Strim har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt virker bra med strim for meg, men jeg blir kjempelei og småsint når jeg ser film og fotball især. Da kommer en trasig bildepause automatisk fra strim som spør; Hello, er du fremdeles her? Da må jeg inn på tlf og appen for å trykke bekreftende på playknappen slik at jeg kan se videre. Flere ganger har det på det minuttet blitt mål i kampene også. Selvfølgelig er jeg her. Anbefaler Strim å kutte ut denne pausen. Takk
Hei Jan! Flott å høre at alt virker bra, og tusen takk for din tilbakemelding! Dette skal vi ta med oss videre, så håper vi at du ser en endring ganske snart🤞 Mvh Mats
TV guiden virker kanskje 10 % av gangene og da er det som oftest feil også. Bare henger og hakker…..ELENDIG
Hei Geir! Slik skal det ikke være! Bare å ta kontakt med oss på chat, så hjelper vi deg gjerne!😊
Det er umulig å få tak i noen som kan hjelpe oss å få de kanalene vi abonnerer på! Å betale 5-600 kr mnd og ikke få tilgang til ulike tjenester er svindel. Vi blir sendt i en loop med chatbot som ikke forstår eller får en feil i samtalen. Menneskene som jobber der må ha en uendelig lang saksliste da de ikke har tid å svare på mine henvendelser.
Er kjempe fornøyd med Strim og alt dere har å by på. Skulle gjerne ønske det var flere skreddersydde pakker tilpasset hver enkelt kunde. Og at prisene for oss som ikke bryr oss om sport kunne vært litt mildere. Boikott Viaplay er alt jeg har å si.
Hei Henrik! Så hyggelig å høre at du syntes du får mye verdi for pengene! Ja, nå er det ikke like lett som det høres ut som at man bare kan velge seg det man har lyst til å se på og kun betale for dette. Men vi prøver hele tiden å skape et større utvalg i våre pakker slik at man kan finne den som passer seg selv best! Mvh Mats
Det virker ikke i det hele tatt. Caster ikke over til tv. Det er bare å si opp og få pengene tilbake tror jeg. Kan ikke finne noe telefon ,email heller for å få hjelp. Håpløst tilbud. Terje
Hei Terje! Så beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Bare å ta kontakt på chat helt neders på siden her: https://www.strim.no/hjelp så skal vi se om vi kan hjelpe deg nærmere! Hilsen Mats
Hakker og henger seg på opptak og live sendinger. Ikke noe å gjøre med sier kundeservice.
Tanken er god, og brukergrensesnittet ganske ok, men det blir for dumt når du i de fleste tilfeller bare har en link til den som leverer programmet. Du blir altså viderekoblet til NRK, TV2 osv. og da har du egentlig ikke behov for Strim. Men så vidt jeg skjønner så er det noen kroner billigere, så foreløpig har jeg beholdt abonnementet.