Trumf Visa har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lover 100,- kr i trumfpoeng, hvis bruk innen en tidsfrist. Synd de ikke klarer å utstede kortet innenfor den tidsrammen. Likeså blir det et papirfakturagebyr ved første gang bruk og et administrasjonsgebyr må vite. Det medfører at du skal ha handlet for en anseelig sum før trumfpoengene overgår gebyrene. Hvilket annet selskap har et 145,- kr gebyr for ubenyttede kort. Styr unna.
Det er en elendig kundeservice. Man får ikke hjelp om man en gang på fire år som kunde gjorde en feil som fører til førstegangspurring, da er det bare å betale gebyret. Det er ingen varsling på SMS, det er et rent kredittselskap som er ute etter hver minste krone de får tak i. Om du ikke bryr deg om kundeservice så er dette kredittselskapet du har letet etter.
Trumf Visa har et opplegg som heter ViaTrumf, der du kan få kickback når du kjøper varer på nett. Ikke bruk dette. Jeg har ved flere anledninger måtte sende mail til kundeservice for å få kickback. Noe mistenkelig er det at det stort sett er de store beløpene som ikke kommer inn på konto. Veldig useriøst opplegg. Styr langt unna.
Jeg brukte trumfvisa i Polen og fikk et valutapåslag som var langt over 1,75% i forhold til dagskursen hos Norges Bank. Jeg ønsket en forklaring og sendte en e-post til trumf. Etter en mnd fikk jeg svar at Trumf ikke hadde noe med Trumf Visa å gjøre, men at jeg måtte kontakte Trumf Visa på deres nettsider. Der var det ingen e-post adresse eller kontaktskjema, bare en chattekanal. Her fikk jeg ikke svar på det jeg spurte konkret om og ba om en e-post adresse til saksbehandler i Trumf Visa. Først fikk jeg en e-postadresse som ikke fungerte. Etter å ha kontaktet chatten igjen fikk jeg beskjed om å ringe et 815 nummer eller et femsifret nummer. Begge numrene er svindyre å ringe. Jeg ringte det femsifrede nummer 04800 til DNB. Der kom jeg til robotene som ville at jeg skulle trykke ditt og datt. Tilslutt ble jeg satt på vent. Etter fire minutter sa roboten at de kunne ringe tilbake. Etter 1 time ringte roboten og spurte om jeg fortsatt var interessert i kontakt, hvilket jeg var og jeg ble satt over. Endelig. Men det var til boligavdelingen i DNB og dit skulle jeg ikke. Dama (en levende en denne gangen) lovte å sette meg over til riktig avdeling. Til slutt havnet jeg hos roboten igjen som sa: Velkommen til Trumf. Det var jo dit jeg startet og som sa at jeg måtte kontakte Trumf Visa. Jeg ble satt på vent i kø. Nå ga jeg opp og la på. Herregud for en kundeservice. Jeg valgte å gå tilbake til chatten å si opp kortet. Sånn kundeservice og sånn valutapåslag som Trumf Visa har finner jeg meg ikke i.