Santander Red kredittkort har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk et nytt kredittkort tilsendt i posten og som ble sendt tilbake til dere i posten. Mest sannsynlig posten som har sendt det tilbake til dere, eller noen som fikk det i feil postkasse. Dette fant jeg ut flere måneder etter senere og etter at mitt kredittkort hadde gått ut på dato. Jeg hadde ikke hørt noe fra dere om dette! At dere ikke kontaktet meg tilbake angående dette er meget kritikkverdig! Også kritikkverdig at dere ikke sendte kredittkortet tilbake til meg! Dette resulterte i at jeg kontaktet dere for få tilsendt et nytt kredittkort! Jeg måtte bruke et Circle K kredittkort da jeg måtte tanke opp drivstoff på Automat 1 før jeg fikk det nye kredittkortet fra dere. Dette kredittkortet har jeg ikke rabatt på hos Automat 1! Jeg hadde ikke fått tilsendt det nye kredittkortet ennå og måtte bruke Circle K kredittkortet! Det gamle kredittkortet fra dere fungerte ikke! Det gjorde så jeg gikk glipp av en rabatt på 69,75 kr., på grunn av at jeg måtte bruke Circle K kredittkortet! 1743,65 x 4 ÷ 100 = 69,746. Se bilde av kvitteringer! Jeg som kunde hos dere skal ikke lide økonomisk for at en ansatt hos dere ikke gjør jobben sin! Jeg forventer at denne rabatten på 69,75 kr. blir godskrevet mitt kredittkort snarest mulig! Dere har allerede registrert en sak angående dette fra før! Santander consumer bank AS har ikke gitt meg kompensasjon og tatt selvkritikk for at deres ansatte ikke gjør jobben sin! Jeg anbefaler dere å holde dere unna dette useriøse firmaet!
Santander Red kredittkort er bra når jeg ringer til dem og snakken mer dem som jobb i Santander Red kredittkort dem er flink.
Kortet har minste mulig rente på markedet .Nemelig 17 % effektivt rente .
Topp service og hyggelige hjelpsomme kundebehandlere.
Har fungert bra de gangene jeg har trengt noe ekstra kr..
Oversiktlig via my Cards appen og nettbank. Kortet er i bruk både privat og i jobb.
Er veldig fornøyd. Alltid rett på det som skjer. Apple pay virker utrolig greit 😉👍