Når man skal velge hvordan man skal sikre bedriftens lokaler, og eiendeler så velger mange små bedrifter å kun forsikre bedriftens lokaler, men som en daglig leder så har man også et ansvar ovenfor dine ansattes trygghet og komfor.
En boligalarm kan da være med på mer enn bare å beskytte dine lokaler. En boligalarm for bedrift er også med på at dine ansatte føler seg trygge og ivaretatt mens de er på jobb.
Få tilbud på Norges beste boligalarm til din bedrift
I anbudstjenesten til Bytt.no kan du enkelt forhandle på både pris, vilkår og tilleggsutstyr slik at din bedrift får den beste boligalarmen.
Vi sender ut en varsel til flere alarmselskaper også blir det opp til dem å presentere sine beste boligalarmer til deg, til den billigste prisen.
I en anbudstjeneste vil det være opp til selskapene å presse prisene så lavt at du til slutt vil bli kunde hos dem. På denne måten starter du en priskrig på dine bedriftsalarmer uten at du trenger å gjøre så mye.
Er du ikke fornøyd med tilbudene du får så kan du enkelt forkaste alle tilbudene.
Hva er en bedriftsalarm?
En bedriftalarm kan være så mangt, og har mange forskjellige formål. Men hovedformålet til en bedriftsalarm er å varsle riktige instanser dersom der er fare på fære der hvor du har installert alarmene.
Eksempler på forskjellige alarmutløsere kan være glassbruddetektor, brann- og røykdetektor, vann- og temperatursensorer, magnetkontakter, videoovervåkning, elektroniske dørlåser, jordskjelvssensorer, ransalarm, butikkalarm, adgangskontroll og diverse sensorer og løsninger for innbrudd av alle former.
Derfor burde din bedrift ha en bedriftsalarm:
- Økt trygghet blant dine ansatte
- Kan forebygge potensielle farer før de oppstår
- Sikkert og FG-godkjent utstyr
- Profesjonelle håndterer farlige situasjoner på vegne av deg
- Kontinuerlig oppfølging og teknisk support for økt sikkerhet
- Full tilgang til bedriftens sikkerhet på mobiltelefonen
I Bytt.no sin anbudstjeneste for bedriftsalarmer vil du få veiledning og råd til hvilke sensorer og tilleggsutstyr du og din bedrift trenger. Vurder gjerne også litt selv hvilke elementer i og rundt bedriftens lokaler som trenger litt ekstra beskyttelse.
Undersøk også med huseier av dine arbeidslokaler. Godt mulig de har bedriftsalarm på hele bygget, og da trenger kanskje ikke din bedrift et fullstendig alarmanlegg.
Hva består en bedriftsalarm av
Hva en bedriftalarm består av kommer helt an på hvilken bedrift du driver, og hvilke behov din bedrift har. Det kreves et helt annet alarmanlegg for et varehus kontra et firma som driver med transport f.eks.
De mest vanlige komponentene i en bedriftsalarm er:
Tyveri- og innbruddsalarm til bedrift
Driver man en butikk eller et varehus, og har endel varer og eiendeler inne i arbeidslokalene kan en tyveri- og innbruddsalarm være aktuelt, kombinert med brann- og videoovervåkning
Brannalarm til bedrift
Brannalarm til ethvert arbeidslokal er høyst nødvendig. Begynner brannalarmen å gå er man avhengig av at noen kan kontrollere om det brenner, eller om det bare er en falsk alarm. De fleste alarmselskaper har røyk- og brannvarslere inkludert i sine boligalarmer
Falske alarmer kan koste deg dyrt. Les mer om hvor mye en falsk brannutrykning kan koste deg her
Adgangskontroll til bedrift
Mange bedrifter benytter seg stadig mer av avanserte adgangskontroller hvor bedriften har kontroll på hvem som går inn og ut av bygget. De nyeste systemene kan også styre dette fra telefonen. Her kan du lese mer om, og eventuelt bestille adgangskontroll for din bedrift
Ransalarm for bedrifter
Ransalarmer er små panikkknapper som dine ansatte kan ha med seg på eventuelle nattevakter, eller andre utsatte yrkesområder, hvor man kan varsle riktige instanser med en enkel knapp, om at du eller dine ansatte trenger umiddelbar assistanse. Les mer om hva en ransalarm er, og hvorfor en ransalarm kan lønne seg her
Videoovervåking for bedrift
Videoovervåking er et veldig populært produkt for både store og små bedrifter rundt i hele Norge. Videoovervåking virker avskrekkende for tyver, og det kan blir mye lettere for politiet å fakke og identifisere tyvene med et overvåkingssytem.
Få eksklusive tilbud på dine bedriftsalarmer
I Bytt.no sin anbudstjeneste for boligalarmer vil du få skreddersydde tilbud på boligalarmer til din bedrift. Vi varsler flere alarmselskaper om at du ønsker et tilbud på en bedriftsalarm, hvor det blir opp til selskapene å sette sammen det beste tilbudet de kan.
På denne måten kan man enkelt forhandle på prisen på sin boligalarm, samtidig som man ofte også kan lure til seg litt bedre betingelser enn hvis man hadde bestilt boligalarm på egenhånd.
Anbudstjenesten er helt uforpliktende. Du kan enkelt velge det tilbudet du selv ønsker, eller forkaste alle.