Bank Norwegian kredittkort har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging og forklaringer på spørsmål som blir stilt. Kommunikasjon mellom Norwegian og kortselskapet ovenfor kunde er meget dårlig.
Jeg betalte halvparten av reisen min til utlandet med dette kredittkortet. Det var lovet gebyrfritt. Jeg innbetalte beløpet innen fristen, men fikk likevel et gebyr på kr. 191, -. Etter en tid fikk jeg et gebyr til, på ca. Kr. 100. Jeg fikk utskrift av kontoen der utbetaling og innbetaling var dokumentert, men fikk ikke svar på hvorfor jeg skulle betale gebyret. Vurderer å sende dette kortet i retur, har det ikke med meg på reisen...
Har store problemer med å finne noe negativt! Kortet ER faktisk det beste 😆😆!
Det ble ved en feil av dem trukket samme beløp 2 ganger. Ikke så enkelt og få tilbakebetalt beløpet.
E-faktura kommer alltid kun med minstebeløp å betale kr. 300, -. Da jeg kontaktet kortutsteder fikk jeg beskjed om at de ikke tilbyr å sende faktura på hele beløpet. Dette måtte jeg finne ut og forandre manuelt selv.
Bra kort å ha i boka, kortet er bra å ha for meg til mitt bruk.
Cashpoints er bra. Det er ikke alle plasser kortet blir godtatt.