Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Santander lovet muligens å refundere brukt beløp, i ettertid betalte de inn på konto siden jeg ikke hadde mottatt varer og tjenester, men de trakk ut pengene, og dermed ble av den grunn overtrukket. Jeg mener de skulle ha sperret kortet når de visste at prosedyren deres var bare å betale inn og ta ut senere. Resultatet ble nedbetalings avtale, i regnskapet ser det ut som 10000 kr forsvinner i Santanders favør og advarer alle å ha noe med dem å gjøre.
Selv etter nedbetalt lån fortsetter de å sende regninger på en forsikring jeg ikke har opprettet. Kundebehandler krever allikevel inn penger etter klage. Styr unna for enhver pris.
Har sendt mail, har spurt chat dama, og ingen opplysninger å få hvor kan jeg se resterende billån? syns det er for dårlig
Fort svar, enkelt prosedyre. Veldig enkelt webside
Generelt misfornøyd, spesielt med tilgang og løsninger for innlogging på min side.
Vedkommende som tok telefonen til med var lite imøtekommende og frekk til meg, da jeg har hatt problemer med økonomien i det siste. Jeg lurte derfor på om jeg kunne utsette nedbetalingen. Vedkommende på andre i siden av røret svarte frekt som om det var jeg som var problemet, isteden for å hjelpe meg å finne en løsning på problemet som oppsto pga. en akutt livssituasjon som gjør at det er blitt tøft økonomisk.
Har ikke noe positivt å si dessverre. Har klippet kortet i to: De tilbyr hverken avtalegiro eller autogiro og regningen havner hos meg i søplekassa. Det blir dyrt fordi de tar seg godt betalt for at du har gått i deres felle. Foruten det så MÅ du sjekke faktura nøye, fordi de ikke gir deg den bonusen de lover deg.