Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt problem med Danske bank, bare positive Medarbeidere
Danske Bank har dårligste nettbank. Hele systemet er uten logikk. Ikke engang enkelt betaling og overføring fungerer som det skal. Bruker vennlighet er så dårlig at det ikke er mulig å beskrive. Mangler produkter som andre banker tilbyr. Kunderådgivere kan ikke deres jobb, hadde møte med en av de og jeg måte forklare hvordan prosessen fungerer (dette var spesial seniorrådgiver), ekstremt flaut mener jeg. Jeg fikk informasjon som stemmer ikke. De prøver å selge ting som er uaktuelle for min kundeforhold. Eneste som er bra er boliglån rente i akademikerne programmet, resten som banken tilbyr og selve akademikerne programmet er verdiløs. Gleder meg til å bytte banken, unngå Danske Bank!
Enkel och bra bank, är stolt att vara kunde i Danskebank. När jag har en utdanning en dag önskar jag att f¨å jobba på danskebank inom kundeservice:). Har bara positivt att säga om banken.
Har gennem en lang årrække benyttet banken som netbank og brugskonto. Der har aldrig været problemer.
Dårlig åpningstider, en mann som jobber hver dag til 17:00 får aldri dratt til banken, satt inn kontanter osv når de stenger klokken 14:00, dårlig service, dårlige til å hjelpe osv. Men appen er god og godt gjennomført.
Har fått raske svar ved bruk av rådgiver/kundeservice og jeg syns nettbanken er oversiktlig og lett å bruke. De opererer med to nettbankapper, hvor den ene kanskje er lettere å bruke enn den andre. Smak og behag. De har vært imøtekommende ved forhandlinger om rente etc.
Nettbanken deres er et mareritt. Ingenting er plassert på logiske steder, det er utrolig slitsom å navigere seg rundt for å finne frem og løse enkle hverdagslige oppgaver, jeg støter alltid på merkelige ulogiske feilmeldinger rundt omkring. Dette er en bank som er virkelig vanskelig å bruke. Jeg har ikke hatt noen problemer med andre banker, men her må jeg kontakte kundeservice regelmessig. På den positive siden er alle menneskene jeg har snakket med vært veldig hyggelige. De har også gode betingelser, som er grunnen til at jeg byttet til de i utgangspunktet. Men er det egentlig verdt tiden man bruker på å loke rundt i løsningene deres? Jeg håper virkelig de tar tak i de digitale løsningene sine snart.