Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.2
1 780 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
1 780 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#5
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#5 av 83 bredbåndsleverandører
34%
Middels
34% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 780 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
354
237
144
143
902
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 780 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke fornøyd og anbefales ikke

Omtale av  Emilie

Det er alltid noe galt.. nettet er dårligere enn oppgitt og det er alltid noe problemer med å få det til å være som det snam

Svar fra NextGenTel Bredbånd
13.05.2024 10:22

Hei, Emilie! Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Det gjør vondt i hjertet når jeg hører at du opplever problemer med fiberabonnementet ditt hos oss. Jeg kjenner ikke til hva som er problemet, men jeg har stor tro på at vi skal kunne finne ut hva som er feik, og deretter en god løsning på feilen 😊 Jeg håper at du kan ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller bruke chatten på MinSide. Da kan vi, sammen med deg, finne ut hva som gjør at nettet ikke fungerer helt som det skal. Jeg ønsker deg en flott mandag, og håper at vi hører fra deg! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ganske bra

Omtale av  Knut

Det er et usikret nettverk ,hva skal til for å sikre det?

Svar fra NextGenTel Bredbånd
03.05.2024 15:23

Hei Knut, Takk for at du er kunde hos NextGenTel, og tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi veldig stor pris på ☺️ Når det kommer til usikret nettverk, så er jeg litt usikker på hva du egentlig mener i dette tilfellet. Hvis det er snakk om WiFi-passord så kommer det litt an på hva slags utstyr du har hos deg - og det har jeg dessverre ikke anledning til å se noe informasjon om. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/ Der finner du masse nyttig informasjon om hvordan du setter opp forskjellig type utstyr mm. Forhåpentligvis finner du alt du trenger der, men om ikke så er du hjertelig velkommen til å kontakte kundeservice, som sitter klare for å hjelpe alle virkedager mellom kl 08-18. Et lite tips fra meg er å sende en melding via chat innlogget på MinSide eller via appen. Da får du raskest hjelp 😉 Ønsker deg en strålende helg ☀️ Mvh Christian NextGenTel

Bra så langt

Omtale av  Thor C. B

Utstyret som ble levert fungerer bra og kundeservice var hjelpsomme

Svar fra NextGenTel Bredbånd
13.05.2024 10:14

Hei, Thor! Takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å lese at du er godt fornøyd med WiFi-utstyret, kundeservice og hastigheten som du har på abonnementet 💚 Ha en superfin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Bra bytte.

Omtale av  Hilde

Ruteren fungerer bra med iPhone, I pad og Mac datamaskin. Men jeg får ikke koblet opp Crome cast for TV lenger.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.05.2024 11:51

Hei Hilde, Tusen takk for tilbakemeldingen din, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel ☺️ Utfordringen du nevner med å koble opp Chromecast er ikke noe som vi hører så mye om, så jeg vet ikke om det nødvendigvis har noen sammenheng med ruteren du fikk fra oss. Men hvis du fortsatt har problemer med dette så ville jeg fulgt stegene for å fabrikk tilbakestille Chromecasten, hvis du ikke har gjort det selvfølgelig. Om du fortsatt har problemer er du velkommen til å kontakte kundeservice via chat når du er innlogget på MinSide, så kan det hende de har vært borti lignende tilfeller og har noen gode tips til deg ☺️ Ønsker deg en flott dag videre ☀️ Mvh Christian NextGenTel

internett kortslutter, funker ikke å restarte ruteren.

Omtale av  Minh

mister nettet annenhver kveld,det har skjedd minst 100 ganger nå. må vente par timer før det kommer opp igjen hver gang. begynner å bli så lei. funker ikke å restarte ruteren, må bare vente timesvis til det dukker opp igjen

Svar fra NextGenTel Bredbånd
26.04.2024 13:58

Hei, Minh! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no. Jeg forstår godt at det veldig irriterende når nettet faller ut så mye som det du beskriver. Det er jo ikke slik det skal være. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn navnet ditt her, men jeg er ganske sikker på at vi skal kunne finne ut hva som er feilårsaken. Det som er relevant å vite for oss her er hva som skjer med lampene på fiberboksen og WiFi-ruteren din når nettet faller ut. Du kan notere ned, eller ta bilde av hvilke lamper som endrer farge på de ulike boksene. Denne metoden gjør det mulig å finne ut akkurat hvor feilen ligger. Endrer ingen av lampene seg på noen av boksene så tyder det på at det er WiFi-dekning som trøbler. Til akkurat det problemet har vi samlet mange gode tips her: https://www.nextgentel.no/tips/darlig-dekning-les-vare-5-beste-tips-for-bedre-wifi-dekning Ta kontakt med oss på telefon 98707979 når du er hjemme slik at vi kan finne en løsning på problemet 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fungerer godt.

Omtale av  Rolf J

Det har vært utmerket så langt. Det eneste var noe med fakturering 1 mnd. Fikk faktura både fra Telenor. Det var litt vanskelig å forstå.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
03.05.2024 13:21

Hei, Rolf J Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt for oss i NextGenTel å høre at internett har fungert utmerket og det skal vi jo jobbe for at det må fortsette å være! Jeg kan ikke flere detaljer fra ditt abonnement enn det du skriver her, så jeg kan ikke si en sikker grunn til hvorfor du har fått faktura fra begge, men det kan høres ut som at det gjelder oppsigelsestid hos forrige leverandør. Ta gjerne kontakt med oss, så vi får en oppklaring i hva som er grunnen. Ring oss på 98707979 eller ta kontakt med oss på chat via MinSide så hjelper vi deg 🤗 Ønsker deg en strålende helg, Hilsen Jenny NextGenTel

Gode Forberedelser

Omtale av  Jan E

Lettvint med god bruksanvisning. God dekning og design

Svar fra NextGenTel Bredbånd
29.04.2024 11:35

Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 God bruksanvisning, dekning og design klinger bra i ørene mine. Vi jobber hver dag for å gjøre internett så enkelt som mulig, til en billig penge, og det er utrolig hyggelig å høre at du opplever starten på abonnementet på en så god måte 😊 Dersom du har spørsmål, eller ønsker rådgivning fra oss om internettabonnementet ditt, er vi klare til å hjelpe deg via chat på MinSide eller på telefon 98707979 🙌 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 780 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR