NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De kom på døren. Virket som en fornuftig avtale, men de unnlot å fortelle om mange vesentlige detaljer (som står i liten skrift på baksiden av avtalen). Blant annet 3 måneder oppsigelsestid etter 12 måneder. Fokuserte veldig på at de alltid skulle være blant de 3 billigste i markedet. Det løftet er de ikke i nærheten av å holde. Jeg gjorde en tabbe med å tro på selger og signerte for raskt på avtalen. Da jeg endelig satt meg ned å leste hva avtalen innbar, så jeg at det selger informerte om, dessverre ikke stemte med virkeligheten. Så mitt råd, ta lærdom av mine feil. Dette selskapet er useriøst og svært lite profesjonelt. Velg noe annet.
Nordlysenergi ha klart å automatisere et system som gjør at din gamle strømleverandør blir varslet noen få dager før den signerte ettårig avtale utgår hos dem. Plutselig sender din gamle strømleverandør en sms hvor du må signere for å fornye ditt gamle abonnement. Du takker ja, og der falte du i fella, fordi du får et bruddgebyr på 2100kr på å gjøre noe du nemlig ikke har bedt om, advart om eller startet. Jeg ser at dette har foregått i mange måneder og de fortsetter dessverre å svindle folk.
Ble solgt denne avtalen av en veldig overbevisende dørselger som sa at det var billigste strømavtale. Han unnlot å opplyse om dyre påslag, bindingstid 12 mnd, dyre påslag, bruddgebyr, oppstartsgebyr og 3 mnd oppsigelsestid. Sendte de klage på Mail og har ikke fått svar nå etter 25 dager. Ikke eksisterende kundeservice. Det burde ikke være lovlig å drive på slik, men det er sikkert lovlig pga de skriver ting i liten skrift. Styr unna!
Vi fikk en selger fra NordlysEnergi på døren som solgte Topp 3 garanti avtalen. Han forklarte avtalen at det alltid ville være blant to tre i Norge på spotpris. Vi spurte flere ganger om det var en spotpris avtale og selger bekreftet dette. I etterkant viste der seg at selger løy om at topp 3 garanti var en spot pris avtale. Det viste seg at det var det ikke. Vi måtte binde oss i 12 mnd + ytterligere 3 måneders oppsigelsestid etter avtaleperiode. En elendig avtale som jeg ikke anbefaler noen å gå inn på. Strømmen blir mye dyrere enn en spotpris avtale.
I don't understand how such a total scam is allowed to operate in Norway. All client relationship is based on a lie. They lie about top 3 guarantee, they charge you double as much for every KWh consumed, they charge you when you want to leave, they have the worst customer service, terrible app. The only time they give you a positive impression is when they come to your door and go out of the way to try and trap you in their contract. Avoid at all cost and give up your relation with them. It might cost you, but still pays. I have reported their ill practice to forbrukerrådet, although uncertain if I will get anything out of it.
Hverken bindingstid eller bruddgebyr ble opplyst fra dørselger! Bruddgebyr på 2100,- om man ikke sier opp med 3 måneders oppsigelse. Vært kunde i 2 år. Gir ingen oversikt over strømstøtte, så usikker på om denne er med. Stort sett vesentlig høyere strømregning enn mine bekjente, så usikker på om garanti fungerer. Styr unna denne useriøse leverandøren! Byttet til TalkMore strøm.
Skjulte kostnader i form av for høy pris per kWh, skjult bindingstid i avtalen, samt oppsigelsestid på 3 mnd, bruddgebyr og enormt dyrt. Nordlys energi har ved et kort Google søk svindlet kundene sine for enormt mye penger, meg selv inkludert. STYR UNNA!