker det som du har linje levert over kobbernett på din adresse. Jeg er ikke kjent med ditt kundekort hos oss, men anbefaler å sjekke at enheter lokalt hos deg ikke laster opp data når du forsøker å se filmer, eller behøver hele linjekapasiteten da opplastet trafikk vil påvirke nedlastingskapasiteten på kobberteknologi. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling dersom problemet vedvarer. Vi ønsker selvfølgelig å bistå slik at problemet løses. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Dårlig kundebehandling. Lover å ringe tilbake,ringer ikke. Har så lav fart at jeg kommer ikke inn på nettbanken engang. Styr unna !!!
Hei, dtte høres ikke bra ut. Våre kundebehandlere skal ikke love noe slik dersom de ikke kan hold dette. Jeg beklager for at dette har skjedd. Anbefaler at du kontakter oss igjen slik at vi får sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Monteringen gikk relativt rask (...etter noe plunder og heft), når teknisk kom igang. Bra!! Teknisk support etter installasjon er bra. Rask respons, positivt utfall. *Montør legger IKKE Fiber i rør (...bør kunne legges i Blå 16mm trekkerør). Resultatet er at Fiberkabelen ligger åpen på yttervegg (...fra patch panel og inn til huset), med lite eller ingen beskyttelse. Ikke Bra!! Karakter etter kort tids bruk gir 4.
Hei Bigga, Så godt å høre at du er fornøyd med vår support, det er vi glade for! Når det kommer til installasjon av fiberkabel er jeg dessverre ikke kjent med akkurat din sak, likevel takker vi for tilbakemeldingen, denne tar vi med oss videre i arbeidet om å stadig bli bedre. Takk for at du tok deg tiden til å skrive! Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Tok kontakt med support pga dårlig hastighet. De foreslo å sende meg nettverksforsterker uten å opplyse om kostnad for dette. Istedenfor å sende faktura mottok jeg inkasso varsel. Saken er til behandling for annen gang men virker ikke som de tar dette på alvor eller at de, sliter med intern kommunikasjon. Jeg som har borettslag avtale betaler kostnadene mine gjennom felles utgifter. Må få presisere at jeg aldri har bestilt nettverksforsterker som de krever penger for. Styr unna her er det mye rot i alle ledd. Har gjort en del interne undersøkelse i borettslaget å vi har funnet ut at ruter ikke holder mål.
Hei Per Helge, Dette hørtes veldig rart ut. Som kunde hos oss skal du alltid bli informert om pris, både i samtale med kundebehandler og i bekreftelse sendt på e-post eller SMS. Hvis du ikke har bestilt dette er det ikke noe problem å få fjernet produktet. Dette har vi logger på, slik at vi kan se hvem som la opp bestillingen, og når det ble gjort. Anbefaler at du tar kontakt med oss på nytt, så får vi sett ordentlig på saken. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Nå har jeg vært i kontakt med de tidligere ang dårlig dekning i min 30m2 leilighet. Skal vel ikke være nødvendig å betale ekstra for forsterker i en leilighet som er så liten
Hei Nina, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, får derfor ikke sjekket linjen din dessverre. Hvis det er slik at du sliter med det trådløse nettverket anbefaler jeg deg å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/det-tradlose-nettet-er-darlig/ , her finner man en del nyttig informasjon. Dersom det er noe vi kan hjelpe med er du velkommen til å ta kontakt med oss direkte via telefon eller chat. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
5 dager for å få svar på Mail. En håpløs chatte funksjon der de faktisk ikke kan hjelpe deg. Svært vanskelig og dårlig kommunikasjon. Tror det er bedre og betale litt mer og om du trenger og snakke med noen slipper du denne frustrasjonen
Hei, Leit å høre at du har en slik opplevelse av vår kundeservice. Vi jobber alltid for å bli bedre og tar med oss tilbakemeldingen videre. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net