TF Bank Mastercard har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
bare fine ting til nå dere har hjelpt meg .og det er fint at du kan overføre penger vist du må betale noe fort .bra jobba
Hei Gro, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Jeg bestilte kortet 36 timer siden, og nå er det allerede på veien hos meg. Kun ikke være raskere!! Også, må jeg si at forrige ganger jeg har tatt telefon samtale med dem; de er veldig snil og hyggelig. Kunder service er utmerket.
Hei Maria, Takk for tilbakemeldingen din! Det er fantastisk å høre at du har hatt en så rask og effektiv opplevelse med bestillingen av kortet ditt. Veldig kjekt at du setter pris på kundesenteret vårt også :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Grei og oversiktlig, lett å skjønne. Alt fungerte supert, og det kom et raskt svar tilbake. Meget fornøyd. Kan anbefales til andre, helt klart.
Hei Lise, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
TF Bank veldig - enkelt -raskt søknadsprosessen Topp service 🤩👍
Hei Richard, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du opplevde søknadsprosessen som veldig enkel og rask, og at du er fornøyd med vår service :-) Ønsker deg en riktig god helg Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Jeg ble overrasket at det gikk så raskt , og det er lett å kommer i kontakt med banken. jeg kommer til anbefale.
Hei Roberto, Takk for tilbakemeldingen din! Det er flott å høre at du ble positivt overrasket over hastigheten og tilgjengeligheten i kontakten med oss. Vi setter pris på din anbefaling :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Hadde litt problemer med signering, men det løste seg etter tlf samtale.🤗
Hei Kaarina, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Kjekt å høre at det løste seg med signering etter du var i kontakt med kundesenteret vårt :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Det at man ikke kan overføre penger til bruks kontoen før man har fått kortet i posten, er håpløst, spesielt når alt er godkjent og i orden, det for meg er forskjellen på inkasso krav (kan) alle andre. Steder jeg har hatt kredittkort har dette ikke vært noe problem, la meg også nevne at jeg har vært en god kunde oss dere flere ganger tidligere
Hei Stian, Takk for din tilbakemelding, og vi beklager eventuelle ulemper dette kan ha forårsaket. Vi forstår at det kan være frustrerende å ikke kunne overføre penger til brukskontoen før det har gått en måned. Vårt mål er å sikre en trygg og sikker opplevelse for våre kunder, og den midlertidige begrensningen knyttet til overføring til privat konto er en del av denne prosessen. Ta gjerne kontakt med oss på nytt så kan vi ta en ny vurdering av saken din. Henvis til din tilbakemelding på bytt.no og send det til oss på [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge