NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dere leverer som avtalt.Men fikk en sportspakke som jeg ikke var klar over var så dårlig.Den har he ikke bruk for
Bredbånd/fiber er vel greit nok, misnøyen er at jeg har blitt lurt inn i et abonnement der det er TV-delen jeg er veldig misfornøyd med, fordi selger fra NextGenTel lovte ting som ikke var mulig. Jeg ga tydelig beskjed om viktigheten av at jeg fikk se Netflix og HBO. Men så viser det seg at TV-boksen ikke takler dette, så jeg få derfor kjøpe noe ekstra for å få sett de strømmetjenestene jeg ønsker, og samtidig ha opptaksfunksjon på tv-boksen
Har bestilt 30/30 bredbånd. De leverer 0,003/0 bredbånd. Gammel telefonlinje går raskere. Bestilte internett 14.08.2023. Den 7 mai 2024 er det fremdeles ikke levert. Om man ikke har veldig god tid og/eller elsker helt ufattelig tregt internett - eller svært «rotete» kundeservice så anbefaler jeg andre leverandører.
Med en lavere pris enn de fleste andre bredbånds alternativer er NextGenTel bra. Hastighet på nettet er derimot dårligere enn hva lovede hastigheter tilsier at det skulle ha vært.
Etter dårlig hastighet bestemte jeg meg for å bytte leverandør. Nextgentels svar var at jeg måtte betale for retur av utstyr etter at jeg hadde vært kunde i to år. Da jeg prøvde ringe kundeservice var det sinnsykt lang ventetid. Da jeg endelig kom gjennom, fikk jeg beskjed om å gå inn på nextgentel.no å bestille returslipp - noe jeg måtte betale for. Etter at jeg har betalt dem 7000 kroner året over to år, burde sjefen kommet på døra å hentet routeren personlig. Hele selskapet og deres tjenester frarådes på det sterkeste!
Fikk bredbånd i mars har fungert utmerket gikk greit å innstalere bare velstand
Oppkobling virket etter noen minutter og har hittil virket som det skal.
Virket bra tilslutt, men dårlig at dere ikke har folk til å rykke ut å hjelpe gamle pensjonister !!
Hei Terje, Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel 🤩 Det er svært gledelig å høre at alt funker som det skal hos deg, og så tar vi selvfølgelig med oss tilbakemeldingen din når det kommer til bistand. Setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en vurdering og noen ord, og så ønsker jeg deg en riktig god helg ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Fungerer som det skal! Har pr nå ikke opplevd noen problemer
Hei Øyvind! Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og ikke minst takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Ekstremt gledelig å høre at alt funker som det skal og at din opplevelse har vært så god. Det er det vi jobber for hver eneste dag! Jeg ønsker deg en riktig fin helg, og håper du har strålende ☀️ sånn som vi har her i Bergen nå. Mvh Christian NextGenTel
foreløpig virker det bra endel dårlige signalet ut i huset visse perioder.Ruteren er oppdater i går TP.
Litt utfordring å få satt opp ruter, men da årsaken til problemet var avdekket, gikk det veldig greit! Enkel og oversiktlig app for å styre ruteren.
Mye hakking på nette. Mye hennvendelser til kundeservice. Vanskelig å nå kundeservice
Mindre og mindre hastighet 😞 Begynnelse var 8 år siden 20-22 Mbps Idag er bare 15 Mbps. Ukentlig må starte nytt routeren (ikke router problem) det er ny. Nesten daglig må optimaliserer 😞
Levert som avtalt. Veldig god informasjon underveis.
Vi venter på Internett forsterker. Vi har bestilt fra dere. Nå har vi litt dårlig nett. Håper det blir bedre med forsterker.
Det er alltid noe galt.. nettet er dårligere enn oppgitt og det er alltid noe problemer med å få det til å være som det snam