Sparebanken Ăst har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Wanted to apply for a new card without bank Id. Filled up some stuffs they ask for online. Asked me to go to the bank to register my passport. When I got there I was told I cannot be a customer because I cant speak Norwegian. 🤔 Understandable but wish they put such info on their online site. That non-norwegian speakers are not allowed, just to avoid wasting people's time.
Hi Sandro We are so sorry that you had a bad experience. We are a small bank and only have documents in the Norwegian language. Thank you for your feedback. Best regards Sparebanken Øst
Raske svar på Mail, kort ventetid på samtale med en bankansatt, faglig flinke og hyggelige.
Hei Anja! Takk for god tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Alltid på tilbud siden og hjelpsomme.Er veldig fornøyd.
Hei Elin M Så hyggelig. Takk for at du er kunde! Hilsen Sparebanken Øst
Personlig kundebehandling på høyt nivå. Alltid hyggelige og har tid når jeg trenger det. Kan stoles på og gjør meg trygg. Kan ikke se noe som bør bli bedre.
Hei Elisabet. Så flott at du er fornøyd. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Banken er veldig sene til å svare. Tar kontakt med kundebehandler som ikke svarer eller holder oss oppdatert. Dette er veldig dårlig kundebehandling og ikke holde kunden informert. Er ingen unnskyldning å ikke svare kunden.
Hei A. Vi har til tider stor pågang, men vi gjør så godt vi kan for å svare kundene samme dag, eller dagen etter. Du kan også ta kontakt med vårt kundesenter, som kan hjelpe deg med mye. Er du misfornøyd med kunderådgiveren din, kan du få en annen om du tar kontakt med oss. Hilsen Sparebanken Øst
"Svindelen" - opprettet Fastrente avtale gjennom å registrere meg på deres hjemmesider. Ved oppsigelse (ifølge avtalen) logger jeg meg inn på samme nettside og ga beskjed om: sier opp avtalen, overfør til xx.. konto pr 31 dager iflg avtalen. Jeg var på boligjakt og hadde i kikkerten en for meg perfekt bolig i Skien. Etter 31d ser jeg - null kr overført til min konto. Ringer Spare"kjeltring"bank Øst: svar, nei, du må logge på gjennom nettsiden Topprente+ - for å si opp avtalen. Helt nytt for meg. Trolig liten skrift ett sted. Da jeg reagerte på det- manglende informasjon, uttrykte at dette er umoralsk. Kunde service personen var nedlatende og rett i forsvar. Der forteller meg at der er planlagt og intensjonen. Fastrente tilbudet deres fant jeg på Fonansportalen. Fulgte lenker derfra. Vær forsiktige. For meg betydde det at jeg ikke kunne være med på budrunde på en for meg drømmebolig- fordi den boligen, ikke stor, men den hadde et arkitekt tegnet kjøkken som fikk mitt kokkehjerte til å banke. Jeg er kokk. Etter å ha sett på flere hundre boliger, på Finn og mer, var det drømmeboligen. Innenfor mitt budsjett som er lite. 2 millioner på konto hos kjeltring banken Øst - rett før visning - ødela den muligheten. Fordi skulle suge ut litt ekstra rente fra meg - som var lav etter avtale perioden.
Hei Morten L Dette produktet har oppsigelsestid. Dersom du ønsker å avslutte Topprentekonto, må du sende oss en melding i nettbanken, som det står på nettsidene. Vi tar med oss tilbakemeldingen din i arbeidet med å forbedre oss. Hilsen Sparebanken Øst
Gode rådgivere, og raskt svar. En bank som føles personlig og at det er mennesker som tar deg på alvor.
Hei Linn Det var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Vi bestreber oss på å være personlige og ta kundene på alvor. Hilsen Sparebanken Øst