YX Visa har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selv om man går inn å registrerer hvilken rabatt man vil ha i begynnelsen av måneden, så får man ikke rabatt på faktura. Det er ren juks.
Hver måned har de med nye fine rabatter med inntil 5 % rabatt i ulike kategorier. Man må hver måned gå inn på en nettside hos Resurs Bank for å velge rabatt. Men denne nettsiden virker ikke, og man får ingen bekreftelse på valgt rabatt, og det er ingen steder man kan se hvilken rabatt man har valgt. Og når fakturaen kommer, er den helt uten rabatter. Man kan forsøke å ringe Resurs Bank kundeservice for å få etterregistrert rabatten manuelt, men ettersom det er «umulig for dem å se hvilke transaksjoner som er netthandel», som de sier, kan de ikke etterregistrere 5 % rabatt på netthandel, selv om kortet bare har vært brukt til det. Styr unna!
YX Visa har gode rabatter på inntil 5% i flere kategorier. Rabattkategori kan endres fra måned til måned. Rabatt fåes også på drivstoff hos YX/7-eleven bensinstasjoner. Det som ikke er bra er at det til stadighet oppstår feil på faktura ved at rabatter mangler og det blir lagt til renter dersom forfallsdato som er den 20. i mnd faller på lørdag eller søndag. Da må en ta kontakt med kundeservice for å få ordnet feilene. Dette viser at Resurs Bank som er utsteder av kortet har elendige datasystemer i f. med fakturering. En annen sak er at når en er innlogget i nettbanken for YX- kredittkortet så risikerer en etter kort tid, plutselig og helt uten varsel å bli utlogget, noe som er veldig frustrerende.
Selv om jeg tilfredsstiller alle krav, har jeg fått avslag på søknaden min. Ingen svar når jeg spør hvorfor.
Har en nettbank løsning som er fullstendig ubrukelig! Veldig uoversiktelig. Går ikke an å finne tidligere fakturaer eller hvor mange liter man har fylt. Håpløst dårlig info på faktura og kontakter man kundeservice ang transaksjoner får man ikke hjelp. Styr unna!
Kundeservice har dem ikke, karakterer 0. Plutselig begynte dem å påløpe renter på betalt beløp. Bonus ble utestående. Aldri mer. Takk for meg.
Kortet er greit, men forsøk på å komme i kontakt med kundeservice på telefon er håpløst. Skriftlig henvendelse er ikke besvart på én uke, trass i mange purringer!