Bank Norwegian kredittkort har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er stort sett fornøyd med kortet. Det har alltid fungert når jeg har brukt det, og siden jeg alltid betaler regningen i tide, gjør det ikke noe at det er høy rente. Eneste som trekker ned er at det er egenandel på 500 på resieforsikringen, så hvis en går til legen og det koster 650, får en bare 150 tilbake. Forsikringen gjelder også kun i utlandet. Det finnes andre kort som ikke har egenandel på reiseforsikringen, for eksempel yA Bank kredittkort.
Er mye ute og reiser, skulle ta ut penger i utlandet og det står at beløpe er for høyt (40.000 i kreditt stod ubrukt) skulle ta ut 3000 kr. Ikke pålitelig kort
Bra kredittkort om man flyr med Norwegian minst 1 gang i året. Ellers er det jo ikke noe poeng i å samle opp cashpoints, da disse går ut på dato etter en tid. Gode vilkår til å være et gratis kort. Jeg bruker kortet til å bestille flybilletter med Norwegian. Og kontant uttak i utland. Ellers bruker jeg andre kort som passer bedre til sitt bruk. De ga meg høyere kredittgrense enn jeg søkte om. Denne justerte jeg selv ned etterpå på nettsiden. Husk å betal regningen, ellers kan det bli dyrt :)
Kan brukes overalt. Opparbeidelse av Cashpoints som kan brukes til flybilletter etc.
Det beste er gebyrfritt kontantuttak i minibank i utlandet. Og at det ikke er årsavgift. Men reiseforsikringen (som jeg aldri har fått bruk for på omtrent 10 år) mistenker jeg er middelmådig. Har egen reiseforsikring pluss i et vanlig forsikringsselskap. Den ekstra leiebilforsikringen for 249.- har jeg vært interessert i, men aldri kjøpt. Da vanlig reiseforsikring dekker opp til 10.000 på uhell på leiebil. Rentene er høye hvis du ikke betaler innen første frist. Cashpoints fungerer bra. Hvis man reiser med Norwegian minst en gang i året. Kundeservicen har jeg svært liten erfaring med. Bare vær ekstra forsiktig ved bruk, slik at ingen får kopiert eller skimmet kortet. Og meld i fra med en gang hvis du skulle miste kortet. Lett å misbruke.
Ingenting. Fikk kort, fikk et til uten å be om det, dato ikke godt ut på disse to, så ser jeg at et tredje står på meg registrert på min side. Det første virker ikke. De andre ikke prøvd. Prøver å ringe. Stengt. Åpningstider ikke lette å finne 😠
Kortet ble sperret under en ferie i Kroatia, da Bank Norwegian oppdaget at mitt kort var misbrukt i Cambride! Jeg ble kontaktet umiddelbart av Bank Norwegians kundeservice. Fikk god bistand, og forklart hva jeg skulle gjøre når jeg kom hjem. Fikk bistand fra banken, og fylte ut skjema for reklamasjon med nødvendige vedlegg. Oversendte dette, og i løpet av neste dag var alt ordnet!! Utrolig god kundeservice, i tillegg til at jeg er veldig fornøyd med kortet og bruksområdet!