Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fraråder andre studenter på det sterkeste fra å bli kunde hos Danske Bank. Fra den lille perioden jeg har vært kunde hos Danske Bank, har jeg i gjentatte episoder opplevd at kunderådgivere i Danske Bank kommer med motstridende beskjeder, som har gjort det umulig å ha en fungerende konto hos dem. Har hatt problemer med adgang til en konto jeg eier pga. Ulike beskjeder, og treghet fra Danske Bank med oversending av passord for kontoen til riktig adresse. Det har nå gått nesten 4 måneder.. uten at Danske Bank har fått fortgang i saken. Anbefaler andre studenter å finne en annen bank. Har aldri opplevd lignende problemer i verken Nordea eller Gjensidige for eksempel.
Hei Ann, dette høres jo absolutt ikke bra ut! Håper ikke det er for sent for oss å rydde opp i denne saken. Kontakt meg gjerne, så finner vi ut av hva som har gått galt og hvorfor. Vi kan nok ikke reparere din opplevelse, men kanskje kan vi forhindre at andre havner i samme situasjon. Mvh Frederik
God kundeservice og oppfølging av meg som kunde. De tar kontakt i forkant av eventuelle problemer. Dermed forebygger de kundene på en god måte.
Selve banken er nok god og har gode kundeforhold, lånetilbud etc, men som forbruker er det nettbank man bruker best, og der er danske bank så dårlig at jeg vil anbefale å la være å bytte bank til dem nettopp på grunn av det. Dessverre.
Banken følger opp med gode tilbud, lave renter og god service.
Denne omtalen har stort sett fokus på nettbank. For det første har ikke Danske Bank støtte for BankID på mobil. Dette er det første tegnet på at denne banken lever i steinalderen. Du kan altså logge inn kun med ActiveCard (kalkulator/brikke), eller så kan du bruke Mobil ID som er noe mer elegant. Når du får logget inn i den ekstremt feilbefengte nettbanken til Danske Bank vil du mest sannsynlig ha bannet minst en gang før du er ferdig der inne. Og hvis du er så uheldig å trenge kontoutskrifter for lenger enn ett år tilbake i tid må du altså kontakte kundesenteret og BESTILLE dette. Videre er nettbanken full av elendig logikk og dårlig flyt. Du tror det ikke før du får se det, men hvis du ikke har prøvd noe annet så vet du ikke hva jeg snakker om. For å si noe positivt om danskebank er mobilappene deres veldig bra. Mobile Pay og Mobil ID er bra produkt. Har ikke erfaring med mobilbanken deres. Jeg skal her rangere mine bankerfaringer 1. Skandiabanken. Ingen over, ingen ved siden. 2. Eika-banker (erfaring med Grong Sparebank og Melhusbanken). 3. Sparebank1 4. DanskeBank.
En bank som er den eneste jeg kan være glad i! De som ønsker god råd og bli behandlet som en ekte kunde uten å bli fordømt bør bytte til Danske Bank. Alt fra kort til nettbank via appen er veldig brukelig og oversiktlig. Min fillial er på Aker Brygge og har dit så langt bare veldig kompetente og vennlige veileder (4 bankene prøvd av meg hvor alle andre fortjente ikke oppmerksomheten, da de det ikke verdt var)
Hører ikke på meg når jeg ville heve fondet, snakker bort alt før jeg fikk stoppa fondet tapte 8000 ikke mye men hadde de hørt når jeg ville stoppe fondet ville jeg vært 8000 rikere.