Netflix har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært strålende fornøyd med Netflix men har på senere tid merket at appen har blitt skikkelig treig, litt som skyhome appen. Har dessuten merket tidvis kapasitetsproblemer som gjør det vanskelig å logge inn på tjenesten. Ble hacket, slik at noen endret emailen for kontoen min. Netflix ville da ikke hjelpe meg men refererte meg videre til Lyse, som stilte seg uforstående til dette. Lyse hjalp meg ved å si opp kontoen min, men mente tydelig at det var Netflix som skulle ha ordnet dette.
Aldri hatt problemer med Netflix. Nyter HDR innhold i 1440p på min OnePlus 7 Pro. Når det kommer til bruk på Linux-maskinen hjemme, begrenser de oppløsningen til 720p på i nettlesere selv om de støtter DRM (beskyttet innhold). Det er litt kjipt.
synes det var meget greit i begynnelsen men ser det sendes mye gamle opp igjen,kunne komt mye mer nytt ellers ok
Opplever at appen på Apple TV blir tregere og til slutt låser seg. Må re-installere appen for at den skal fungere en stund til. Nytter ikke med re-boot. Kundeservice er fastlåst i rutinespørsmål, og er ikke villig til å se på problemer ut over det. Fikk beskjed om at jeg bare kunne kansellere abonnementet. Tydelig at appen trenger utvikling, og ser at mange har samme problem som meg. Ja, har siste oppdateringer på boks og app, prøvd re-boot mange ganger.
Helt grei tjeneste med et relativt godt utvalg av filmer og serier.