Bank Norwegian kredittkort har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gebyrfri uttak av valuta. Får og tillegg reward poeng hos Norwegian. Grei nettbank.
Har sendt email til banken om dette uten at de tar ansvar. Andre gangen jeg skulle betale sendte jeg en mail til banken og spurte om kortet var aktivert, og det var det. Men når jeg skulle betale flyreisen gikk ikke kortet gjennom. Nå i januar bestilte jeg en reise med Lufthansa og skulle betale med kortet, det gikk ikke. Måtte bruke mastercard fra sparebank 1, og det var uten problemer. Det ser ikke ut som banken tar det alvorlig når man sender mail og forteller om dette, får til svar det er ingen feil med kortet. Meget dårlig kundeservice, jeg tømte kontoen min der, og flyttet over til Landkredittbank. Fikk heller ikke betale billettene med Norwegian, og der tapte jeg rabatten. Dårlig bank.
Alt som forventet. Men hold orden på økonomien da det fort kan gå over styr.
Det som ikke er bra, er at du kan egentlig bruke kortet som du fant på gulvet. Sjelden du blir spurt etter legitimasjon. (Skummelt). Ellers så er det et supert kort med mange fordeler, og enkelt i bruk.
Jeg har brukt Norwegian kortet mye, men nå har jeg skiftet over til BN Bank og er fornøyd. 1. Norwegian kredittkortet har ingen reiseforsikring. Den stopper opp når du har fylt 70 år! 2. Kundeservice ringer ikke tilbake når det er lang kø i telefonen. Dårlig norsk hos de ansatte! 3. Ingen gratis toppforsikring på leiebil! Dersom du skal ha det må du betale ekstra per år!
God kundebehandling. Lell å spare bonuspoeng. Er godt fornøyd med kortet.
Svært enkelt å få det. Fikk mye mer kreditt enn jeg ville ha. Svært høy rente på kortet. Dem burde sette ned sin rente en god del her. Mulig flere kunder hadde hatt kortet. Og dermed ville dem tjent like mye. Kundeservicen er veldig treg. (Må vel snart gå tom for kaffe? "Humre humre")