Strim har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skriver til dere på grunn av den nye streaming tjenesten Max og misnøye av det nye priset, når jeg sjekket priset på den gamle HBO Max og Max så er det akkurat det samme prisen 89 kr forskjellen er bare at den nye Max må man betale 30 kr mere for å slippe reklame dette er med reklame, da skjønner ikke hvorfor jeg skal betale 70 kr mer i måneden det er rett og slett å lure sine kunder til å betale mere, og dette er ikke greit da dere har satt opp priset et antal ganger nå og hvis jeg skal betale mere så forlanger jeg i det minste at jeg slipper reklame på den nye tjenesten Max eller så kommer jeg til å bytte tjeneste.
Når du bruker Strim så har du Max inkludert, problemet er at det er reklame hele tiden! Håper dere tar en dialog med Max eller oppgraderer slik alle kan se reklame fritt på Max, tidligere HBO Max.
Er i andre måne med Strim, Østfold. Er stor fornøyd med Strim. Oppleve ingen hakking, tegn til treghet, HD bilder er kristarklart, og som pensjonist, betale for det vi se på. Ikke en helt masse kanaler som er ikke brukt…
Så hyggelig å høre at du fornøyd Paul! Det liker vi å høre😊 Mvh Strimgjengen!
Strim er det beste tilbudet tilgjengelig per dags dato etter min mening (og resten av husstanden)! Det følger med 7 streaming tjenester (Strim Mest) som har topp kvalitet når det gjelder de mest populære valgene innen film, reality, dokumentarer og serier. Vi bruker på forskjellige tidspunkt Strim og tjenestene de tilbyr på 2 forskjellige Android TVer, 2 stk. XboX One, 2 stk. XboX One S, 3 PCer, 3-4 Android telefoner, 1 iPhone, nettbrett, iPad og Chromecast... og det har aldri på noe tidspunkt vært problemer med tjenesten så lenge internettet er stabilt. Har bl.a. en Philips "The One" Android TV hvor alle TV-kanalene la seg inn automatisk og kunne styres alene via selve TV'n uten bruk av app (tommel opp!). Dette var derimot ikke tilgjengelig på vår nyeste Sharp TV. Så jeg tror at når folk klager på hakking/lagg osv. så er det ikke Strim sin tjeneste som er problemet, men innstillinger på TV eller tregt nettverk. Du kan ha verdens raskeste fibernett, men det betyr ingenting om for eksempel ruteren er konfigurert feil, dårlig oppsett av nettverk m.m. Vi har satt opp Mesh nettverk for best ytelse til enhver tid. Har en sjelden gang opplevd noe lagg på TV'n som er tilkoblet via det trådløse nettverket, men den som er kablet direkte i ruteren har vi aldri opplevd noe problem med, noe som igjen tyder på at de ytterst få gangene dette har skjedd så har det vært et resultat av ustabilt nettverk/internett og ikke Strim sine tjenester. Kan kjapt nevne at jeg er overhodet ikke interessert i sport, så om noen synes det er for dårlige sport sendinger, feil komprimering på kamper, dårlig oppløsning osv. så bryr dette meg midt i #¤%* :P 'Strim mest' er et genialt velg for familier med både små og store barn og for de som er over middels glad i film og serier ;) Vi har brukt Strim siden det kom på markedet, og det blir bare bedre og bedre! Eneste "klage" er at jeg håper at vi får mulighet til å håndtere SkyShowtime som en separat tjeneste etter hvert på lik linje som TV2 Play, HBO Max, ViaPlay osv. Sånn som det er nå, så er det ikke mulig å endre språk på filmer/serier som er dubbet siden alt fra SkyShowtime styres via Strim-Appen.
Fungerer veldig bra for meg. Skulle ønske alt innholdet var en del av Strim appen, og ikke lenket videre til andre leverandører sine apper. Håper dermed at Strim klarer å forhandle fram denne muligheten med NRK og TV 2. Bruker tjenesten både på min Google TV og mobil, og der har det fungert helt ypperlig.
Hei Aleksander! Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Ja, vi skulle gjerne hatt alt vi har av innhold inne i vår egen app; men for øyeblikket så må man hoppe dit man ønsker å se innhold😊 Godt å høre at du er fornøyd! Mvh Mats
Elendig på direkte tv sendinger som tv3, 3+, og mange fleire. Fryser bildet og uklart bilde. Streaming fra NRK app er topp, det samme er Viaplay og HBO. Har prøvd alt som det ble med 1 måned
Hei Atle! Så synd å høre at du hadde en dårlig opplevelse med våre direktesendte kanaler. Hva slags enhet spilte du av fra? Ta kontakt med oss via våre nettsider så kan du få øyeblikkelig hjelp med din enhet😊 Håper vi ser deg igjen!😊 Mvh Mats Strim Kundeservice
Økningen av abonnentsprisen, dårlig utvalg på Viaplay og ingen pakker hvor Viaplay kan velges bort. Det ble rett og slett ikke verdt prisen lenger.