Strim har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bør opprette kundeservice der du faktisk kan prate med noen istede for chat. Stadige problemer at det står : oisann her har det skjedde det noe feik i avspillingen . Dette skjer altid etter kl 1830 på kvelden. Ser
Testet full pakke hos Strim i et par måneder. Tok en liten pause da det ikke er så mye interessant å se for tiden, og oppdaget da at det er likegyldig når på dagen du har startet abonnementet. Starter du det 1.feb kl. 23:59 stopper de det 1.mars kl. 00:01. Du får med andre ord ikke den måneden du betaler for
Må logge ut og inn av alt, på nytt og på nytt. Når jeg har betalt for den dyreste pakken vil den at jeg skal kjøpe abonnement på de forskjellige stedene igjen. Tanken er god, men Strim er ikke løsningen.
Selve appen på TVen er treig og har dårlig flyt. Man blir sittende lenge å vente på at noe skjer etter man har trykket. Det største problemet er at det sjeldent fungerer å streame direkte tv. Skjermen er svart og ingenting skjer.
Når jeg bytter arkfaner - eksempel: Jeg ser på et program som startet for en time siden - så starter reklamen - og jeg bytter arkfane for å sjekke bytt.no/vg.no eller andre - og vender tilbake til strim.no. Så bytter streamen over til direkte!! Dvs. at jeg må følge med på at reklamen startet 17:15 og må spole tilbake til det tidspunktet. Testet på flere ISPer og nettlesere. Irriterende - ikke kritisk. Har meldt fra til kundeservice men det var som å snakke til en betongvegg.
Dårlig bildekvalitet og henger seg opp og blir betre litt så blir bildekvalitet fryktelig dårlig
Vi har nå hatt Strim i 2 mnd. og er kjempefornøyd. Under halv pris kontra vårt tidligere Canal Digital abonnement og ingen paraboler eller tunere som tar plass. Litt knot med å sette opp Viaplay, HBO og TV2 play, men om du er kunde her fra før som vi var, hjelper det å lage en ny bruker og bruk en ny mailadresse om du har. Dvs var du kunde hos TV2 play gjennom din tidligere kanal leverandør, og sier opp den, så lag en ny kunde gjennom Strim med annet navn, passord og evt en annen mailadresse. Viktig også her har jeg skjønt er at internettlinja er stabil. Vi har en 4G (5G antenne) fra Telenor, hvor vi faktisk ser senderen fra verandaen, men i travle perioder blir det litt hakking, eller "legging" som sønnen sier. Har opplevd det 2-3 ganger på 2 mnd. Det beste er nok en fiberlinje som er stabil. Også med bildekvalitet. Har du store tv'er så kan bildet bli noe dårlig, men kan lønne seg å skru ned bildekvaliteten i selve appen. Og vi opplevde at det blir bedre bilde på store TV'er med bruk av HDMI kabel fra laptop istedenfor Chromecast. Så om du sitter på samme plass hele tiden og bruker laptop og chromecast, legg opp en HDMI kabel. Greit ved bruk av Youtube også. Men vi ser på 2 laptopper og en eldre 47 tommer LG og en 46 tommer SmartTv fra samsung. Har ikke hatt kontakt med kundeservice, unntatt fra starten ved bestilling og hjelp med å sette opp, og da var de veldig hyggelige og hjelpsomme.