Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å fungerer bra, de er et gammelt firma i ny drakt, ikke de mest innovative men de funker. Appen er litt avleggs, de har ingen fancy løsninger og de kan litt motvillig finne på noen sprell. De lurer kundene sine og prøver å fremstå litt mer kundevenlige en de egentlig er. De gir ikke tilbake annet en hva du kan få gjennom coop avtalen. Lojalitet via Å dagen i dyreparken er ikke noe kontra hva de var i AE tiden
Har ikke noe positivt å si om å-energi vedr. Kundebehandling. Ikke imøtekommende, empatiske eller hjelpsomme. Likegyldighet til å gi bedre økonomiske vilkår. Dette, til tross for hundretusenvis av kroner, innbetalt fra kunden gjennom mer enn 40 år. De håner meg som kunde, ved å bruke tid og penger på å sende bursdagshilsen og høytidshilsener. Når strømmen blir borte, blir det rettet opp ganske raskt. Ikke noe godt å si, utover det.
Frusterende App som fungerer dårlig, Prøver å åpne appen, men det kommer bare opp en vit skjerm og ingenting annet?
For mange kundetilbud(konserter, teater, dyrepark) som jeg ikke har bruk for! Vet ikke om disse inngåtte avtalene koster Å noe, men gi oss heller billigere strøm.
Ingen god opplevelse å være strømkunde i Norge hvor priser er på ville veier😱
Sterk prisstigning varslet. Dette var endringen man fryktet ved fusjonen.
Hvis det har bedre pris og bedre komunikasjion Det informersr ikke med endringer
Trygg levering Oversiktlig faktura Svært dyr strøm
Å Strøm har fokus på Kristiansand området mht. kundefordeler. De har en kundeservice med lengre ventetid enn man skal forvente. De har opp gjennom tidene hatt lite smarte web-sider. Men Coop Avtalen er grei.
Tatt bort muligheten for å kjøpe varmepumpe og har ingen klar avtale åå plass nå
Er svært fornøyd med Å Strøm som leverandør av elektrisk kraft. Appen deres er veldig fin for å planlegge strømforbruket. Klokken 14, kan man se hva prisen blir neste dag og kan planlegge større forbruk mens strømmen er på sitt laveste!
byttet til LOS nå Å strøm.Jeg er kjempefornøyd med coop avtalen deres.Det viser seg på bytt.no at det er en god strømavtale
Hadde Glitre som strømleverandør. Deres app fungerte utmerket. MEN etter at vi, som alle Glitres tidligere kunder, ble overført til Å strøm begynte trøbbelet; Å’s app fungerer ikke til mitt/min kones bruk da Å krever en «verifikasjonskode» hver gang jeg vil logge inn for å se strømforbruket vårt. Da det er min kone som er registrert som abonnent må jeg be om en verifikasjonskode via hennes telefonnummer. Å vil ikke gi tillatelse til at jeg logger inn med mitt eget telefonnummer. Jeg er derfor avhengig av at min kone er tilgjengelig med sin telefon for at jeg kan hente ut, f.eks. strømforbruket. Dette er upraktisk og uforståelig siden Glitre klarte å få dette til. Jeg har gjentatte ganget tatt opp problemet med Å strøm, uten å oppnå forståelse eller vilje til løsing. Å strøm gjentar til det kjedsommelige at jeg bare må krysse av for «husk meg» ved innlogging så skal alt fungere. Dette er forsøkt gjentatte ganger, men DET FUNGERER IKKE! Hvis ikke Å strøm ikke klarer å gi meg en fungerende app, så bytter vi strømleverandør!
Hei John, Det er forståelig at det er frustrerende. For de aller fleste fungerer "husk meg" funksjonen så det var beklagelig å høre at det ikke virket i dette tilfelle. Vi har det på kartet å ordne en alternativ løsning på dette. For at appen skal virke optimalt forsøk gjerne å slett gamle informasjonskapsler på telefonen, oppdater programvare samt slett gammel strømapp. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Å Strøm Kundesenter.
Kun 1 mnd prisgaranti. Kr 3,45 i påslag og 9,- i månedsbeløp. Selv om ikke Å Strøm (håpløst navn ) er en versting når det gjelder påslag/mnd.beløp vurderer man veldig å skifte strømleverandør.
Greit valg og problemfritt, sjekket avtalen på bytt.no nå og den er gunstig for meg.
Hei Are, Så fint å lese at du er fornøyd med avtalen. Vi er glade for å kunne tilby Coop strømavtale som er blant de beste spotpris-avtalene på markedet https://www.astrom.no/no/stromavtaler/coop Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Å Strøm Kundesenter.
Lurer kunden. Lang svartid, ser ikke kunden. Ingen forståelse for kunden. Lite smidige, firkantet selskap
Hei, Det er så klart trist å høre at du har en slik oppfatning av oss og skulle du ha en sak du ønsker vi skal se på må du endelig kontakte. Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen og beklager for tider der svartid på for eksempel tlf. er for lang. Om man ikke ønsker å sitte i kø å vente kan man velge å bli ringt tilbake. Kontakt oss også gjerne på chat eller via vårt kontaktskjema https://www.astrom.no/no/kundeservice/kontakt. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Å Strøm Kundesenter.