DNB Eiendom har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppgjøret ble ikke gjennomført kunne ikke overta leiligheten da har de ikke sendt dokumenter til banken megler unnlate å følge opp saken videre.
Hei Ahmed, Dette var leit å høre og slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi håper du vil ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan sjekke nærmere opp i hva som er skjedd her. Du finner kontaktinformasjon på denne siden: https://dnbeiendom.no/Kontakt.
Er mitt i en prosess, og de har noen nettløsninger som spør om informasjon som ikke er relevant, og hvor de ber om det på feil tid i prosessen, og hvor det er uklart hvorfor de spør og hva de skal bruke det til. ..... Og jeg tenker att dette blir det oppgjørs-surr av. .... Det var da mye bedre i gamle dager med papir. .........
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med nettløsningene våre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 91504800 eller via innlogget chat slik at vi kan hjelpe deg å komme i kontakt med noen fra DNB Eiendom som kan hjelpe deg med dette. Eventuelt kan du legge inn telefonnummeret ditt på denne siden for å bli kontaktet av en megler: https://www.samsolgt.no/. /Lisa
Min egen erfaring med bruk av DnB Eiendom, grunnet tekniske feil som ikke sto i salgsoppgaven da jeg kjøpte egen bolig.
Hei Anne, det var kjedelig å høre. Du kan kontakte DNB Eiendom kontoret og høre om de har mulighet til å rette opp i det. Ønsker deg en fin dag! \Maren
Helt i sjokk av salget. Megleren kjørt hardt på meg og tvunget til å selge billig. Frarådet en visning til. Bindende avtale ga meg ikke mulighet å løse saken. Ble lurt rett og slett.
Hei, Olga. Denne vil vi sjekke opp i. Send gjerne en mail til [email protected] med beskrivelse av saken slik at vi kan ta det videre. /Hilsen Even
Beste venn før kjøp - forsvant når åpenbare feil dukket opp. Argumenterte hardt for at kjøper skulle etablere kjøperforsikring i tilfelle noen feil dukket opp. Stylet leilighet uten spesielle anmerkninger i salgsoppgave eller takst. Møbler var tildels unaturlig plassert på visning. På overtagelse kom hull i parketten til syne. De. Innebygde stekeovnen var defekt og en strømkurs var tydelig tyv-koblet. Gulv Anmerket på overdragelsesdokument og eier som var med på overdragelse aksepterte at det fantes avvik. Megleren svarte kun via sms og ville ikke ha noe med kjøper å gjøre. Henviste til forsikring. Forsikringen vil ikke behandle saken fordi vi ikke kan bevise at selger visste om det. Og at slitasje på gulv - les hull og flenger- må påregnes. Megler sier i sms at feilene burde stått i salgsoppgave og at megler og takstmann har vært i leiligheten når den var tømt før styling..
Jeg kjøpte leilighet hvor det ble opplyst om at det er en to-roms leilighet. Når jeg flytter inn finner jeg ut av at den er registrert som ett-roms og at den ikke tilfredsstiller krav til at det er et soverom. Når jeg stiller spørsmål til megleren har han hele veien vist til boligkjøperforsikring og har ingen av gangene hatt noe svar å komme med. Veldig beklagelig og uprofesjonelt.
Hei! Takk for at du skriver en tilbakemelding til oss. Dette ønsker vi å komme til bunns i. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med informasjon om saken slik at vi får undersøkt. /Even
Har kommet over flere boligannonser fra DNB som oppgir feil informasjon på en direkte spekulativ måte. Sist var det en bolig som ble markedsført med 3 soverom, men som bare hadde to. Utrolig lei av at de skal prøve å lure oss som er på boligjakt.