Morrow Bank MasterCard har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Komplettbank har tidligere ikke tilbydt efaktura/avtalegiro. Dette var litt kjedelig men greit nok, da de fortsatt sendte ut pdf faktura på epost. Dette er det imidlertid slutt på. Nå er det kun kid, kontonummer og skyldig beløp som kommer opp, men ingen enkel mulighet til å sjekke hva fakturaen egentlig består av, og hvilken transaksjoner som er foretatt på kortet. Eposten som sendes nå lyder slikt: " Fakturaen følger ikke lenger som vedlegg til e-posten, men er tilgjengelig på Min Side." Dette er bare tull. For å få opp faktura må man logge seg inn med bankid og gå gjennom flere steg i menyen, noe som virker belastende og unødvendig tungvindt å måtte gjøre hver gang. Ikke minst er det slikt at dette fører til at det blir vanskeligere for folk flest som trolig ikke orker dette å fange opp i evt. uautoriserte transaksjoner eller evt. feilberegnet renter/gebyrer. Helt uakseptabelt i min bok. Har sendt klage til Finanstilsynet, Finansklagenemda og Forbrukerrådet og byttet bank. STYR UNNA KOMPLETT BANK!
Denne gangen glemte de å sende varsel også. Dermed ble jeg ikke minnet på det, og siden det var midt i ferien min, så ble det rentebelastning. Jeg vil gjerne ha mulighet for en remittering på framtidig dato og mulighet for KID. Jeg vil gjerne ha e-faktura med full saldo påført. De sender ikke det, fordi de vil omgå reglene og kun føre på minsteinnbetaling. Jeg vil også gjerne velge forfallsdag i mnd på faktura.
ALDRI mer kjøp av feriereise med Komplett kredittkort. Når flyselskapet gikk konkurs prøvde kundeservice å avvise kravet og viste til sitt forsikringsselskap. Forsikringsselskapet var helt oppgitt da dette strider med Finanslovens paragraf 54B om "Chargeback". Enten så mangler Komplett Bank kunnskap om lovverket eller så spekulerer de i at folk gir opp.
Tilbyr verken eFaktura eller AvtaleGiro, men sender faktura på e-post slik at en må legge inn alle detaljene selv i nettbanken. Dette er for dårlig, men sikkert slik de vil ha det. At det er bra vilkår ellers hjelper lite når det er så tungvint å betale.
Samlet poeng og gikk på samme smell som andre, poeng blir ikke doblet ved handel på komplett.no som jeg ble lovet tidligere, og har ikke fått noe varsel om denne endringen (sjekket mailene fra komplett). Ble bare veldig skuffet når jeg først skulle bruke poengene. Ellers funker som en vanlig kredittkort
Uten å informere kundene så har de kuttet bonusen ved kjøp på komplett.no. Tidligere fikk man 2x bonuspoeng og nå er det 1x. Tror mange brukte kortet pga. bonusen hos komplett.no
Da jeg søkte for kredittkortet, virket bonuspoeng slik: Kjøper du varer fra Komplett.no så blir bonuspoenget ditt dobbelt. Fantastisk, tenkte jeg. Nå har jeg 1800 bonuspoeng og de blir ikke dobbelt. Tok kontakt med Komplett.no og de sier det har kommet endringer i bonuspoeng programmet. Endringer i banken uten å la dine kunder vite om det??!! Dette er rett og slett LURERI!!!