Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig smidig prosess og veldig enkel app å forholde seg til. Hadde jeg visst det var så enkelt hadde jeg byttet for lenge siden.
Veldig god service som kunde. Jeg føler meg ivaretatt!
Alt er nettbasert, enkelt og forutsigbart. Dette gjør at du ikke trenger å diskutere med banken, eller passe på å få den renten du bør ha. Alt går automatisk her.
Ryddig og oversiktlig der du til enhver tid finner din økonomiske status i appen. Skiftet hovedbankforbindelse etter flere titalls år i en sparebank. For første gang betaler jeg ikke nå for selvbetjente tjenester. Gode rentebetingelser på innskudd og lån - som min tidligere «støttekontakt» i sparebanken sa «hva tjener de (Bulder) penger på»! Jeg har opprettholdt min gamle lønnskonto i sparebanken hovedsaklig grunnet muligheten jeg der har til betaling til utlandet - noe Bulder ikke har. Legitimasjonskravet, pass eller Id-kort, i Bulder for opprettelse av BankId burde vært bedre forhåndsinformert! Ligger en utfordring i å tilvenne seg at opplyste «forventede» utgifter opplyst i appen ikke nødvendigvis er faktiske! Selv om Bulder har basert det meste på selvbetjening er det alltid trivelig å bli møtt av hyggelige mennesker i Bulder når jeg har behov for hjelp! Har definitivt ikke angret på at jeg byttet over til Bulder!
Bra app utseende, fete animasjoner, bra oversikt og ikke minst bra sparekonto rente!
Utmerket 👍. Skiftet fra Sbanken for en tid siden. Veldig fornøyd
Stort sett fornøyd, men synes det er synd ikke ungdommene i huset kan bli kunder i banken. Håper det blir gjort endringer her, sånn at vi ikke trenger flere banker i familien…