Bulder Bank Kredittkort har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Søknadsprossesen er elendig, og spørsmålene er døll. Kontaktet dem og de sa at det er forskjellige spørsmål på hver kredittsøknad, tydligvis vil de vite om huset jeg bor i med foreldre og ikke eier. Kunne bare velge om jeg eier eller leier. Altså ingen av dem. Må vente 30 dager uansett. Hvorfor ikke bare gjøre det enklere?
Bulder overlater kredittvurdering til en «kredittvurderingsmodell» som automatisk vurderer om kunder er kredittverdig. Bulder har selv innrømmet at denne modellen er «vel streng». Jeg fikk selv erfare dette for et års tid siden. Da fikk jeg også beskjed om at jeg måtte vente 1 måned før jeg kunne søke på nytt. Jeg tok kontakt med Bulder på telefon, og etter en lengre samtale ble jeg kredittvurdert manuelt og ble funnet kredittverdig med god margin. I går søkte min kone på kredittkort og fikk avslag. Når hun ringer Bulder får hun til svar at « Vi har ikke kapasitet til manuell betjening. Da vil ikke Bulder klare å holde de gode prisene hvis de må ansette flere folk«. Dette er ikke akseptabelt for en moderne bank. Er godt fornøyd med øvrige tjenester fra Bulder, men søknadsprosessen for kredittkort holder ikke mål.