Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De ringte meg på hustelefonen opptil flere ganger om dagen, fra flere forskjellige numre, som hos gule sider er registrert på Santander. Etter x sekunder blir den satt over til min mobil. Da legger de på. Til slutt svarte jeg på hustelefonen, og da påstod de at jeg hadde en ubetalt regning på kr 420 hos dem. Men de kunne ikke svare på hvilken regning det gjalt, eller når betalingsfristen var utløpt. Da jeg stilte spørsmål om hvorfor de ikke sendte purring skriftlig som andre banker, osv ble de svar skyldig. Til slutt ble jeg satt over til kundeservice, som skulle gi meg detaljer om hvilken regning det gjalt, men der ble jeg satt i kø, så jeg la på. Siden har jeg ikke hørt noe mer.
Var dum å satte inn penger etter et bilsalg, men da jeg ville ta pengene ut startet problemene. Etter utallige telefoner, lovet de å overføre pengene til min brukskonto i en annen bank. Etter 2 måneder var fortsatt ikke pengene kommet inn. Jeg sa opp kontoen hos Santander og de lovet at pengene skulle være på konto innen en måned. Nå har det gått over 3 måneder og jeg får fortsatt beskjed om at pengene overføres.
De ringer meg opp til 5 ganger daglig til alle tider. Jeg har en liten baby hjemme som krever sitt så har ikke så store muligheter for å svare hele tiden. Spurte om betalingsfri måned, men fikk bare et frekt svar om at det kunne jeg ikke. Etter det la de bare på uten å engang si hade. Vil nå bare betale lånet ferdig for å sleppe maset deres.
Useriøst selskap som justerer rente opp og opp etter at du har opprettet lånet. På 10% rente på caravanlån etterhvert. Å ved nytegning var renten på 5,2% etter sjekk på nettsiden deres samme dag. Prøvde å snakke med de men ble gjort narr av.
De ringer fra forskjellige nummer hver dag. Jeg skjønner ikke hvorfor, for jeg har aldri hatt noe med santander å gjøre!
På meg virker det som at Santander ønsker å holde personer undertrykt så lenge som mulig! Kanskje de håper på en total makt over disse personene? Jeg har ikke vært i kontakt med ovennevte selskap på lang tid. Min gjeld til dette selskapet er kjøpt opp av andre, og blir betalt i.h.t. avtale til det nye selskapet. Allikevel klarte Santander å stoppe min avtale med leverandøren av varen, da jeg ønsket å ta den på avbetaling., Hvor lenge skal jeg straffes for feilaktige avgjørelse begått for x antall år siden? Konklusjon: Min erfaring er at nevnte selskap kun er ute etter å tjene penger på kundene, og benytter alle fremgangsmåter ukritisk. Her er det IKKE kunden som er i fokus!!
Jeg ønsker å advare andre fra å gå inn i et kundeforhold med et så useriøst selskap. Man er jo vant til en viss standard hos ‘vanlige’ banker og kan bli sjokkert over lavmål hos denne, så styr unna!