TF Bank Mastercard har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raskt og bra kundebehandling. Det tar kort tid til å få svar når man ringer kundeservice
hei Kinyashi! Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har rask og bra kundebehandling og at du har fått raskt svar når du kontakter oss. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Veldig rask tilbake melding og er i orden når det gjelder kontrakten.
Hei Danilo! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi gir raske tilbakemeldinger og at alt var i orden når det gjaldt kontrakten. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Very bad customer portal. no operation can be performed because there is message saying “ No data found”. And after pressing Ok button system logs out automatically.
Hi Salman! Thank you for your honest review. It's upsetting to hear that you had problems using our customer portal and that you think it's bad. It should function as normal now. With best regards TF Bank Mastercard
Rask behandling. Søknadsprosedyren var lettvint å gjennomgå. Synd at betalingsforsikring bare gjelder for de frem til 65 år. God oversikt. Anbefales
Hei Tore! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du har fått rask behandling og at søknadsprosedyren var lettvint å gjennomgå. Takk for anbefalingen din. Tar med oss videre at du ønsker betalingsforsikring over 65 år. Ønsker deg en flott dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Alt startet med en hyggelig prat, å jeg ble forklart alt hva jeg spurte om, ganske enkelt forklart god sørvis
Hei Magne! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har god service og at du hadde en hyggelig prat med oss. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard
Rask responstid på innvilgelse,men ventetiden på kortet som er 7-10 virkedager samt at man ikke kan overføre til egen konto i mellomtiden blir litt av poenget borte om msn skulle trene penger fort.
TF bank var de eneste som ville tilby kredittkort etter at jeg søkte på lendo. Ingen andre tilbydere, komplett bank og Entercard (kjent for re:member), ville akseptere det selv om jeg personlig tok kontakt. TF Bank var de eneste som aktivt tok kontakt for mer info. Selv om jeg som ung student kan ha problemer med å skaffe kredittkort, av åpenbare grunner, kan jeg likevel dokumentere for at jeg er ansvarlig når det gjelder pengebruk. Jeg har også noe midler i bankkonto (som alle bør ha) som hjelper til med å få innvilget kredittkort, som var den måten jeg fikk innvilget mitt første kredittkort. TF Bank Mastercard er nå mitt fjerde kredittkort (men er det tredje aktive kortet) Når det gjelder kredittgrensen så fikk jeg mer enn det dobbelte enn det jeg søkte på, men klager ikke på det. Var bare litt uventet. Jeg kommer nok til å sette ned grensen uansett da jeg ikke har behov for en så høy kredittgrense. Eneste jeg som jeg ser forbedringspotensiale (i skrivende stund) er mulighet for autogiro/avtalegiro (noe som jeg har på mitt første kredittkort) og at det må være mulighet til å sende kredittkortet til andre adresser enn det folkeregistrerte (jeg som student er fremdeles registrert i hjembyen, ikke studiebyen) Bemerker på at jeg enda ikke har brukt selve kortet da den fremdeles er i posten/hjemadressen
Hei Vincent! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vårt kort og innvilgelsesprosessen. Du kan når som helst søke om lavere kredittgrense på minside, så vil du få svar umiddelbart. Vi skal ta med oss videre muligheten til å sende kortet til andre adresser enn folkeregistrert adresse. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Mastercard